Mihin tämä palsta joutuu?

Olen ihmeissäni seurannut tämän palstan tuhoutumista. Hyvät keskustelijat ja keskustelut puuttuvat lähes kokonaan.

Meidän tulee muistaa, että tätä palstaa luetaankin ja pyydetään niiden pohjalta neuvoja. Itselläni on noista runsaasti kokemusta.

Toivottavasti uskallusta löytyy ja toivomuksia esitetään. Riitelyjen määrä on tullut täyteen jo aikoja sitten. Nyt on sopuisien keskustelujen vuoro.

16

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulurauhaa

      Kyllä sinä R olet suvainnut nokitella itsekin, ja j o s sinulle sanoo samalla mittyksiköllä takasin alkaa itkuinen puolustus.
      Mikään ei muutu!
      Hyvät aloituksetkin teilataan aloittajan nikin mukaan ja välittömästi kasvaa ilkeiden vastausten suma,
      Parasta olisi olla sefu joka todella on puolueeten eikä nokittele poistamalla kinakaverien tekstejä, kuten viimeinen nimetty teki.

      • Mieluiten vastaan kunnon viesteihin ja asiallisesti. Koskahan olen itkuisesti vastannut.
        Myönnän joskus, ei niinkään enää, että huomautan jostain virheestä tms. Vastauksessa minut määrltellään kelvottomaksi ihmiseksi, jolla elämää ei ole ollenkaan.

        Riitely ei ole mielilajini, mutta kovia ja kiperiäkin vastauksia saan aikaan.

        Parempaa palsta-aikaa ja hyvää joulua


      • evv

        Olen samaa mieltä.
        Olen avannut palstan viimeksi muutama kuukausi sitten, silloinkin aloittaja oli huolissaan palstan tilasta.
        Minut hän sai lähtemään aikoinaan kun oli haukkana kimpussa, nimimerkkini ja kirjoitustaitoni ei kelvanneet hänelle.
        Ei se toinen moninikki ole sen parempi, kummia hyypiöitä molemmat.


      • Olen pahoillani hyypiömäisyydestäni. Pian palstalle saapuu uusi aika ja kaltaisesikin pääsevät pätemään taidoillaan.


    • oikeitamielipiteitä

      Jospa ruune luopuisit kepuloisikiimastasi

      • heta-helvi

        Potkästä aikaa aattelin käydä toivottelemassa Teille JOULURAUHAA!


    • 11....3

      Miten niin tuhoutuu? Palstallahan on täysi meno ja hulina päällä.

      Alas palstan tuomitsijat? Pysykööt täältä poissa!

    • Pilmari lataa vihaviestejä tuutin täydeltä. Viestien nimenä on "hyvät keskustelut", jotka ruuneperi Killaneineen ja palstakanoineen pilasi.

      Jos näille viesteille yrittää jotain vastata saa riitelijän nimen. "Älä rupee Ruuneperin kanssa mihinkään" on Pilmarin rakkain kirje Frederiikalta vuodelta 2004. Pari kertaa päivässä 12vuoden ajan on n. 8760 kpl.

      Noin monta kertaa rikkoo Pilmari hyviä käytöstapoja, kirjesalaisuutta ja rehvastelee suurella suosiollaan ja naisystäviensä määrällä. Vanhat naiset ja nuoret ladyt uhkaavat Pilmaria kuin Syyrian presidentti ja Putin Aleppoa.

      Ajattelin tehdä tästä jatkokertomuksen palstalle kun aineistoa kerran on.

      • Luoja.miten.tympii

        Päästäisi jo teidän kahden kaunaisuudesta . Mitä enemmän tunkiota pöyhit , sitä enemmän palsta haisee .


    • alotappa-tästä-

      Alotukseen;

      Ruuneman voi alottaa itsestään maailman parantamisen,

      aloita tästä,
      ole aina a v o i n ja r e h e l l i n e n aivan kaikissa asioissa,
      aivan kaikissa asioissa,
      älä salaa suurta omaisuuttasi, kerro koko totuus r e h e l l i s e s t i siitä,
      älä ikinä puolusta epärehellisiä vain omaneduntavoittelevia politikkoja,

    • jakolasku

      Jaa riitelyt on tulleet ajat sitten tiensä päähän. Palstakin on tuhoutunut ja eteisen peilikin on säröillä.

    • nimimerkkion

      Huomenet koko väelle!
      Muutamat kirjoittajat ovat täysin vailla minkäänlaista itsekontrollia ja tekstit sen mukaisia.
      Pysyisivät omissa avatuissaan, aiheet yleensä toisia morkkaavia suorastaan häpeällistä tekstiä kuin kukot tunkiolla joka päivä.
      Kaiken arvostuksen alapuolella parilla kirjoittajalla, hävetköön jos älyävät.
      Kirjoittakoon lisää jos siltä tuntuu, minun arvostukseni on kuin tuulen henkäys joulukuusen latvassa,
      Jatkakaa pilaamista !

      • 11....21

        ... minun arvostukseni on kuin tuulen henkäys joulukuusen latvassa

        Ei edes sitä. Tuollaisella kirjoituksella ei ole täällä arvoa pennin vertaa. Toivottavasti ensi kerralla osaa esiity'ihmisiksi.


      • soon.nyt.niin

        Mihin joutuu kyselee aloittaja, no jouluun nyt joutuu joutuisasti. Vielä ehdin minä jotakin vielä harrastaa,
        hei vaan pilanpäiten,
        sano pilapiirtäjä
        kun pilaa laski!


    • otetaan-rauhallisesti

      Auttaiskohan yhtään, että sinä siirtyisit itse tuonne ikäsi kuuluvalle palstalle?

      Kyllä ystäväsi tulevat perässä ja voithan ilmoittaa, että vastaisuudessa kirjoitat vain sinne.

      Mikäli sinua siellä häiriköidään, niin "kanasesi" varmasti höyhentää sen "kukon" sieltä tunkiolta.;)

      Toisaalta, jos ja kun luet kuitenkin kaikki kirjoitukset, niin älä noteeraa niitä, joissa tämä inhokkisi on asialla ja muista kaikki hänen sala nikkinsäkin.

      Mielestäni pahin virheesi on, että yrität oikaista "toista" henkilöä hänen mielipiteensä vuoksi, koskipa se vaikka politiikkaa, tai tässä tapauksessa erästä palstalaista.

      Arvaa, olenko minä edes loppuun lukenut kirjoituksia, joissa on isoja kirjaimia ja sana Väyrynen, Kekkonen?

      On minutkin täällä hulluksi "tuomittu" ja lääkkeet muka ovat ottamatta, jotka olen tunnollisesti ottanut. Peiliinkin katson melkein päivittäin ja itseni näen.

    • pahstteot

      Saatava kepuloisikiima pois palstalta..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe