Jälki-istunto

Ketunmakkara

Miten voin välttää huomisen jälki-istunnon ilman hankaluuksii? vai onks se mahollist?

34

501

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki on mahdollista. Mitä jos kärsisit rangaistuksesi ilman valitusta?

      • Ketunmakkara

        Entä jos en?


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Entä jos en?

        Silloin olet typerä vikisevä HINTTI.


      • Ketunmakkara
        AIDS kirjoitti:

        Silloin olet typerä vikisevä HINTTI.

        No hintti oisin muutenki


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        No hintti oisin muutenki

        Ei siinä mitään. Johtuvatko itsemurha-ajatuksesi homoudestasi?


      • Ketunmakkara
        AIDS kirjoitti:

        Ei siinä mitään. Johtuvatko itsemurha-ajatuksesi homoudestasi?

        Eiku muusta :D


    • Jokumielenhäiriö

      Jos kuolet ennen sitä?

      • Mietin just samaa


      • Ketunmakkara
        AnimeFreak kirjoitti:

        Mietin just samaa

        Mut muutin mieleni itsemurhan suhteen. Ootan ainaki seukki vuoteen


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Mut muutin mieleni itsemurhan suhteen. Ootan ainaki seukki vuoteen

        No sitten kärsit jälki-istunnon.


      • Ketunmakkara
        Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        No sitten kärsit jälki-istunnon.

        Kaipa se sit on pakko


    • beethooven

      Minäkin jouduin aikoinaan jälkkäriin kun tuo silloinen koulumatka oli jotain 12 km. Vielä kirkkoon kuulumattoman olisi pitänyt vielä mukamas keritä johonkin puolifasistiseen aamunavaus jumalanpalvelukseen heti 08.00 aikoihin Kekkoslovakian surkeina aikoina.

    • Minä murhaan ihmisen, saan tuomion ja tulen vikisemään nettiin, "miten voin välttää vankilan".

      • Ketunmakkara

        Tappaminen ja muutama hassu myöhästyminen on eri asia


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Tappaminen ja muutama hassu myöhästyminen on eri asia

        Tämä olikin metafora.

        Oli meilläkin käytäntö, että myöhästymisitä saa jälki-istuntoa. Myös välineiden unohtamisesta.


      • Ketunmakkara
        AIDS kirjoitti:

        Tämä olikin metafora.

        Oli meilläkin käytäntö, että myöhästymisitä saa jälki-istuntoa. Myös välineiden unohtamisesta.

        Nii no totta


    • Ihan vaan uteliaisuudesta: Miksi se pitäisi välttää?

      • Tyhmä kysymys, ku tiiät vastauksen muutenki


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Tyhmä kysymys, ku tiiät vastauksen muutenki

        Ylinopeussakot olisin jättänyt mielelläni maksamatta, mutta ei minulla ole koskaan ollut tarvetta koettaa luikerrella vapaaksi niinkin vähäpätöisestä rangaistuksesta kuin jälki-istunnosta. Siksi minä en oikeasti tiedä. Enlighten me please.


      • klinton
        Oldie kirjoitti:

        Ylinopeussakot olisin jättänyt mielelläni maksamatta, mutta ei minulla ole koskaan ollut tarvetta koettaa luikerrella vapaaksi niinkin vähäpätöisestä rangaistuksesta kuin jälki-istunnosta. Siksi minä en oikeasti tiedä. Enlighten me please.

        Sen takia kun se on nolo rangaistus. Jos joku ei sitä sellaisena koe, niin jossain on jotain vialla.


      • klinton kirjoitti:

        Sen takia kun se on nolo rangaistus. Jos joku ei sitä sellaisena koe, niin jossain on jotain vialla.

        Näin. Ja sain muutenki iha turhasta syystä sitä


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Näin. Ja sain muutenki iha turhasta syystä sitä

        Eikö kaikki rangaistukset ole lähtökohtaisesti noloja?

        En minäkään ajanut tahallani ylinopeutta, en vaan huomannut rekkaa ohittaessani, että nopeusrajoitus vaihtui satasesta kahdeksaankymppiin ja niinhän se nopeuskameratolppa sitten välähti. Vitutti kyllä, mutta maksoin sakkoni mukisematta. Ja me puhutaan tässä vaivaisesta jälki-istunnosta... Olisiko armeijatyylinen kurinpitosakko tai vaikkapa ylimääräinen palvelus parempia rangaistuksia?

        Minun mielestäni jotain on vialla siinä vaiheessa, jos ihminen tietää sössineensä, mutta ei halua ottaa vastuuta teoistaan. Omat oikeudet ovat kyllä monella mielessä hyvinkin kirkkaana, mutta vastuut ja velvollisuudet tahtovat sitten unohtua.

        Jälki-istuntosi voi tuntua turhalta, mutta annettiinko se todella ilman mitään syytä ja täysin mielivaltaisesti?


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Näin. Ja sain muutenki iha turhasta syystä sitä

        No miksi sait sen?


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        No miksi sait sen?

        Myöhästelen liikaa, mut kai se sit oli ihan aiheellinen syy. Tykkään vain kapinoida


      • klinton
        Oldie kirjoitti:

        Eikö kaikki rangaistukset ole lähtökohtaisesti noloja?

        En minäkään ajanut tahallani ylinopeutta, en vaan huomannut rekkaa ohittaessani, että nopeusrajoitus vaihtui satasesta kahdeksaankymppiin ja niinhän se nopeuskameratolppa sitten välähti. Vitutti kyllä, mutta maksoin sakkoni mukisematta. Ja me puhutaan tässä vaivaisesta jälki-istunnosta... Olisiko armeijatyylinen kurinpitosakko tai vaikkapa ylimääräinen palvelus parempia rangaistuksia?

        Minun mielestäni jotain on vialla siinä vaiheessa, jos ihminen tietää sössineensä, mutta ei halua ottaa vastuuta teoistaan. Omat oikeudet ovat kyllä monella mielessä hyvinkin kirkkaana, mutta vastuut ja velvollisuudet tahtovat sitten unohtua.

        Jälki-istuntosi voi tuntua turhalta, mutta annettiinko se todella ilman mitään syytä ja täysin mielivaltaisesti?

        Häpeärangaistuksia ei muutoin ole enää käytössä.


      • klinton kirjoitti:

        Häpeärangaistuksia ei muutoin ole enää käytössä.

        Tarkoitin sitä, että rangaistuksen saaminen sinällään on ehkä jossain määrin häpeämisen arvoinen suoritus. On mennyt rikkomaan sääntöjä ja mennyt vieläpä jäämään kiinni siitä.

        Miksi jälki-istunto olisi häpeällisempää, kuin joku muu rangaistus?

        Ja mikä teidän nuorten itsenne mielestä olisi sopiva rangaistus siitä, jos rikkoo yhteisiä sääntöjä ja omia velvollisuuksiaan vaikkapa koulussa tai kotona?


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Myöhästelen liikaa, mut kai se sit oli ihan aiheellinen syy. Tykkään vain kapinoida

        Oli se. Ja miten sinun itsesi mielestä myöhästelyysi ja muuhun kapinointiisi pitäisi puuttua? "Ei mitenkään" ei oikein toimi, koska ns. pellossa kasvaminen ei tee ihmisestä yhteiskuntakelpoista.


      • Oldie kirjoitti:

        Oli se. Ja miten sinun itsesi mielestä myöhästelyysi ja muuhun kapinointiisi pitäisi puuttua? "Ei mitenkään" ei oikein toimi, koska ns. pellossa kasvaminen ei tee ihmisestä yhteiskuntakelpoista.

        En ees ollu tänään koulus, nii väliäkö tällä keskustelul on enää


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        En ees ollu tänään koulus, nii väliäkö tällä keskustelul on enää

        No siis ei kai jälki-istunto "nollaudu" jos ei ole suorituspäivänä koulussa???

        Jos nollautuu, niin jo on aikoihin eletty...

        Ja voi tuota minun kysymystäni pohtia ihan muutenkin. Vaikka tällä keskustelulla ei olisikaan väliä, niin sinulla on.


      • Oldie kirjoitti:

        No siis ei kai jälki-istunto "nollaudu" jos ei ole suorituspäivänä koulussa???

        Jos nollautuu, niin jo on aikoihin eletty...

        Ja voi tuota minun kysymystäni pohtia ihan muutenkin. Vaikka tällä keskustelulla ei olisikaan väliä, niin sinulla on.

        Ei kukaa enää muista mun istumisia


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Ei kukaa enää muista mun istumisia

        No jos asiat on oikeasti tuolla tolalla, niin eipä ole ihme, jos osa nuorisosta kokee, että ketään ei kiinnosta ja kukaan ei välitä jne...

        Siis onhan se luonnollista että diggaat sitä, jos saat skipattua sen uhanneen jälki-istunnon, eikä sinua voi syyttää. Mutta taustalla onkin paljon merkittävämmät syyt, eli pidetäänkö ihmisistä kunnolla huolta, hyvässä ja "pahassa"...


    • Huostassa

      Sanokaa vaan että vanhemmat käski niin pääsette parempaan kotiin

    • Anonyymi

      Olen sanonut että jälki-istunto on koulun järjestämä rituaali huonolle oppilaalle. Sen takia jokainen joka joutuu sellaiseen muusta kuin sikamaisuudesta saa palkinnon minun kotonani, kunhan kyseinen jälkkärilappu on mukana.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe