Hartola muutoksen kourissa

Nuukamuija

Hartolan joulumarkkinat/jouluinen toripäivä.
Floppi.Myyjiä mitätön määrä ja ostajia kanssa.
Missä vika ???huonosti organisoitu profiloitui yhteen yrittäjään kunnassa.
Samoin oli syysmarkkinoiden kanssa ne pitää laittaa uusiksi aivan liikaa ruuanmyyjiä
ja kaljatelttoja liian paljon juopuneitten aiheuttamia häiriöitä normikansalaiselle.
Entäpä arvon seurakunta ihana myyjäisperinne alkaa myös kuolla ja syvää paheksuntaa
herätti joku meluava huonosti käyttäynyt joukko koululaisia heidän paikkansa
ei tulisi olla myyjäisissä vaan remutkoot torilla niinkuin joka päivä tekevät
ja häiritsevät ihmisiä.Nyt näimme selkeästi mitä kuntamme tarvitsee:Ryhtiliikettä.
Se on kuntamme pelastus ehkä mutta suurin toivomus olisi kuntaliitos sillä
se ryhdistäisi kuntaamme joka on korruptoitunut sisäsiittoinen Päijät-Hämeen
persereikä niinkuin joku kuntalainen jo aikaa sitten totesi jossain hyvinvointibarometrissä.

5

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wetryyeh

Ja sinä olet siitä loistava esimerkki .

• Nuukamuija

Voi mun päiviäni.Tyypillinen kotiseuturakkautta sydän pullollaan olevan peräkammarin asukin
      vastaus.

• heikkisenveisti

tuumasta toimeen ja kokousta koolle vaikka kunnantalon kahvioon, sehän on tunnetusti tyhjä paikka paitsi 9.00-9,45 kahvitauolla sekä pikasen lounaan aikana 11.00-12.30
      kuka kutsuu koolle

• Nuukamuija

Unohetaan koko paska annetaan hyvien muistojen oikeista ajoista kun kaikki oli hyvin .Vanhuksia kunnioitettiin,lapset ja nuoriso osasivat käyttäytyä.Nyt eletään tätä aikaa kun kukaan ei halua tehdä mitään vaan ottaa kaiken mitä muut tekevät.Uusavuttomat vanhemmat kasvattavat uusavuttomia kakaroita ja kierre jatkuu aina vaan loputtomasti.

• milloinneolivat

Hartolan joulumarkkinat? Koska sellaiset ovat olleet?? Meni täysin ohitse, onko niitä jossain oikein mainostettu? Asun eteläisessä Hartolassa, en kyllä ole huomannut koko markkinoita! Hartolassa ei enään juuri tarvitse käydä, kuin joskus postissa ani harvoin. Kauppoja ei Hartolassa enään ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      146
      6130
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3736
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2931
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      49
      2620
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2560
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2026
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1924
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1620
    Aihe