...muualla erityisesti UKK;n ja Antti Ruuskasen ansiosta ja aikoinaan Sammon lentopallosta.
Ihan hyvä saavutus, jos vertaa vaikkapa naapurikuntiin.
Olen kotoisin Kiuruvedeltä ja ajelen vuosittain kesällä Vantaalta kotimökille "maisema reittiä" Pielaveden kautta. Tiedän pienten muuttotappio paikkakuntien ongelmat, mutta ei ne erityisesti näy satunnaisen ohikulkijan silmään.
Syy miksi "eksyin" näille sivuille oli moottorisahamuseo. Huomasin monet kerran kyltit ko. paikkaan, mutta koskaan ei ollut sopivaa aikaa käydä siellä. Netin mukaan näyttäisi, että museota ei enää ole?
Ilmeisesti Leo Nousiainen pyöritti sitä aikansa ja sahat olivat hänen keräämiään.
Onko niitä enää missään nähtävillä?
Pielavesi tunnetaan..
4
1339
Vastaukset
- HyiHemmetti
Tuo ei lopeta ikinä, ylpeilee vain teoistaan ja ottaa rumasta naamastaan satamäärin selfieitä. Ehkäpä tulevassa oikeudenkäynnissä taas takavarikoivat rikoksentekovälineet, niin voivat ihmiset tehdä muutaman päivän rauhassa nettikirpputoreilla kauppaa, kun päähuijari on poissa. Toivottavasti saa tällä kertaa passituksen sinne, mihin olisi kuulunut jo aikoja sitten. Kyllä käy niin tunteisiin, kun näkee mokoman perseilijän ja sosiaalipummin kylillä EIKÖ TUO OSAA EDES HÄVETÄ
- tuttutoimintarapa
Onko tämä huijarihoitaja Pielavedeltä? Saman summan ja samoilla tavoilla huijasi entiseltä poikaystävältään.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201705012200116023_uu.shtml - onneksimainekiiriiedelle
Näitä huijareita ja varkaita on Pielavesi täynnä. Mitä kopeampana kylällä kuljetaan sitä suuremmat on rötökset. Eivätkä edes häpeä.
- Anonyymi
Nilsiä pahin. Varastavat repunkin selästä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268