Olen surukseni huomannut että kun hirviseurueet jahtaavat hirviä "pysäyttävillä" ajokoirillaan niin hirvet pakokauhuissaan juostessaan loukaavat jalkojaan ja pahimmillaan rampautuvat. Harrastan vain pienriistametsästystä mutta tämä "ajokoiratouhu" hirvimetsällä pitäisi saada kuriin !
Vastaukset 12
- Vaanjuokseekokoajan
Samaa mieltä! Koira ei ole pysäyttävä jos hirvi ei jää paikoilleen makuuksilleen.
- Pittääpittää
Joooo, makuuksilleen, silleen! Ja selvä luulis olevan ettei se koira saa hirven unenlahjoja häiritä herättelemällä! Ei saa haukkua, hyssss....
- ajavathirvikoirat
Jääkelillä kun ajautetaan hirviä niin loukkaahan ne itseään. Sairasta touhua ja pitäisi kieltää. Paluu takaisin ajoketjumetsästykseen niin pienenee ne paskamahatkin.
- sfe
Kaverilla on hyvä hirvikoira. Se juoksee hirven kiinni ja kamppaa hirven katolleen, pitäen hirveä maassa kunnes methtuumiehet saapastelevat paikalle.
- hyvinkamppaajuuu
Juuuu...on hyvä koira, kun katolleen kamppaa silleen....juuu
- kauhuissaan
Joskus hirven veriset jäljet johtuvat siitä kun joksevat metsässä ja puhkovat silmänsä oksiin.
- Vaanjuokseekokoajan
Mistä muuten johtuu kun joillakin hirvikoira eisaa elukoita jäämään löytöpaikalle juuri koskaan. Vaan rakkerilla seurataan ja kehutaan koiran juoksu kykyä.
- koiramiäs
Luodin reiästä se veri valuu
- Liiantaaksejääny
Missä lie se reikä jos juoksu jatkuu eikä elukka kaadu?
- wzqaqww
Se on sitten helppo jäljittää hirvi kun valuu verta. Ei muuta kun kävelee perässä ja laittaa naturalia jonoon.
- hullluuuuuuuty
joo se HIRVENPYYNTI onkin muuttunut ,,,meinaan se koiralla pyynti ,kun tuli tutkat. koira irti suoraan autosta ja tutkanäyttö kouraan ja siitä näkee ku alkaa AJO. EIPÄ TARTTE KUIN AUTOSTA KATELLA MINNE HIRVI PAINELEE JA TIHEÄN METSÄTIE VERKOSTON avulla on helppo kaasutella paikkaan josta hirvi mahd tulee....onneksi on nopeat autot.. meilläpäin löytynyt koirien kuoliaaksi ajattamia hirviä lähes joka syksy. SILLÄ NE VASAT PIENENEE ,KUN VIIKOSTA TOISEEN ei ole emolla mahdollista hetken ruokarauhaan.
- skinamica
Hirvenraatoja maastossa. Oletteko löytäneet ? Korppi kertoo mistä kannattaa etsiä. Näitä löytyy jahtien jäljiltä kun haavakot kuitataan ohilaukauksiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1941111- 80727
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48692- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä40562- 39549
- 23543
- 46540
- 106530
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41527Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va169523Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47484Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko45480Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27473Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425