...muualla erityisesti UKK;n ja Antti Ruuskasen ansiosta ja aikoinaan Sammon lentopallosta.
Ihan hyvä saavutus, jos vertaa vaikkapa naapurikuntiin.
Olen kotoisin Kiuruvedeltä ja ajelen vuosittain kesällä Vantaalta kotimökille "maisema reittiä" Pielaveden kautta. Tiedän pienten muuttotappio paikkakuntien ongelmat, mutta ei ne erityisesti näy satunnaisen ohikulkijan silmään.
Syy miksi "eksyin" näille sivuille oli moottorisahamuseo. Huomasin monet kerran kyltit ko. paikkaan, mutta koskaan ei ollut sopivaa aikaa käydä siellä. Netin mukaan näyttäisi, että museota ei enää ole?
Ilmeisesti Leo Nousiainen pyöritti sitä aikansa ja sahat olivat hänen keräämiään.
Onko niitä enää missään nähtävillä?
Pielavesi tunnetaan..
3
592
Vastaukset
- HyiHemmetti
Tuo ei lopeta ikinä, ylpeilee vain teoistaan ja ottaa rumasta naamastaan satamäärin selfieitä. Ehkäpä tulevassa oikeudenkäynnissä taas takavarikoivat rikoksentekovälineet, niin voivat ihmiset tehdä muutaman päivän rauhassa nettikirpputoreilla kauppaa, kun päähuijari on poissa. Toivottavasti saa tällä kertaa passituksen sinne, mihin olisi kuulunut jo aikoja sitten. Kyllä käy niin tunteisiin, kun näkee mokoman perseilijän ja sosiaalipummin kylillä EIKÖ TUO OSAA EDES HÄVETÄ
- tuttutoimintarapa
Onko tämä huijarihoitaja Pielavedeltä? Saman summan ja samoilla tavoilla huijasi entiseltä poikaystävältään.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201705012200116023_uu.shtml - onneksimainekiiriiedelle
Näitä huijareita ja varkaita on Pielavesi täynnä. Mitä kopeampana kylällä kuljetaan sitä suuremmat on rötökset. Eivätkä edes häpeä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099