Tiedotus Torin myyjille

pettynytkin

Henkilö Aila Viljanen Raisiosta ostelee tavaraa, mutta ei osaa niitä maksaa ja rahat jäävät saamatta. Nytkin 7 myyjää on mennyt halpaan.

7

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahansamenettänyt

Kertokaas, mitä tavaraa olette hänelle toimittaneet? Pistetään yhteiskanne menemään.

• ilmanjäänyt

Myin ja lähetin hänelle cd-levyn jo ennen joulua, mutta suoritusta ei vaan kuulu. Summakaan ei kovin suuri ollut (3,40e).

• toinenpettynyt

itsekin myin hänelle juuri koruja ja halusi itse postiennakolla.. vaan eipä ole koruja hakenut/maksanut. eikä vastaa viesteihin. Harmi etten nähnyt tätä viestiä aiemmin.

• Näinminätein

Muistakaa aina tehdä rikosilmoitus, kun tulette huijatuksi. Tehkää rikkari, vaikka summa olisi kuinka pieni.

Rikkari on helppo tehdä netissä tai mikä estää marssimasta paikan päälle poliisin luokse. He ovat mukavia tyyppejä ainakin täällä provinssissa. Stadin poliisit voivat olla toista maata?

Ottakaa mukaan sähköpostit ja muut dokumentit kaupoista ja huijarin tilinumero. Siitä poliisi saa nopeasti selville oikeat henkilötiedot ja kilauttaa huijarille kysellen, hoitaisiko kaupat kunnialla vai pitääkö ottaa kovemmat otteet.

• Anonyymi

Hyvä että löysin nämä sivut, tämä henkilö ilmoitti äskettäin ostavansa minulta pari pikku tavaraa, annoin tilinumeroni ja lupasi maksaa, maksua ei ole kuulunut, tavaroita en tietysti lähetä jollei maksua tule, tuskin tuleekaan. Harmi että tällaisiakin huijareita on.

• Anonyymi

Kiitos paljon tästä tiedosta! Säästyn paljolta mielipahalta ja harmituksilta, sillä sain tänään häneltä yhteydenoton Torin ilmoitukseeni minäkin ja tiedän nyt olla ryhtymättä kauppoihin hänen kanssaan.

• Anonyymi

Saa syyttää vain itseään, jos lähettää tavaran ennen kuin raha näkyy tilillä. Ei siis kuitin kuvan lähettämisen jälkeenkään, maailman helpointa kuvankäsittelyn alkeetkin osaavalle kuitti tekaista.
      Postiennakkoa ei ikinä, se on typerin tapa ja siinä joutuu maksamaan tuplakulut itse, jos paketti palautetaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      85
      3097
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      319
      2741
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1516
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1202
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1161
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1011
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      967
    8. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    9. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72