Olen erittäin yksinäinen. Ketään ei ole soittanut minulle vielä joulun alla ja olen tuhlanut kaikki rahani. Ruoka pulaa minulla ei ole. Rahani riittävät vain juuri sopivaan määrään ruokaa tasan. On todella yksinäistä näin talvella varsinkin olla ypö yksin. Tänäänkin olisin voinut mennä 3eri kaverin kanssa tekemään eri asioita saadakseni edes vähän seuraa mutta en jaksa lähteä täysin rahattomana. Tämä ei ole uusi asia. Elämäni on aina ollut tälläistä.
Terveyteni kärsii yksinäisenä.
12
307
Vastaukset
- rahaeioleelämää
Miksi elämä rakentuu ihmisillä rahaan ja sen ympärille? En ymmärrä, että itse elämästä luovutaan ja pelataan vain rahan mitoilla.
Ihminen syntyessään on rahaton ja ei ole ongelmia. Elämä alkaa virrata ja kaikenlaista sisältöä tulee. Raha astuu kuvaan siksi, että se ohjelmoidaan ihmiseen.
Sano kavereillesi, että ei ole rahaa, mutta kiva olisi ..mikä sitten kivaa olisikin.
Raha ei saa määrätä elämän sisältöä ja sen rikkautta. Siihen hallitijat pyrkii, että sitoisit elämäsi siihen ja sitten olet helposti hallittavissa.
Mene kävelylenkille vaikka. Huomaat, että saat hyvän olon ilman rahaa.
Juttele sopiville ihmisille, kun kävelevät vastaan jne. Huomaat, että elämää sittenkin on, mutta olit hukuttanut sen. - Keissa
Minulle soitti noin tunti sitten ystävä, ja ihmetteli kun en ole aikoihin käynyt. No lupasin tulla ennen joulua ja hän pääsee perjantaina tyttären luo jouluksi.
Kun menen sinne, niin en minkään välttämättä rahaa tarvitse. Ajattelen kyllä viedä kahvipaketin ja jotain makeata.
Olisit toki mennyt ystävien mukaan ilman rahaa. Miksi ei voi sanoa, että on tässä hieman tiukkaa. Ei rahattomuus ole häpeän asia. - Shlnpww
Ilman rahaa ei saa uutta sisältöä elämään juuri sellaisissa tilanteissa kuin esim. Tapaa ihmisen.
Jos köyhyys on rikkautta teille, mitä te annatte ymmärtää(ainakin vähintään). Niin miksi ette anna teidän rikkautta minulle teidän salaisuuksilla? Minä ajattelen rahalla koska minä teen töitä maapallossa rahasta... sen takia tiedän näistä asioista. Se ketä vastailee minulle on ilmeisesti tehnyt töitä jostain muusta kuin rahasta. - YksinPsykosomatiikka
Mä vielä sanon sanaseni aloittajan hyvään otsikkoon. Tosi on, että yksinään eläminen, yksinäisyys, tekee sairaaksi. Minulla on aina ja aina jotakin kipeää kropassa ja monetkin niistä asioista lopulta ovat psykosomaattisia kipuja, särkyjä, vaivoja, oireita. On kurjaa olla tämmöinen, kun olen sekä oireideni että yksinäisenä elämiseni vanki. Olen huomannut, että kun ja jos saan olla sosiaalisessa tilanteessa, niin unohdan olla kipeä, oireistani kärsivä!
Mutta, mitä teen? Mulla on paksunsuolen ärsytystä, tuki- ja liikuntaelinten kipuja ja särkyjä, iho-ongelmia, hiusongelmia ja lisäksi turvattomaksi olon tekee nyt keuhkoputkessa tuntuva oire, mikä muistuttaa keuhkoputkentulehdusta (netillä olen tehnyt erotusdiagnoosia, ettei kuitenkaan keuhkomuutetta ole, mitään flunssaa minulla ei ole ollut). Kaiken kukkuraksi yleistynyt ahdistuneisuushäiriö oireilee ja masis aina kynnyksellä, vähän väliä hyökkää päälle. Lähtisin nyt lenkille tai kuntosalille, mutta kun askarruttaa, mitä keuhkoputkessa on. - Kiitos kun kuuntelitte. Kiva jos kommentoit.- samppo-ukko
YksinPsykomatiikka
Huomiotani kiinnitti tekstissäsi keuhkoputken oireilu. Minulla ne alkoivat rasituksessa, mm. juostessa kouluikäisenä.
Tietysti myös töissä ollessa. Muistan kivuliaan kohtauksen rantsuduunissa, satamassa.
En tiennyt miksi vasemmalle puolen alavatsan tienoilla sattui niin kovasti.
Sairaseläkeläisenä autoin jakamattoman koti-tilamme metsän raivaustyössä.
Sain siellä illalla rajun keuhkoputkitulehduksen. En puoleen vuorokauteen pystynyt nousemaan petistä.
Ajoin maaseutukaupalle, jossa oli asiakaslääkekaappi. Tein projektin loppuun niiden lääkkeiden avulla.
"Etelässä" menin keuhkokuvaukseen. Kokeneelle keuhkosairauksiin erikoistuneelle nais lääkärille kuvat eivät ehtineet mukaan.
Oli kuitenkin rtg-kuvien lääkärin lausunto.
Selitin lääkärille kokeneeni keuhkoveritulpan. Ei, hän tyrmäsi. Keuhkojesi pinnat ovat tuhansien keuhkoputkitulehdusten arpeuttamat.
Tämä on erikoista: tehokkailla vuosin voimavenytyksillä, hoitopöydlää maaten sain vähenemään keuhkoputkioireilut hyvin vähiin.
Joskus harjoitus käynnisti keuhkoputkikivun. En lopettanut mutta kevensin harjoitusta ja ennen kaikkea hengittelyä.
Masentelua on ilmennyt murrosikäisestä pojasta alkaen. Kaikenkaisille peloille mitä mainioin tatami jyllätä.
Pieniäkin vastoinkäymisiä murehdin huolella ja hartaasti. Lähellä puoltayötä eilenkin oli sellainen uhkaava huolenaihe.
Käy kuvauttamassa ne keuhkosi. Niitä pitäisi treenata päivittäin hengitysharjoituksilla. - Voimiayksinäisille
Hei nim. YksinPsykosomatiikka!
Hyvin tutulta kuulosti tekstisi. Olen alle nelikymppinen nainen ja olen myös vastaavanlaisten oireiden ' vanki'. Fyysiset vaivat heijastuvat henkiseen jaksamiseeni; ja olen kärsinyt sosiaalisista pelkotiloista ja masennuksesta.
Tällä hetkellä olen työelämässä, mutta muuten olen vapaa-ajallani melko yksin ja eristäytynytkin.
Olisi mukava vaihtaa kuulumisia enemmänkin sairastamisen ja yksinäisyyden ikävästä yhteydestä.
Hmm kolmee eri asiaa tekee? Olisivatko ne kaikki vaatineet paljonkin rahaa? Mua on kutsuttu pilkille. No bussirahaa menis mutta onneks on kortti. Sitten avantouintiin. Harmi että kaverit asuvat sen verta kaukana ettei sinne niin vain mennä. Pyörä ehkä kantsis hankkia.
- herätkääjosaakeli
Vitun vammaset! Ei paljo kuule kaverin mukaa lähetä jos se on menos jonneki mikä maksaa! Esimerkiksi vaikka keilaamaan, uimaan uimahalliin, elokuviin yms. Joo, menkää vaa maksamatta vaikka noihinki ni voin sanoa että tulee ongelmia.
Voi vittu teitä järjen jättiläisiä...- olenkoyksin
Voihan sitä rahaa pyytää lainaan jostain tai ruveta kerjäläiseksi. Mutta ei yksinolokaan väärin ole. Se on oma elämä, miten asiat tekee. Pitää vaan tehdä jotain, tai ainakin voi jos haluaa.
- ÄrrinMurrinGrrrr
No tuollainen raivoaminenhan se hyödyttääkin kaikkia ihan hirveästi. Onko tapanasi aina heti nimitellä ihmisiä, jotka eivät mitenkään ilkeile tms?
Voihan sitä ehdottaa sille kaverille jotain sellaista tekemistä, johon ei mene rahaa. Se kaverin seurahan siinä on tärkeintä, ei se keilaaminen tms.
- Ol1v1a2
Mihin olet ap tuhlannut rahasi? Minullakaan ei ole ylimääräistä rahaa ja olen huomannut että onni ei tule niistä asioista mitkä maksaa. Pitkät kävelylenkit luonnossa kauniissa maisemissa esim. ovat täysin ilmaisia, museoihin on ilmaista mennä ja kirkon tapahtumiin, joskus myös taidenäyttelyihin tai muihin kulttuurijuttuihin pääsee ilmaiseksi. Baarissa kävin sinkkuna niin että join pelkkää vettä eikä se minua häirinnyt päinvastoin en saanut kankkusta ja rahat ei mennyt hukkaan. Keilaukset, leffat yms maksaa mutta voit ehdottaa ystävillesi asioita jotka ei maksa..
- rahakin.ratkaisee
Jos on rikas veemäinen äijä, seuraa löytyy siitä huolimatta. Jos on köyhä, veemäinen ja monin tavoin ongelmainen, seuraa ei välttämättä löydykkään niin vain.
Vankiloissa istuvat murhamiehetkin saavat lukemattomia vastauksia useilta naisilta kirjeenvaihto ilmoituspalstoille ilmoituksen laadittuaan, jatko on tietenkin itsestä kiinni. Eli kiinnostusta kuitenkin löytyy myös murhamiehiä kohtaan.
Samaan aikaan psykiatrisessa vankilassa lusiva mielenterveysongelma tapaus mies jos laittaa kirjeenvaihtopalstalle ilmoituksen, yhtään vastausta ei naisilta tule - tämä on tutkittua tietoa, eikä mitään mutu tuntumaa.
Myös rahalla on joitain vaikutuksia, jos akat alkaa olla nykyaikana jo pääsääntöisesti pidemmälle koulutettuja ja paremmin toimeentulevia, ne ei kelpuuta mitään sohvapussikalja työtöntä sille luksus sohvalleen makaamaan ja haisemaan julkisen "terveydenhoidon" jäljiltä hoitamattomien sairauksiensa kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344741- 503245
- 363234
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 462687
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562602