Olen kuntouttavassa Työtoiminnassa ja olen 58 v. ( 1958 ) nyt on ollut 2010 lähtien työttömänä (= työmarkkinatuella) ja nyt tuo kuntoutettava ( parempi tuo kuin sohvalla lojuminen )
Katsoin, että 64 v. pääsisin jollekin eläkkeelle ?
Millehän sitä mahtaisi päästä ? Mikä järkevin ratkaisu ? Työeläkettä ei tule paljoa .....
Ja varhennettua eläkettä en suosi, jos se pienentää joka kuukausi sen 0,4 %
Eläkkeelle joskus
siskon
2
487
Vastaukset 2
- eitoivoakaan
Pääset eläkkeelle sillon 64 vuotiaana, sitä ennen et millekään eläkkeelle, ellet esim jää auton alle tai kivi tipu päähän tms.
- ajidlgjsög
niin varhennettu eläke ja sitten 65 v. kansaneläkkeelle.
Vai onko kaikki 60 v päässeet eläkkeelle siis pitkäaikaiset työttömät ?vai koskiko se vain osaa pitkäaikaisista työttömistä ? siis yli 60 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561