AUTTAKAA!! Outoa vihlontaa, polttelua alapäässä

Auttakaanassea

APUA! Mulla on ollut nyt ehkä 4 iltana peräkkäin outoa kipeää kipua emättimessä. Eli sellasta polttelua, kirvelyä ja välillä tuntuu kuin jokin liikkuisi emättimessä. Tää on tullu mulle joskus aiemminki mut ollu ehkä puolisen tuntia ja ehkä yhtenä iltana, mutta nyt toi on muuttunu "säännölliseks"? Mulla tuntu myös kipua ja liikehdintää peräaukolla, josta löysinkin sitten (ah ihanaa), kihomadon. Oisko mahdollista että emättimeenki ois menny kihomato? Siis mun emättimessä tuntuu sellasta pientä vihlasua, mutta toisaalta myös polttavaa ja kirvelevää kipua, sitte jos koitan vaa olla välittämättä koko asiasta, alushousuissa alkaa tuntua vähänku kerääntyis nestettä, ilmaa tai jotain pientä painetta u know ja sit saisin sen pois "avaamal" häpyhuulet irti toisistaan, mut se ei autakkaan vaan kipu emättimessä vaan jatkuu. Välillä sattuu tosi paljon, välillä vähemmän. Mut koko ajan tuntuu. Kipu hellittää vähän jos emätintä painaa hellästi. Ja sit jossain vaihees pahin kipu saattaa vaa lähtee, mut silti tuntuu vieläkin ku joku menis emättimes ihan hiljaa tai sellasta et vähänku iihan pieni pieru yrittöis tulla mut vaan emättimestä. Auttakaa kiltit tää on iha hirveetä, haluun tän äkkiä pois mut en tiiä ees mikä tää on. Kuullostaako kenestäkään tutulta? Mikä tää vois olla ja miten tän saa pois?? 😖

1

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäriauttais

      Kihomadot kannattaa häätää. Kysy apteekista ohjeet. Koko perhe pitää hoitaa samaan aikaan.
      Emättimen kirvelystä kannattaa mennä lääkäriin. Voihan ne kihomadot sielläkin käydä, toisaalta voi olla joku muu syy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe