PS3 rattipoljinsetin ja pelien yhteensopivuus

kaikki_jo_varattu

Osaisiko joku täällä sanoa mihin peleihin Hori RWA Racing Wheel APEX-rattipoljinsetti käy? Tuo tulisi siis PS3:n viimeisimpään konsoliin (se joku slim-malli tmv.). Meillä on valmiiksi Need for Speed Carbon ja WRC 3 Fia world rally championship pelit eli mahtaakohan käydä noihin? Entä tietääkö kukaan sopiiko tuo ko. setti Wheel stand pro V2 deluxe rattitelineeseen? Tuossa ohjainsetissä tai olla mm. imukuppikiinnitykset, onko niistä haittaa telineen kanssa? Sopiiko muuten? Kyselen varmaan tyhmiä, mutta tällainen keski-ikään ehtinyt äiti-ihminen ei noista usein hirveästi tiedä, mutta lapsen takia tässä yrittää asiaa selvittää...Olisinkin siis iki-kiitollinen jos joku viitsisi valistaa minua, että tietäisin mitä voin hankkia. Niin ja haluaisin tietoa juuri noista tai vastaavan hintaisista tuotteista, sillä budjetti per laite on juuri tuon suurinpiirtein 100€. En siis kaipaa vastaukseksi hankkia jotain kalliimpaa saati uutta konsolia vaan mikä kävisi/olisi hyvä tässä meidän tilanteessa. Kiitos kovasti jo etukäteen jos joku viitsii vaivautua, sillä on iso merkitys yhdelle pienelle pojalle (ja hänen äidilleen) :-)

3

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taasko_uusi_nimimerkki

      Jos kukaan ei tiedä noista peleistä niin entä tuo teline/ohjain - yhteensopivuus, sekin auttaisi jo paljon. Tai jos täällä ei tiedetä, mistä muualta voisin kysyä? Myymälöissä eivät osaa vastata enkä tietenkään voi ostaa sokkona jotain mikä ei sitten toimi lainkaan.

      - aloittaja

    • Ps4_for_the_win

      Itselläni on gran turismo 6 ps3melle ja toimii omalla rattisetillä hyvin ja kun konsolilla pelataan niin kaikki "ohjaimet" sopii kaikkiin peleihin. Voit vaikka pelata uusinta räiskintäpeliä ratillasi (mutta se ei oilsi kovin hyödyllistä) :D
      Minulla on paljon kokemusta pleikkareista kun ps3kin ostettiin ekalla viikolla kun se tuli.

      • Help_._._Help

        Mikä ratti setti sul on?
        Racing wheel apex. Hori:n


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe