Instagram -julkkikset ja tienaaminen

Täti.kysyy

Kertokaas tällaiselle vanhemmalle ihmiselle, että elättääkö jotkut oikeasti itsensä julkaisemalla instagramissa kuvia takapuolistaan ja vartaloistaan? Miten tuo on edes mahdollista, mistä se raha heille tulee? Kuitenkin saanut käsityksen, että on paljon nuoria naisia, esim. Jen Selter, jotka lähinnä ottaa kuvia vartalostaan salilla ja saavat siitä elannon, ilmeisesti tienestit voi olla hyvinkin kovat. Entä mitä ne "hashtagit" on... Mikä niiden tarkoitus on?

Miksi suomi24:ssä on kaksi sosiaalinen media -nimistä palstaa? Saman aloituksen kirjoitin toiseen niistä, mutta siellä keskustelun aiheet toisenlaiset kuin tällä palstalla. No eipä mulle vastausta sieltä tullutkaan. Osaisko joku täällä kertoa? :)

2

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylneelää

Jos ne saamainoksi noille pyllysivuilleen niin kyllä ne voi elättää. Ja kun kansa taas klikkailee noita pyllysivuja niin ne saa niitä mainoksia.
      Elämä on sairasta nykyään.

No sitten taas joku Aallon puoliso Sopanen elää näillä lehtilööpeillä. Muutenhan se on työtön ja ammattia vailla sekä kielitaidoton

• Täti.kysyy

Ahaa, eli mainoksiin perustuu, ja niitä sitten saa kun klikkausten määrä kasvaa ja sitä myöten suosio? Mitenhän sekin sitten käytännössä menee, että saa itsensä esille - eli että miten tulee ihmisten "löytämäksi" lukuisten muiden pepun esittelijöiden joukosta?

Jännä juttu ja erikoista tosiaan, että hyvät pakaralihakset voi olla ura jollekin. No ei kai siinä sinänsä mitään, mutta itse tällaisena vanhana ihmisenä odotan julkisuudessa olevalta henkilöltä jotain "kykyä" - esim. vaikkapa laulutaitoa, mikä Saara Aallolla on, vaikka en henk. koht. Saarasta diggailekaan. Hyvä laulaja toki, mutta ei oikein iske meikäläiseen. No ehkä en ole ns. kohderyhmääkään. Puolisostaan taas en tiedä senkään vertaa, mitä nyt naama on lehtien lööpeistä tuttu. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      220
      4239
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2735
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2421
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1629
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      541
      1371
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1324
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1320
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      76
      1301
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1186
    Aihe