PS3 rattipoljinsetin ja pelien yhteensopivuus

kaikki_jo_varattu

Osaisiko joku täällä sanoa mihin peleihin Hori RWA Racing Wheel APEX-rattipoljinsetti käy? Tuo tulisi siis PS3:n viimeisimpään konsoliin (se joku slim-malli tmv.). Meillä on valmiiksi Need for Speed Carbon ja WRC 3 Fia world rally championship pelit eli mahtaakohan käydä noihin? Entä tietääkö kukaan sopiiko tuo ko. setti Wheel stand pro V2 deluxe rattitelineeseen? Tuossa ohjainsetissä tai olla mm. imukuppikiinnitykset, onko niistä haittaa telineen kanssa? Sopiiko muuten? Kyselen varmaan tyhmiä, mutta tällainen keski-ikään ehtinyt äiti-ihminen ei noista usein hirveästi tiedä, mutta lapsen takia tässä yrittää asiaa selvittää...Olisinkin siis iki-kiitollinen jos joku viitsisi valistaa minua, että tietäisin mitä voin hankkia. Niin ja haluaisin tietoa juuri noista tai vastaavan hintaisista tuotteista, sillä budjetti per laite on juuri tuon suurinpiirtein 100€. En siis kaipaa vastaukseksi hankkia jotain kalliimpaa saati uutta konsolia vaan mikä kävisi/olisi hyvä tässä meidän tilanteessa. Kiitos kovasti jo etukäteen jos joku viitsii vaivautua, sillä on iso merkitys yhdelle pienelle pojalle (ja hänen äidilleen) :-)

3

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taasko_uusi_nimimerkki

Jos kukaan ei tiedä noista peleistä niin entä tuo teline/ohjain - yhteensopivuus, sekin auttaisi jo paljon. Tai jos täällä ei tiedetä, mistä muualta voisin kysyä? Myymälöissä eivät osaa vastata enkä tietenkään voi ostaa sokkona jotain mikä ei sitten toimi lainkaan.

- aloittaja

• Ps4_for_the_win

Itselläni on gran turismo 6 ps3melle ja toimii omalla rattisetillä hyvin ja kun konsolilla pelataan niin kaikki "ohjaimet" sopii kaikkiin peleihin. Voit vaikka pelata uusinta räiskintäpeliä ratillasi (mutta se ei oilsi kovin hyödyllistä) :D
      Minulla on paljon kokemusta pleikkareista kun ps3kin ostettiin ekalla viikolla kun se tuli.

• Help_._._Help

Mikä ratti setti sul on?
        Racing wheel apex. Hori:n

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8662
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      167
      1242
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      896
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe