Vaihteeksi jotain myönteistä palstastamme

Tienarin.Tapsa

Kummaksuttaa kun jatkuvasti joku on arvostelemassa palstaamme. Minusta Ikaalisten jutut on hauskoja ja mieelenkiintoisia verrattuna muiden pitäjien sivuihin.

On erittäin rattoisaa lukea hassuja juttuja paikkakuntamme ihmisistä. Välistä on ihan naurusta pitelemistä. Asukkaiden törttöilyt on kerrottu hauskasti ja hyvällä huumorilla. Hauskaa on huomata Jarmon välistä kiukuttelevan. Jarmon kiukun puuskat on mitä parhainta luettavaa. Ollaan ylpeitä ikaalislaisuudesta ja omasta palstasta. Pitkää ikää Ikaalinen Suomi24:lle. Hyvää Joulua ja rattoisia lukuhetkiä palstamme parissa myös vuonna 2017.

23

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2017uudettuulet

      Vuosi 2107 tulee olemaan palstan juhlavuosi ja sitä juhlitaan kaikkiennaikojen maukkaimmilla tarinoilla ja juonenkäänteillä. Aiomme kääntää jo käännetyt kivet ja tonkia kaikki likaiset tarinat uudelleen käsittelyyn.

    • pissa.ja.kakak

      Hauskinta on Prouvan kommentit Jarmolle. Jarmoo viedään ihan kuus.nolla. Melkein kuset housuissa niitä saa lukee. This is real humour!!

    • Kiitos.Tästä.Palstasta

      Kuntapalstasta on tullut viihdepalsta,jossa tirkistellään lähinnä Hoikkalan Jarmon mielenkiintoista elämää. Kiitos tästä palstasta.

    • myllis_seppo

      Vain Ikaalisissa osataan tehdä kunnon huumoria ja komediaa. Maamme komedia-tv-ohjelmien käsikirjoittajien ja ohjaajien pitäisi ottaa täältä mallia. Kyllä nousisivat katsojaluvut, siitä olen vakuuttunut.

      • lapsi.astialla

        Siinä joka horina aloituksesta lähtien mielenterveyspotilaan
        yksinpuhelua.


    • Ezio911

      Tienaria emme siis äänestä enää

      • Tapio on rehti, aito ja suoraselkäinen työväenluokan edustaja! Uskon, että hän tulee saamaan eduskuntavaaleissa äänivyöryn meiltä vasemmistonaisilta!


      • demaritapa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Tapio on rehti, aito ja suoraselkäinen työväenluokan edustaja! Uskon, että hän tulee saamaan eduskuntavaaleissa äänivyöryn meiltä vasemmistonaisilta!

        Koska se kärvähtää tekemisistään?


      • Tuskin koskaan. Miksi haluat kaivella vanhoja asioita?


      • ainon.80luku
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Tuskin koskaan. Miksi haluat kaivella vanhoja asioita?

        Kaiveleeko rouva vanhoja asioita? Nyt Tienari otetaan
        tikun nokkaan.


      • ainon.80luku kirjoitti:

        Kaiveleeko rouva vanhoja asioita? Nyt Tienari otetaan
        tikun nokkaan.

        En halua Tapiolle samanlaista kohtaloa kuin minulle olet aikaansaanut. Miksi aina olet sellaisten ihmisten kimpussa, joilla on voimakas sukupuolivietti?


      • klitaraoppia.tytöille
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        En halua Tapiolle samanlaista kohtaloa kuin minulle olet aikaansaanut. Miksi aina olet sellaisten ihmisten kimpussa, joilla on voimakas sukupuolivietti?

        Kelpaako Tapsalle kaikki kaksijalkaiset kana mukaanluettuna?


      • klitaraoppia.tytöille kirjoitti:

        Kelpaako Tapsalle kaikki kaksijalkaiset kana mukaanluettuna?

        Hän ei ole mikään eläimiinsekaantuja eikä grillilläruikkija! Hän normaali kunnon mies, joka harrastaa seksiä naisten kanssa! Sitä sinunkin pitäisi edes kerran kokeilla!


      • osaako.edes
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Hän ei ole mikään eläimiinsekaantuja eikä grillilläruikkija! Hän normaali kunnon mies, joka harrastaa seksiä naisten kanssa! Sitä sinunkin pitäisi edes kerran kokeilla!

        Onko se koskaan käynyt rouvaa panemassa?


      • osaako.edes kirjoitti:

        Onko se koskaan käynyt rouvaa panemassa?

        Hän on erittäin taitava rakastelija. Opetin häntä jo 80-luvun alussa. Minun opistani ei mitään tuhkamunia valmistu!


      • Ikoolilainen

        Olet tainnut opettaa monta ikaalilasta suurmiestä "miehen" tavoille. Entäs jaksaisitko vielä alkaa opettaa minua?


      • tyhjää.välissä
        Ikoolilainen kirjoitti:

        Olet tainnut opettaa monta ikaalilasta suurmiestä "miehen" tavoille. Entäs jaksaisitko vielä alkaa opettaa minua?

        Nuo opetushorinatkin ovat nähtyjä unia.
        Matin aktiivisemman kauden jälkeen Ainolla oli pitkään
        impotentti konkan tehnyt autokauppias joka maksoi
        pesulaan pääsyn ja yhden siiderin Ainolle muuta ei
        ole sitten ollutkaan koska rouva sai porttain pesulaan.


      • tyhjää.välissä kirjoitti:

        Nuo opetushorinatkin ovat nähtyjä unia.
        Matin aktiivisemman kauden jälkeen Ainolla oli pitkään
        impotentti konkan tehnyt autokauppias joka maksoi
        pesulaan pääsyn ja yhden siiderin Ainolle muuta ei
        ole sitten ollutkaan koska rouva sai porttain pesulaan.

        Minulla ei ole koskaan ollut porttikieltoa Kylpylään! Minut on kaksi kertaa poistettu sieltä näpistysten takia, mutta mitään kieltoa ei ole minulle annettu!


      • yritäppäs.sisään
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minulla ei ole koskaan ollut porttikieltoa Kylpylään! Minut on kaksi kertaa poistettu sieltä näpistysten takia, mutta mitään kieltoa ei ole minulle annettu!

        Rouva on itse aikaisemmin palstalla myöntänyt porttikiellon
        joka annettiin kerralla useammalle ammattihooraajalle
        ja rouvan kielto on edelleenkin voimassa.


      • yritäppäs.sisään kirjoitti:

        Rouva on itse aikaisemmin palstalla myöntänyt porttikiellon
        joka annettiin kerralla useammalle ammattihooraajalle
        ja rouvan kielto on edelleenkin voimassa.

        Minulle vain ilmoitettiin, ettei Kylpylässä suvaita avointa prostituutiota. Nämä asiat piti hoitaa niin, ettei henkilökunta havaitse sitä!


      • taksikuski.paljasti
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minulle vain ilmoitettiin, ettei Kylpylässä suvaita avointa prostituutiota. Nämä asiat piti hoitaa niin, ettei henkilökunta havaitse sitä!

        Eipä onnistunut salaaminen.


      • taksikuski.paljasti kirjoitti:

        Eipä onnistunut salaaminen.

        Taksikuskit pitävät vaitiolovelvollisuutensa 100 %:sesti!


      • stop.merkki
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Taksikuskit pitävät vaitiolovelvollisuutensa 100 %:sesti!

        Pääsetkö enää NoNameenkaan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1186
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1051
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      773
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 61
      684
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      661
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe