Ennen oli uusilla kuljettajilla velvoite käyttää nk. "kasikympin lätkää", jolla informoitiin toisia tienkäyttäjiä siitä, että liikenteessä on kokematon kuljettaja.
Tulisiko mielestäsi Vanhimmat-huoneeseen saapuvat nuoremmat keskustelijat velvoittaa käyttämään vaikkapa samanlaista merkkiä, jotta vakavat ja vakiintuneet keskustelijat tietäisivät mistä hänen mielipiteensä ovat kotoisin?
Mikä olisi mielestäsi sopiva ikäraja ko. pakollisen merkin käyttöön?
80-lätkä käyttöön?
Pohtija58
1
83
Vastaukset
- stulkkeritpiinaa
Mitä edes tällaista höpötätte kun on esillä tässäkin keskustelupalstassa paljon vakavammasti otettavissa olevia ongelmia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308