Joulu tulisi perua!

Faktanpuhuja

Tiedän, aihe on täysin absurdi. Mutta jospa mietitää asiaa hiukan toiselta kantilta. Mihin joulu perustuu?? Joulu perustuu maailmankaikkeuden suurimpaan kusetukseen! Jeesukseen kaikkivaltiaaseen, joka sikisi pyhästä hengestä😂😂 lol omg 12v tyttöni tokaisisi. Jeesukseen joka käveli vetten päällä ja muutti veden viiniksi, ja paljon muuta... Itse uskon, että Jeesus on ollut olemassa, onhan näitä parantajia ollut läpi historian olemassa, myös nykypäivänä. Jeesuksella oli käsittämätön taito saada ihmiset uskomaan ja seuraamaan itseään. Täytyy muistaa, että tuohon maailman aikaan oli myös huumaavina aineina käytettyjä aineita, joten viinin muuttamiset ja vettenpäällä kävelyt selittyvät varmaankin sillä faktalla. Jeesukselle kävi niinkuin kävi, ja niin kävi monelle muulle hullulle ja huijarille noihin aikoihin. Jeesuksen tapaus erosi vaan sillä, että hän oli saanut käsittämättömän huomion ja siitä johtuen itse Pontius Pilatus antoi ristiinnaulitsemis tuomion, koska piti Jeesusta uhkana itselleen, tosin jotkut tietolähteet kertovat, että Pilatusta olisi kiristetty antamaan kuolemantuomio. Jeesushan on oikesti syntynyt keväällä, Joulu on pakanoiden juhla, ja tämän tietää jokainen joka on lukenut muutakin kuin uskonnon kirjaa.Jos kerran faktat on tällaisia, niin minkä perkeleen takia Joulua edes juhlitaan? Ei se minua haittaa, jos joku juhlii joulua, joku voi juhlia menninkäisten kuningattaren syntymäpäivää. Vaan se haitttaa, että minkä takia tällaista faktoihin perustumatonta diibadaaba juhlaa ei voi siirtää pysyvästi viikonlopun juhlaksi. Tai vaikka perua pois koko turhuus.Pahimmillaan joulun takia, ollaan kolme arkipäivää pois töistä. Jokainen joka osaa pyöritellä numeroita, osaa laskea suuntaa-antavan summan mitä tämä lysti kustantaa yhteiskunnalle. Tajuton määrä rahaa! Ei mulla muuta. Hauskaa odotusta!!

15

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuso77

      No tieräpä häntä nyt sentään

    • sajakaasaajakaa

      Joulu julistettakoon tiedemaailman ja kvanttifysiikasta jotain tietävien nyyttikesteiksi joihin alaikäisiltä on pääsy kielletty, ja nimen löl alkuisilta tytöiltä, sopisiko teille tämä järjestely? Ei enää joulupaketteja siis lemmikkikissoille. Kissat eivät käytä, eivätkä halua käyttää adidashuppareita eivätkä tonttulakkeja. Sen tietää jokainen kvanttifyysikko on joulu tahi ei.

    • Unohtakaa

      Ei ikinä urpot!

    • Haasanto

      Kyllä sen joulun voi skipata!

    • Kamalalukea

      Lopeta toi yhteenputkeen kirjoitus

      Vaikka olisit hurahtanut uskontoon niin kuule kaikki ei usko huuhaahan.

    • En-pidä-joulua-töissä

      Eihän Joulua j u h l i t a! Ei ainakaan pitäisi.
      Joulu on merkitty rauhan ja hiljentymisen ajaksi, syksyn kiireiden ja pimeyden jälkeiseksi, onhan joulurauhan julistuskin siihen liittyvä "ja rauhaa päälle maan"
      Että Juhla sanan voisi joulusta poistaa ja ottaa joulukahviksi vaikka Juhla Mokkaa.
      Joulu nyt on lasten lahjontaa kaiken kaikkiaan ja joillekin vanhuksille tärkeä.
      Se vielä kiinnostaisi tietää, kenen lapsi siellä seimessä makasi jos Jeesus on syntynyt kevällä kerta?

      • Faktanpuhuja

        Saattaa tuo seimessä lapsi läppä olla osa isoa satua. Mene ja tiedä


    • Huuhaajutut

      Mulle joulu on vaan pimeen ajan juhla ja nautin tästä pimeydestä.

      Mitkään huuhaa jutut ei ole koskaan iskenyt.

      Hulluja on maailma väärällään ja kaikkein pahimpia uskovaiset höyrypäät .

    • Magisteri

      Jokainenhan voi viettää joulua haluamallaan tavalla tai olla viettämättä. Se, ettei itse halua viettää joulua, ei tarkoita sitä, etteivät muutkaan saisi.

      • Faktanpuhuja

        Näin juuri! Jokainen juhlii jos haluaa, mutta joulun voisi siirtää viikonloppuun!


    • YhtenäPötkönäx

      Läpi kiinni aloittaja!!! P.S Pisteet ja pilkut???

    • JokaisenOmaAsia

      Ne viettää ketkä haluaa siihen ei ole muilla nokan koputtamista (Siis näillä, jotka ei vietä)

      • Faktanpuhuja

        Kukaan ei ole sanonut etteikö sitä saisi juhlia! Juhlikoon ken haluaa, mutta ei sotketa arkipäiviä tähän sontaan.


    • perin_ne

      Arvi Lind toive uutiset
      " joulu on peruttu,Josef tunnusti ja sitten päivän muihin aiheisiin ..."
      Mutta kannatan yhteistä sukuruokailua - jotain perinnettä pilteille tässä hajoavassa maailmassa !

    • Matti37v

      Hiukan olet outo 😅

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe