itsetyydytys

tumputtaa

enpä ole pitkään aikaan tyydyttänytkään itseäni. kuinka monesti te tyydytätte itseänne....

28

581

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsi_käy_harvoin

      Vain kerran-pari / vko...

    • runkkumies

      Joka päivä vatkaan kulliani ja kourin palleja.
      Spermat vedän ulos vain kerran viikossa.
      Runkkaaminen on mukavaa puuhaa, nytkin kyrpä jäykkänä ja nahat vedetty taakse, kättä odottelee.

      • Xxxsd

        Joka päivä tunteja yhteenmenoon en heitä mällejä


    • Antaatulla

      Jokapäivä käsikäy en lennätä joka kerta pystyn pidättään. Kun aika sperman tulla sitä tulee paljon kasvoille ja suu täyteen. Herkkua

    • Miehel10

      Kyllä täällä 3-5kertaa päivässä heitetään mällit😊

    • Pari kertaa päiväs

    • Kevyttähunajaa

      Kerran päivässä. Pysyy hyvänä ei muutu paksuksi piimäksi

    • Aamukäsi

      Kyllä se on päivittäin tehtävä, niin hyvältä se tuntuu. Aamuisin käsi hakeutuu alkkareihin ja on pakko alkaa vetämään nahkaa edestakaisin...aah. Nyt taas runkkaamaan...

      • minikalu

        Varovasti, ettei tule sinne alkkareihin ;)


      • lahtirunkkari

        Mini kalua mukava lutkuttaa suussa


    • pikku-ukko

      aina, kun olen yksin hotellissa työmatkalla

    • lahtirunkkari

      Joka päivä kun yksin kotona .Paras laueta vatsan päälle selällään

      • pikku-ukko

        Se tekee hyvää...ootko just nyt hommissa?


      • lahtirunkkari
        pikku-ukko kirjoitti:

        Se tekee hyvää...ootko just nyt hommissa?

        Olin just ja fantastinen laukeminen just kun oli kirjoittanut


    • lahtelaiselle

      Märkää vatsalla levitellä rinnoille saakka varmaan maistelet liukasta

      • lahtirunkkari

        nam.nam


    • skaterdude

      Yleensä joka päivä. Jos en oo edellisenä päivänä runkannu, saattaa olla vaikeuksia keskittyä mihinkään ja kulli seisoo lähes jatkuvasti. Oon 20v mutta sanotaan 16-17v iässä mul oli todella vaikeeta pitää seisokki kurissa jos en ollu saman päivän aamuna runkannu. Ja usein kiimatippoja housuissa.

      • pikku-ukko

        sama juttu tuossa iässä...joskus kävi jopa vahinko :)


      • skaterdude

        Mul on useinkin tullu spermat housuihin varsinkin jos en oo edellisenä päivänä runkannu. Kesällä pidin kahen päivän tauon ja sit yhtenä tosi lämpimänä, helteisenä päivänä olin skeittaamassa, tuli kunnon lastit housuihin mut ei se erottunu koska mustat aika paksut farkut. Sisäpuolelta farkut oli kyl ihan spermassa ja varmaan isoin lasti mitä ikinä housuihin tullu :D Helteestä johtuen kuivu kyl nopeesti :D


      • pikku-ukko

        Oliko muita kavereita mukana ja huomasivatko mitään?


      • skaterdude

        Oli yks 17v kaveri (tai kesäl se oli vielä 16v) jonka kanssa skeittaan usein. Sano se hieman jälkeen päin et oli huomannu mul seisokin skeitatessa mut me puhutaan näistä aika avoimesti ja on silläkin joskus tullu lastit housuihin :D Ihan ymmärrettävää :D


      • pikku-ukko

        Tuleeko vieläkin joskus vahinkoja?


      • skaterdude

        Kyl varmaan jos ois pari päivää runkkaamatta. Vaatii vaan aika moista sisua et jättää runkkauksen väliin noin pitkäks aikaa. Ei se pelkästään kesällä tapahdu vaan ihan samalla tavalla voi tulla talvellakin. Edellis talvena mul tuli spermat housuihin laskettelu rinteessä ja muistaakseen lämpötila oli hieman pakkasen puolella. Teoriassa mahdollista vieläkin ja miksei käytännössä jos on päivän tai kaks runkkaamatta.


      • pikku-ukko

        Aika herkässä on... ajatteletko jotain juttuja vai seisooko ja ruiskiiko ihan itsekseen?


      • skaterdude

        Oikeestaan riippuu aika paljon mitä vaatteita käytän.


    • kuumakallett

      se katselee jotakin ja mieli pelaa kuumana

    • pikku-ukko

      Kyllä minullakin koulussa saatto housut kastua, kun ajatus vähän harhaili opettajan minihameen alle :D

    • Rekvisiittaa mukaan runkkuihin !!!!! Naisten / tyttöjen pikkareita......voimakkaat tuoksut...... 0465742240....Mies/poika,,,soita tai kirjoita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      298
      6569
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      147
      5020
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2172
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1573
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1512
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1138
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      949
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe