Saako yliopistolta jonkun virallisen todistuksen kandin suorituksesta? Ja onko siitä työelämässä mitään iloa? Tilanteeni on se, että tietojenkäsittelytieteen kandi on tutkielmaa vaille valmis, ja tutkielma on jäänyt jo kahdesti kesken henkilökohtaisten ongelmien takia. Tämän perusteella tiedän jo, ettei gradun kirjoitus tule ikinä onnistumaan, eli vaihtoehtoina on joko väkisin pakertaa pelkkä kandi valmiiksi tai sitten jätän suosiolla kokonaan kesken.
Nyt olen tukien kannalta ikävässä limbossa. En saa opintotukea poissaolevana, enkä työmarkkinatukea ennen kuin todistan opiskeluiden päättyneen. En ole saanut muita töitä kuin satunnaisia vuokratyökeikkoja, joten taloudellinen tilanne on aika vituillaan. Alan töitä en ole edes kehdannut hakea.
Pelkän kandidaatin tutkinnon suoritus?
3
2162
Vastaukset
- noonhan
Kun kaikki kandin tutkintoon vaadittavat suoritukset (pääaine, sivuaineet ja muut pakolliset ja valinnaiset opinnot) ovat rekisterissä, voit pyytää tutkintotodistuksen. Yksityiskohdat saat selville omasta tiedekunnastasi. Todistus on maksuton.
Tutkinnosta saatava ilo ja hyöty riippuu kokonaan sinusta itsestäsi. - minäkitein
Tee ihmeessä kandin tutkinto valmiiksi, jos vain kanditutkielma puuttuu. Se sitten vapauttaa sinut tekemään aivan muuta, jos et jatka opintoja. Keskeneräiset opinnot on sinulle taakka, joka kuluttaa voimiasi, vaikka et tekisi mitään.
Ilmoittaudu kevätlukukaudelle läsnäolevaksi ja tee tutkinto valmiiksi. Sen jälkeen katsot, mitä sitten teet. Yhdessä tutkielmassa ei nokka kauan tuhise, kun panet toimeksi. Pääsiäiseksi on valmista.- kandipianmyös
Aloittaja pääsee alkuun tässä joulunpyhinä eikä atk-kandintyön tarvi olla edes pitkä. Näiltä sivuiltakin voi kysellä ohjeita ja vanhoja ketjuja aiheesta löytyy.
Tsemppiä! Tammikuussa voi jättää proffalle alustavan version ja pyytää ohjeita jatkoon. Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006