Niin heikkoa ja kallista toimintaa.
Pelkkää rahastusta ja epäpätevää henkilöstöä. Ammattitaidon puutetta koetetaan korvata virheellisesti.
Countrypolis Kajaani onneton paikka.
19
3408
Vastaukset
- maaaaaaa
Mitä ne yleensä tekee, laulaa countryä?
- PuolnganPoikakoSensuroi
Eilen kirjoitinkin miten kyseisen yrityksen eläintenhoitaja antoi tuplavahvat lääkkeet koiralle, ja tästä syystä koira menehtyi. Anteeksi ei pyydelty yrityksessä, selityksiä kyllä löytyi.
Nyt tämä TOTTA oleva tapahtuma on poistettu täältä forumilta. Säälittävää toimintaa yrityksen taholta jos ei kestä lukea miten yritys on toiminut.
Kuten eilenkin sanoin eläinlääkäreiden toiminnassa ei ole ollut meidän osalta moitittavaa mutta tämä yksi "sähläri" ei edes osaa myöntää tekemäänsä KUOLETTAVAA virhettä- Anonyymi
"Eilen kirjoitinkin miten kyseisen yrityksen eläintenhoitaja antoi tuplavahvat lääkkeet koiralle, ja tästä syystä koira menehtyi. Anteeksi ei pyydelty yrityksessä, selityksiä kyllä löytyi."
Samanlainen tapaus itselläni myös vuodelta 2015. Lääkäri kyllä toimi moitteetta, mutta eläintenhoitaja antoi tuplat. Selittelynä oli kiire ja että paljon asiakkataita - noh, me oltiin ainoata asiakkaat. Anteeksipyynnöstä ei puhettakaan....
- Huhhu
Nohuhhuh, kylläpä täältä poistettu juttuja... Kannattais muuttaa asennetta siellä.. liekö taas tämä tj asialla
- miauuuuuuuuu
Mitäs mustamaalaamista nämä ketjut on?
Minä olen saanut asiantuntevaa ja hyvää kohtelua lemmikkini käyntien vuoksi.
Eläin hoidetaan ja huolehditaan kyllä ihan eri tavalla, mitä noissa päivystyspaikoissa, jossa ei muuta kun ihmetellään ja epäröidään. - Lulu14
Yhdyn täysin edellisen maukujan kommenttiin. Vanhan koirani hammasvaiva hoidettiin hyvin: annettiin aikaa rauhoituspiikin jälkeen, itse toimenpide hoitui ammattitaidolla, ja operaation jälkeen tiedotus ja jälkihoito-ohjeet annettiin erittäin selkeästi ja empaattisella otteella, ja lisäksi vielä kirjallisesti. Antibioottikuurin ja kipulääkkeet antoi lääkäri, ja nyt on koiralla selvästi parempi olo. Oli positiivinen kokemus. Puolitoista hunttia meni, mutta koiran hyvinvointia ajatellen oli halpa keikka. Onhan Countrypolisissa monta lääkäriä, mutta ainakin omaa koiraani hoitanut naispuolinen nuori eläinlääkäri oli tosi miellyttävä ja osaava, samoin häntä avustanut eläintenhoitaja. Iso kiitos ja hyvät jouluntoivotukset, jos tunnistavat tästä itsensä :)
- nythävettää
Kerran vei koiraa sinne antibioottinappeja hakemaan ja tutkimuksen aikana multa pääsi helvetin pahanhajuinen mutta äänetön paskanlemu. Ihmettelin äääneen että onpa Panulla mahakin sekasin, mutta ilmwistä päättelin että kyllä se arvas kuka se oikee paskantunkija oli.
- jannemake
meilläkin ainoastaan positiivisia mietteitä. koirallamme oli noin kännykän kokoinen kasvain mahassa. kunnalliseen vietiin ensiksi ja sanoivat että leikkaus ei kannata enää kun on vanha koira. se olisi pitänyt siltä istumalta tehdä sinne. äreänä lähdimme pois. käytimme countryssä jossa se myöhemmin leikattiin ja tsekattiin terveeksi. koira nuortui jonkun vuoden olleen reippaampi ja aktiivisempi muutoinkin. elää edelleen eikä oireita ole mihinkään. ei ikinä kunnalliseen.
- Tosi_On_Kylläpäs
Selityksiä keksitään kyllä ammattimaisesti.
Puoskareita ja valehtelijoita. - Vompattin
Ainoa paikka minne eläimeni vien
- saijamaija
Minullakaan ei ole valittamasta kyseisestä paikasta, aina olen lemmikkini siellä käyttänyt ja tulen käyttämään, vaikka saattaa hieman kalliimpaa ollakkin mitä kunnallisella.
- Ogfjb
Ennen olen saanut hyvää palvelua täältä, mutta täytyy sanoa, että taisi olla kaikilla puljussa huono päivä. Ell tiuski ja oli töykeä, kassalla oleva nainen oli koppava ja väitti ettei heille ole voinut sattua virhettä. Oli kyllä niin mieli maassa lähtöä tehdessä, onneksi oli lopuksi mukava hoitaja kassalla. Odotan kuitenkin vähän prempaa palvelua, koska maksankin enemmän kunnalliseen verrattuna. Seuraavalla kerralla kunnalliselle?
- Anonyymi
Jos siellä yks TJ kukkoilee, niin ei kannata yleistää. Lääkäreiltä olen saanut lemmikeilleni hyvää hoitoa.
- Anonyymi
Lipittä🍷🍷
Harvase ilta cittariin matalassa päässä suoraan töistä brenkkuu hakemassa.
- Anonyymi
Minulle tuli lasku puhelinsoitosta, vaikka en lemmikkiäni siellä edes käyttänyt. Ihme selityksiä sain kun vaadin hyvitystä.
Lopputulemana lasku mitätöitiin ja menettivät asiakkaan. - Anonyymi
ei valittamista
- Anonyymi
Erehtykää fb ni laittaa niin sekoja viestejä et tosissaan otettu mömmöi
tai jotai ooppiumii et kuutamolla koko muikkeli ku Pelicaani. - Anonyymi
Eipä yllätä mitenkään, eläintenhoitajille ja lääkäreille kuuluu kiitokset 🙏
Se viimeinen asiaan liittyvä ei ole edes mainitsemisen arvoinen .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517203Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425022HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002798- 1502113
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321706Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1381652- 201637
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4021573mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111367Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121337