Evättiin hakemus. Lapsiperheeltä vielä ! Vaikka kirjoitin että ulosotossa ollaan verorahat meni sinne että joulua ei vietetä! Kun kahtena vuotena myönnetty se hurja 30-40€ senkin rahan vissiin pitää mamuille antaa.. ? Hyvää joulua vaan pelastusarmeijalle!
Kiitos vaan Pelastusarmeija ei joulua
Sksnska
4
185
Vastaukset
- Ei.armoa.pummeille
Kuinka paljon sitä rahaa pitäisi saada? Eikö se pirttiviljely olekaan niin tuottoisaa kuin luulit? Vai etkö osaa elää tulojen mukaan, kun on sitä ulosottoakin.
- Aina_oppii_uutta
Typerän mamukommenttisi jälkeen ei täältä sympatiaa löydy. Missä joulumielesi?
- wallu22
omat asiat kustu ja sekin mamujen syytä!!! kuinka säälittävää
No mamujen syytähän tämä kaikki on!! Rajat kiinni(Ruotsin) ja pakkopalautukset kaikille niin saadaan Suomi nousuun!!! Venäläiset ja virolsiset sopeutuneet suomalaiseen kulttuuriin hyvin mutta noi somput ja irakilaiset ei!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914