Itsetuhoiset ihmiset ovat itsekkäitä :))

qawsedr23

Ihmiset valittaa täällä kuinka paha niiden on olla ja haluavat kuolla, ja piilottaa viiltelyarpensa.

NO JOS ON NIIN PAHA OLO ETTÄ HALUAA KUOLLA NIIN HANKKIKAA APUA ÄLKÄÄKÄ TULKO TÄNNE VALITTAMAAN!!!

Ja ne viiltelyarvet saa piiloon niin ETTÄ EI TEE NIITÄ.

Viiltelyssä ei ole mitään järkeä, se ei tuo mielihyvää, niinkuin kaikki väittää, se on vain alitajunnan tapa kertoa että ihminen ei voi hyvin!!! Joten jos vaikka MENEE HANKKIMAAN SITÄ APUA JA LOPETTAA SEN ITSESÄÄLISSÄ RYPEMISEN!!!!

Ja itsemurha on maailman itsekkäin teko jos olette tienneet, itsarin tekijä ajattelee vain itseään tekohetkellä, eikä edes viitsi ajatella että ON VITTU NIITÄ LÄHEISIÄKIN!!! Mutta kunhan itse pääsen pois tästä kurjasta maailmasta..JOS OOTTE SATTUNUT TIETÄMÄÄN ETTÄ EI SE MAAILMA OLE KENELLEKKÄÄN MIKÄÄN PARATIISI, TÄÄLLÄ MENEE MUILLAKIN HUONOSTI KUIN VAIN TEILLÄ!!!

Älkää tulko siis tänne esittämään viattomia kärsiviä ihmisiä, kun kumminkin ajattelette vain itseänne!!

16

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä jaksa vikistä, asiasi on sanottu tuhansia kertoja paremmin.

• Kertaus on opintojen äiti vai mitensenytmenikään.

• Kyllä viiltely voi auttaa jonkun aikaa. Tässä linkissä kerron miltä viiltely tuntui minusta: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14622333/viiltelen-ranteeseen
      Ja jossain muussa keskustelussa sanottiin että itsemurha ei ole itsekästä, itsekästä on vaatia ihmistä elämään jos hänellä ei ole toivoa. Tai jotain sen kaltaista.

• Hyvin sanottu. Jos se ei auttaisi, eivät ihmiset sitä tekisi. En itse tosin ole koskaan pistänyt testiin.

• Viiltely on valtaosin internetin levittämä "opittu" ilmiö. Pahaa oloa on toki ollut kautta aikojen, mutta vasta netti teki viiltelystä "muodikasta".

Omanlaisensa avunhuutohan se toki sekin temppu on. Ja myös nuorisossa esiintyvää ikiaikaista kokeilunhalua.

• Oldie kirjoitti:

Viiltely on valtaosin internetin levittämä "opittu" ilmiö. Pahaa oloa on toki ollut kautta aikojen, mutta vasta netti teki viiltelystä "muodikasta".

Omanlaisensa avunhuutohan se toki sekin temppu on. Ja myös nuorisossa esiintyvää ikiaikaista kokeilunhalua.

Moni viiltelijä on kertonut viiltelyn auttavan, koska kivun vuoksi keho tuottaa edorfiinia joka lievittää kipua. Tarkistin asian ja wikipedian mukaan asia on totta.

• AIDS kirjoitti:

Moni viiltelijä on kertonut viiltelyn auttavan, koska kivun vuoksi keho tuottaa edorfiinia joka lievittää kipua. Tarkistin asian ja wikipedian mukaan asia on totta.

Näin on. Opin tämän House md sarja avulla (viiltelin siis jo ennen kuin tiesin tämän)

• Jokumielenhäiriö kirjoitti:

Näin on. Opin tämän House md sarja avulla (viiltelin siis jo ennen kuin tiesin tämän)

*sarjan

• AIDS kirjoitti:

Niin, "auttavathan" ne huumeetkin, ja alkoholi, tupakkakin joidenkin mielestä. Oman pahan olon peittäminen kemikaaleilla on aika vanha keksintö.

Kemikaalejahan ne lääkkeetkin tietysti ovat, mutta ehkä kuitenkin vähän turvallisempia. Endorfiinejäkin voi saada verenkiertoonsa viiltelyä turvallisemmin ja on saatu aiemminkin mm. kaiken maailman neuloilla, nipistimillä jne.

Pysyn edelleen väitteeni takana: viiltely ON internet-aikakauden ilmiö. Kyllä pahoinvoivia teinejä oli jo minunkin nuoruudessani, mutta ei silloin viiltelyä näkynyt, eikä siitä puhuttu edes Suosikin lääkäripalstalla vai mikäsenytolikaan. Ehkä sitä joku harva teki silloinkin, mutta tällainen jokapäiväinen keskustelunaihe se ei ollut.

• Oldie kirjoitti:

Niin, "auttavathan" ne huumeetkin, ja alkoholi, tupakkakin joidenkin mielestä. Oman pahan olon peittäminen kemikaaleilla on aika vanha keksintö.

Kemikaalejahan ne lääkkeetkin tietysti ovat, mutta ehkä kuitenkin vähän turvallisempia. Endorfiinejäkin voi saada verenkiertoonsa viiltelyä turvallisemmin ja on saatu aiemminkin mm. kaiken maailman neuloilla, nipistimillä jne.

Pysyn edelleen väitteeni takana: viiltely ON internet-aikakauden ilmiö. Kyllä pahoinvoivia teinejä oli jo minunkin nuoruudessani, mutta ei silloin viiltelyä näkynyt, eikä siitä puhuttu edes Suosikin lääkäripalstalla vai mikäsenytolikaan. Ehkä sitä joku harva teki silloinkin, mutta tällainen jokapäiväinen keskustelunaihe se ei ollut.

Okei, en tiedä miksi alotin argumentoimaan minua älykkäämpää ja sivistyneenpää ihmistä vastaan. Tämä virhe ei tule toistumaan, pysyttelen omassa ikäluokassani.

• fefgw

Ookko jotai 21:nen?

• fefgw kirjoitti:

Ookko jotai 21:nen?

Minä? Olen vasta kakru. Oldie taas joskus kertoo olevansa 40.

• AIDS kirjoitti:

Okei, en tiedä miksi alotin argumentoimaan minua älykkäämpää ja sivistyneenpää ihmistä vastaan. Tämä virhe ei tule toistumaan, pysyttelen omassa ikäluokassani.

Aina kannattaa yrittää. Jos ei muuten, niin oppii ainakin, missä on väärässä.

• Neljä palstan ylintä keskustelua ovat viiltelystä tai itsemurhasta ja alempaa löytyy lisää samaan aihepiiriin kuuluvia keskusteluja. En jaksa oottaa, että pääsen pois täältä huomionhakusten angstiteinien keskeltä.

• Oho ylläpito poisti viestin missä Esup kiusasi iteään.

• Tuntuu nyt, ettet ymmärrä yhtään mitään, joten älä tule harhaluulojasi esittelemään tänne. Se ei auta ketään. Asiat tulee esittää järkevällä tavalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      114
      2046
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      85
      1299
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1095
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      145
      894
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      71
      867
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      807
    7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      751
    8. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      750
    9. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      49
      730
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      689
    Aihe