Oletteko havainneet nopeudella 70-90 km/h ajaessa että auto pomputtaa kuin olisi renkaat epätasapainossa, tasapainotukset on tehty ja ei ole myöskään selkäheittoa. Vanteet 17" nokian 8 talvipyörät. Olisiko keskireikä väljä keskiöön? Vanha kulki tasaisesti 2011 malli.
uusi mondeo 2016 farkku 1.5
6
325
Vastaukset
- ihmekoko
Eihän uusi auto saa tuolla lailla pompottaa omistajaa? Palauta ostos liikkeeseen!
- pikkuBanda
On meillä myös Nokiat ja 17'' talvivanteet 2015 Mondeossa. Ei pompota tietenkään, jos kaikki on OK. Miten kesärenkaat, pompottiko niillä? Huomaatko mistä pyörästä se tulee? Toivottavasti otit renkaat ja auton samasta paikasta ja voit vaatia, että laitetaan toiset renkaat alle ja käydään ajamassa.
Tuo menee joskus ohi vaihtamalla vain taka- ja eturenkaat keskenään. - Mondeojeejee
Kun auto on uusi ja siinä takuu, vie Fordille ja vaadi korjausta. Uuden auton ei tule pompottaa, täristä, ravistaa eikä tehdä mitään muutakaan temppuja. Tämä on selkeä takuuasia. Tämä siis, jos talvirenkaat ovat tulleet auton mukana.
Jos olet itse ostanut vanteet ja renkaat, reklamoi rengasliikettä. Jokin siinä setissä on nyt väärin ( vanne, pyörämutterit, vanteiden asennus, renkaan asennus vanteelle, rengas) - TauskiTaunus
Näissä uusissa on ollut vetonivelongelmia. Oireet täsmäisi... menee takuuseen, ei muuta kuin pajalle.
- viesinne
Renkaiden tasapainotus pielessä. Vianor ratkaisee ongelmat.
- oliskohannäin
On myös mahdollista että lumi/jää paakkuja on jäänyt vanteisiin sisäpuolelle, itsellä kävi kerran noin ja siihen auttoi jään sulattelu lämpimässä autotallissa. Aiheuttaa saman ilmiön kuin vanteet olisivat epätasapainossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393