Vaihteeksi jotain myönteistä palstastamme

Tienarin.Tapsa

Kummaksuttaa kun jatkuvasti joku on arvostelemassa palstaamme. Minusta Ikaalisten jutut on hauskoja ja mieelenkiintoisia verrattuna muiden pitäjien sivuihin.

On erittäin rattoisaa lukea hassuja juttuja paikkakuntamme ihmisistä. Välistä on ihan naurusta pitelemistä. Asukkaiden törttöilyt on kerrottu hauskasti ja hyvällä huumorilla. Hauskaa on huomata Jarmon välistä kiukuttelevan. Jarmon kiukun puuskat on mitä parhainta luettavaa. Ollaan ylpeitä ikaalislaisuudesta ja omasta palstasta. Pitkää ikää Ikaalinen Suomi24:lle. Hyvää Joulua ja rattoisia lukuhetkiä palstamme parissa myös vuonna 2017.

23

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2017uudettuulet

Vuosi 2107 tulee olemaan palstan juhlavuosi ja sitä juhlitaan kaikkiennaikojen maukkaimmilla tarinoilla ja juonenkäänteillä. Aiomme kääntää jo käännetyt kivet ja tonkia kaikki likaiset tarinat uudelleen käsittelyyn.

• pissa.ja.kakak

Hauskinta on Prouvan kommentit Jarmolle. Jarmoo viedään ihan kuus.nolla. Melkein kuset housuissa niitä saa lukee. This is real humour!!

• Kiitos.Tästä.Palstasta

Kuntapalstasta on tullut viihdepalsta,jossa tirkistellään lähinnä Hoikkalan Jarmon mielenkiintoista elämää. Kiitos tästä palstasta.

• Vain Ikaalisissa osataan tehdä kunnon huumoria ja komediaa. Maamme komedia-tv-ohjelmien käsikirjoittajien ja ohjaajien pitäisi ottaa täältä mallia. Kyllä nousisivat katsojaluvut, siitä olen vakuuttunut.

• lapsi.astialla

Siinä joka horina aloituksesta lähtien mielenterveyspotilaan
        yksinpuhelua.

• Ezio911

Tienaria emme siis äänestä enää

• Tapio on rehti, aito ja suoraselkäinen työväenluokan edustaja! Uskon, että hän tulee saamaan eduskuntavaaleissa äänivyöryn meiltä vasemmistonaisilta!

• demaritapa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Tapio on rehti, aito ja suoraselkäinen työväenluokan edustaja! Uskon, että hän tulee saamaan eduskuntavaaleissa äänivyöryn meiltä vasemmistonaisilta!

Koska se kärvähtää tekemisistään?

• Tuskin koskaan. Miksi haluat kaivella vanhoja asioita?

• ainon.80luku
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Tuskin koskaan. Miksi haluat kaivella vanhoja asioita?

Kaiveleeko rouva vanhoja asioita? Nyt Tienari otetaan
        tikun nokkaan.

• ainon.80luku kirjoitti:

Kaiveleeko rouva vanhoja asioita? Nyt Tienari otetaan
        tikun nokkaan.

En halua Tapiolle samanlaista kohtaloa kuin minulle olet aikaansaanut. Miksi aina olet sellaisten ihmisten kimpussa, joilla on voimakas sukupuolivietti?

• klitaraoppia.tytöille
        RouvaHoikkala kirjoitti:

En halua Tapiolle samanlaista kohtaloa kuin minulle olet aikaansaanut. Miksi aina olet sellaisten ihmisten kimpussa, joilla on voimakas sukupuolivietti?

Kelpaako Tapsalle kaikki kaksijalkaiset kana mukaanluettuna?

• klitaraoppia.tytöille kirjoitti:

Kelpaako Tapsalle kaikki kaksijalkaiset kana mukaanluettuna?

Hän ei ole mikään eläimiinsekaantuja eikä grillilläruikkija! Hän normaali kunnon mies, joka harrastaa seksiä naisten kanssa! Sitä sinunkin pitäisi edes kerran kokeilla!

• osaako.edes
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Hän ei ole mikään eläimiinsekaantuja eikä grillilläruikkija! Hän normaali kunnon mies, joka harrastaa seksiä naisten kanssa! Sitä sinunkin pitäisi edes kerran kokeilla!

Onko se koskaan käynyt rouvaa panemassa?

• osaako.edes kirjoitti:

Onko se koskaan käynyt rouvaa panemassa?

Hän on erittäin taitava rakastelija. Opetin häntä jo 80-luvun alussa. Minun opistani ei mitään tuhkamunia valmistu!

• Ikoolilainen

Olet tainnut opettaa monta ikaalilasta suurmiestä "miehen" tavoille. Entäs jaksaisitko vielä alkaa opettaa minua?

• tyhjää.välissä
        Ikoolilainen kirjoitti:

Olet tainnut opettaa monta ikaalilasta suurmiestä "miehen" tavoille. Entäs jaksaisitko vielä alkaa opettaa minua?

Nuo opetushorinatkin ovat nähtyjä unia.
        Matin aktiivisemman kauden jälkeen Ainolla oli pitkään
        impotentti konkan tehnyt autokauppias joka maksoi
        pesulaan pääsyn ja yhden siiderin Ainolle muuta ei
        ole sitten ollutkaan koska rouva sai porttain pesulaan.

• tyhjää.välissä kirjoitti:

Nuo opetushorinatkin ovat nähtyjä unia.
        Matin aktiivisemman kauden jälkeen Ainolla oli pitkään
        impotentti konkan tehnyt autokauppias joka maksoi
        pesulaan pääsyn ja yhden siiderin Ainolle muuta ei
        ole sitten ollutkaan koska rouva sai porttain pesulaan.

Minulla ei ole koskaan ollut porttikieltoa Kylpylään! Minut on kaksi kertaa poistettu sieltä näpistysten takia, mutta mitään kieltoa ei ole minulle annettu!

• yritäppäs.sisään
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut porttikieltoa Kylpylään! Minut on kaksi kertaa poistettu sieltä näpistysten takia, mutta mitään kieltoa ei ole minulle annettu!

Rouva on itse aikaisemmin palstalla myöntänyt porttikiellon
        joka annettiin kerralla useammalle ammattihooraajalle
        ja rouvan kielto on edelleenkin voimassa.

• yritäppäs.sisään kirjoitti:

Rouva on itse aikaisemmin palstalla myöntänyt porttikiellon
        joka annettiin kerralla useammalle ammattihooraajalle
        ja rouvan kielto on edelleenkin voimassa.

Minulle vain ilmoitettiin, ettei Kylpylässä suvaita avointa prostituutiota. Nämä asiat piti hoitaa niin, ettei henkilökunta havaitse sitä!

• taksikuski.paljasti
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Minulle vain ilmoitettiin, ettei Kylpylässä suvaita avointa prostituutiota. Nämä asiat piti hoitaa niin, ettei henkilökunta havaitse sitä!

Eipä onnistunut salaaminen.

• taksikuski.paljasti kirjoitti:

Eipä onnistunut salaaminen.

Taksikuskit pitävät vaitiolovelvollisuutensa 100 %:sesti!

• stop.merkki
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Taksikuskit pitävät vaitiolovelvollisuutensa 100 %:sesti!

Pääsetkö enää NoNameenkaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      225
      1377
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      166
      1128
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      31
      1001
    5. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    6. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      183
      821
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe