Minkälaisia joulu suunnitelmia

ihailijasi_kaukaa__

M-miehella? Itse otan levon kannalta ja syön konvehtia joulunpyhät.

32

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäseonseK

      Mikä on konvehti sanatarkasti ottaen?

      • tälläinenhän_se

        Konvehti on täytetty suklaa- tai sokerimakeinen. Konvehteja voidaan koristella erilaisilla kastikkeilla tai rouheilla. Konvehdit pakataan usein rasiaan, jossa ne ovat niille upotetuissa koloissa.

        Suomalaisista konvehtivalmistajista tunnetuimpia ovat Fazer ja Panda. Tunnettu valmistaja on myös belgialainen Leonidas. Suomessa konvehteja ostetaan erityisesti jouluksi.


    • MMiesVastaa

      Ihailija kaukaa........ Kukahan lienet........samansuuntaisia. Levon kannalta, konvehtia on ostettu itekin joulun varalle. Leivoin hieman. Oli kiireinen syksy, lepo tulee tarpeeseen. Jos sitä osaa levätä oikein. :p

      • ihanaa_kun

        miehetkin leipoo,, :) Mitäs leivoit?


      • MMiesVastaa
        ihanaa_kun kirjoitti:

        miehetkin leipoo,, :) Mitäs leivoit?

        Niinpä. M-mies leipoi pipareita ja torttuja :) jokavuotinen perinne oikeestaan...


      • kyllä_kelpaisi
        MMiesVastaa kirjoitti:

        Niinpä. M-mies leipoi pipareita ja torttuja :) jokavuotinen perinne oikeestaan...

        minullekkin M-miehen leipomukset.. ;D


      • MMiesVastailee
        kyllä_kelpaisi kirjoitti:

        minullekkin M-miehen leipomukset.. ;D

        Tervetuloa vaan koemaistamaan. Niitä riittää. ;D


      • voi_kiitos
        MMiesVastailee kirjoitti:

        Tervetuloa vaan koemaistamaan. Niitä riittää. ;D

        olisi ihanaa maistella niitä.. ;)


    • sevainonniin

      Mitä jos yrittäisit hieman liikkua niin et pyöristyisi vain?

      En pidä pyöreistä naisista.

      • Toki_liikun

        en edelleenkään ole pyöreän muotoinen.. :D


      • Elämäniloja

        Voi, kyllä silloin tällöin konvehti-shamppanja-sänky-sessio on ihan paikallaan! Sitten joskus taas kuntoillaan ja paastotaan.


      • niin_juuri
        Elämäniloja kirjoitti:

        Voi, kyllä silloin tällöin konvehti-shamppanja-sänky-sessio on ihan paikallaan! Sitten joskus taas kuntoillaan ja paastotaan.

        varsinkin , kun joutuu elämään hyvin kurinlaisesti koko pitkän vuoden terveyden kannalta.


      • Mmiessss

        Lähen etelään lasten kanssa, keväällä voitais alkaa seukkaamaan kun ero selvitelty.


      • Aha__
        Mmiessss kirjoitti:

        Lähen etelään lasten kanssa, keväällä voitais alkaa seukkaamaan kun ero selvitelty.

        tehdään sitten niin...


      • Mmiessss

        Milloin dumppaat miesystäväsi vai olenko minä vuorostaan salarakas?


      • Ei_ole
        Mmiessss kirjoitti:

        Milloin dumppaat miesystäväsi vai olenko minä vuorostaan salarakas?

        minulla miesystävää, mutta toki voit olla salarakas, jos niin haluat.


      • Toinenm
        Ei_ole kirjoitti:

        minulla miesystävää, mutta toki voit olla salarakas, jos niin haluat.

        Haluaisitko oikeesti?


      • Aina_olen
        Toinenm kirjoitti:

        Haluaisitko oikeesti?

        halunnut sitä aitoa oikeaa M-Miestä, kyllä,soita jo vaikka tänään ja kysy.. :9


      • Josoöet9
        Aina_olen kirjoitti:

        halunnut sitä aitoa oikeaa M-Miestä, kyllä,soita jo vaikka tänään ja kysy.. :9

        On jo niin myöhä..:)


      • koskaan_ei
        Josoöet9 kirjoitti:

        On jo niin myöhä..:)

        ole myöhäistä kilauttaa kaverille. ;)


      • paljastameille

        onko känny piipannut


      • ihailijasi_kaukaa_
        paljastameille kirjoitti:

        onko känny piipannut

        Ei ole piipannut, :)


    • Mään_

      Mie aattelin kehitellä maukkaita kasvisruokia. En niitä jöylylaatikoita, mut jotakin låårajuttua kylläkin.

      • Että_ihailen

        niitä miehiä, jotka leipoo ja kokkailee, asiasta toiseen, sain kylmät väreet, kun äsken kuuntelin Jarkko Aholaa,, mistä lie johtunee..tai sitten iski vaihdevuodet päälle.. :DD


      • funklub

        Niin mäkin ihailen : )


      • Mään_
        Että_ihailen kirjoitti:

        niitä miehiä, jotka leipoo ja kokkailee, asiasta toiseen, sain kylmät väreet, kun äsken kuuntelin Jarkko Aholaa,, mistä lie johtunee..tai sitten iski vaihdevuodet päälle.. :DD

        Jahas :)


    • OotkoTulossa

      yhtä matkaa Saara Aallon kanssa, vai meneekö joulu siellä?

      • Ihan_kotosalla

        joulun vietän, keväälle suunnitteilla matka sinne päin.


    • RepiäväMaha

      Jouluna levätään, kunhan ensin on valmistettu marmelaadit, tryffelit ja jouluomenanekut koko suvun lapsille, paistettu sultsinat, riisipyöröt ja sulhaspiiraat vanhuksille ja muutama muukin herkku vielä tehtävänä. Joluviinikin valmistuu sopivasti.

    • Kotona vietän joulua ja kylään tulee sukulaisia. Itsekkin toivon rauhallista ja rentouttavaa joulua ilman suurempaa draamaa olisi mieleeni. Lepoa, syömistä, juttelua ilman sen kiirempää aikataulua. Konvehtit ja hyvä ruoka kuuluvat jouluun. Lapsille lahjoja ja aikuisille hyvää mieltä. :)

    • ihailijasi_kaukaa_

      Hyvää joulun odotusta M-miehille.

      • Häsnäsnäs

        Monikossa miehille ei siis miehelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3289
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe