Tietääkö kukaan miten toi pitäisi lukea? Siis lukea, mangana, tiiän, että siitä on anime sarjakin, mutta tykkään enemmän lukemisesta. Älkäöäkä käsittäkö väärin, oo lukenut tosi kaunan/paljon mangaa (oikeealta vasemmalle), mutta toi on ilmeisesti käännetty väkisin vasemmalta oikealle. Tämäkään ei olisi ongelma, mutta kun tuntuu että puhekuplat ja kuvaruudut on vähän väliä oikealta vasemmalle luettavissa, eikä niissä ole mitään järkeä. Oon nyt vain tosi hämmentynyt. Tietääkö kukaan missä järjestyksessä toi kuuluisi sitten lukea?
Mirai nikki
F-E-A-H
2
194
Vastaukset
Jos se on käännetty oikealta vasemmalle niin se pitää myös luultavasti lukea oikealta vasemmalle.
- F-E-A-H
Joo. Oletan, että olen nyt oikeassa. Sen etu kansi on oikealla, mutta, muuten se on luettava taka-kannesta etu kanteen. Eli niin niinkuin yleensäkkin (vasemmalta oikealle) En kuitenkaan ymmärrä mitä järkeä oli kääntää ainoastaan kannet toisin päin(?).
Kiitos kuitenkin kun vastasit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197