Mitä teen väärin siirtäessäni kamerasta kuvat koneelle usb 3.0 johdolla kun ne näyttää hyvälle parin 2-3 sekunnin ajan ja muuttuu sen jälkeen litteeksi pinkiksi ja mustaksi kuvaksi rinnakkain ? Kuvat RAWina ja olen ennenkin RAWi kuvia siirtänyt samaan tyyliin, nyt uus kamera
Vastaukset 4
- kjgkdsjkghkndfh
Millä katsot RAW:t?
Raw:t näkyy vain sopivalla konvertterillä oikein. Uusi kamera vaatii uudet ohjelmat. - Nikon-lainakamera
Kortinlukija on kuvien siirrossa luotettavampi kuin piuha kameran ja tietsikan välillä. Aina.
- Canonisti______minäkin
Kyllä, mutta nyt ei ole kyse siitä, vaan todennäköisesti käytetyn ohjelmiston ja uuden rungon raw:n yhteensopivuudesta. Ohjelma näyttää hetken esikatselukuvaa, jonka jälkeen pitäisi näkyä raw. Ohjelmiston päivitys auttaa todennäköisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293866- 77748
- 82726
- 74714
- 50655
- 37646
- 45621
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609