Countrypolis Kajaani onneton paikka.

Paska_Paikka

Niin heikkoa ja kallista toimintaa.
Pelkkää rahastusta ja epäpätevää henkilöstöä. Ammattitaidon puutetta koetetaan korvata virheellisesti.

26

3872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maaaaaaa

Mitä ne yleensä tekee, laulaa countryä?

• Anonyymi00026
        UUSI

Laulaa countryä takaperin, eli ruffe herää henkiin tuhkasta, omistaja saa ruffensa takaisin, jne...

• PuolnganPoikakoSensuroi

Eilen kirjoitinkin miten kyseisen yrityksen eläintenhoitaja antoi tuplavahvat lääkkeet koiralle, ja tästä syystä koira menehtyi. Anteeksi ei pyydelty yrityksessä, selityksiä kyllä löytyi.

Nyt tämä TOTTA oleva tapahtuma on poistettu täältä forumilta. Säälittävää toimintaa yrityksen taholta jos ei kestä lukea miten yritys on toiminut.

Kuten eilenkin sanoin eläinlääkäreiden toiminnassa ei ole ollut meidän osalta moitittavaa mutta tämä yksi "sähläri" ei edes osaa myöntää tekemäänsä KUOLETTAVAA virhettä

• Anonyymi

"Eilen kirjoitinkin miten kyseisen yrityksen eläintenhoitaja antoi tuplavahvat lääkkeet koiralle, ja tästä syystä koira menehtyi. Anteeksi ei pyydelty yrityksessä, selityksiä kyllä löytyi."

Samanlainen tapaus itselläni myös vuodelta 2015. Lääkäri kyllä toimi moitteetta, mutta eläintenhoitaja antoi tuplat. Selittelynä oli kiire ja että paljon asiakkataita - noh, me oltiin ainoata asiakkaat. Anteeksipyynnöstä ei puhettakaan....

• Anonyymi00028
        UUSI

Koiria on muutenkin liikaa, joutaa vähemmäksi laittaa. Turhia räksyttäjiä ovat ei mitään rajaa.

• Huhhu

Nohuhhuh, kylläpä täältä poistettu juttuja... Kannattais muuttaa asennetta siellä.. liekö taas tämä tj asialla

• miauuuuuuuuu

Mitäs mustamaalaamista nämä ketjut on?
      Minä olen saanut asiantuntevaa ja hyvää kohtelua lemmikkini käyntien vuoksi.
      Eläin hoidetaan ja huolehditaan kyllä ihan eri tavalla, mitä noissa päivystyspaikoissa, jossa ei muuta kun ihmetellään ja epäröidään.

• Lulu14

Yhdyn täysin edellisen maukujan kommenttiin. Vanhan koirani hammasvaiva hoidettiin hyvin: annettiin aikaa rauhoituspiikin jälkeen, itse toimenpide hoitui ammattitaidolla, ja operaation jälkeen tiedotus ja jälkihoito-ohjeet annettiin erittäin selkeästi ja empaattisella otteella, ja lisäksi vielä kirjallisesti. Antibioottikuurin ja kipulääkkeet antoi lääkäri, ja nyt on koiralla selvästi parempi olo. Oli positiivinen kokemus. Puolitoista hunttia meni, mutta koiran hyvinvointia ajatellen oli halpa keikka. Onhan Countrypolisissa monta lääkäriä, mutta ainakin omaa koiraani hoitanut naispuolinen nuori eläinlääkäri oli tosi miellyttävä ja osaava, samoin häntä avustanut eläintenhoitaja. Iso kiitos ja hyvät jouluntoivotukset, jos tunnistavat tästä itsensä :)

• nythävettää

Kerran vei koiraa sinne antibioottinappeja hakemaan ja tutkimuksen aikana multa pääsi helvetin pahanhajuinen mutta äänetön paskanlemu. Ihmettelin äääneen että onpa Panulla mahakin sekasin, mutta ilmwistä päättelin että kyllä se arvas kuka se oikee paskantunkija oli.

• jannemake

meilläkin ainoastaan positiivisia mietteitä. koirallamme oli noin kännykän kokoinen kasvain mahassa. kunnalliseen vietiin ensiksi ja sanoivat että leikkaus ei kannata enää kun on vanha koira. se olisi pitänyt siltä istumalta tehdä sinne. äreänä lähdimme pois. käytimme countryssä jossa se myöhemmin leikattiin ja tsekattiin terveeksi. koira nuortui jonkun vuoden olleen reippaampi ja aktiivisempi muutoinkin. elää edelleen eikä oireita ole mihinkään. ei ikinä kunnalliseen.

• Tosi_On_Kylläpäs

Selityksiä keksitään kyllä ammattimaisesti.
      Puoskareita ja valehtelijoita.

• Vompattin

Ainoa paikka minne eläimeni vien

• saijamaija

Minullakaan ei ole valittamasta kyseisestä paikasta, aina olen lemmikkini siellä käyttänyt ja tulen käyttämään, vaikka saattaa hieman kalliimpaa ollakkin mitä kunnallisella.

• Ogfjb

Ennen olen saanut hyvää palvelua täältä, mutta täytyy sanoa, että taisi olla kaikilla puljussa huono päivä. Ell tiuski ja oli töykeä, kassalla oleva nainen oli koppava ja väitti ettei heille ole voinut sattua virhettä. Oli kyllä niin mieli maassa lähtöä tehdessä, onneksi oli lopuksi mukava hoitaja kassalla. Odotan kuitenkin vähän prempaa palvelua, koska maksankin enemmän kunnalliseen verrattuna. Seuraavalla kerralla kunnalliselle?

• Anonyymi

Jos siellä yks TJ kukkoilee, niin ei kannata yleistää. Lääkäreiltä olen saanut lemmikeilleni hyvää hoitoa.

• Anonyymi

Lipittä🍷🍷
        Harvase ilta cittariin matalassa päässä suoraan töistä brenkkuu hakemassa.

• Anonyymi

Minulle tuli lasku puhelinsoitosta, vaikka en lemmikkiäni siellä edes käyttänyt. Ihme selityksiä sain kun vaadin hyvitystä.

Lopputulemana lasku mitätöitiin ja menettivät asiakkaan.

• Anonyymi

ei valittamista

• Anonyymi

Erehtykää fb ni laittaa niin sekoja viestejä et tosissaan otettu mömmöi
      tai jotai ooppiumii et kuutamolla koko muikkeli ku Pelicaani.

• Anonyymi

Eipä yllätä mitenkään, eläintenhoitajille ja lääkäreille kuuluu kiitokset 🙏
      Se viimeinen asiaan liittyvä ei ole edes mainitsemisen arvoinen .

• Anonyymi00024
      UUSI

Jospa ilmapiiri olisi muuttunut kun tuomari vaihtui, nyt voimme taas tuoda lemmikkimme hoidettavaksi.
      Ex se näkyy olevan ihann kuutamolla tuolla cittarin kulmilla, brenkkuu brenkkuu

• Anonyymi00025
      UUSI

Koiraani hoidettiin viime syksynä Countrypolisissa. Hoito oli erinomaista ja koira on parantunut. Kiitokset eläinlääkäreille ja eläintenhoitajille!

• Anonyymi00027
        UUSI

Meidänkin buudeli pysyi hengissä hoidosta huolimatta!

• Anonyymi00029
      UUSI

Onkohan tämä nyt varmasti sitä "mustamaalaamista" ja panettelua koko viesti. Hyvin on firmasta apua saanut ja ystävällinen henkilökunta.

• Anonyymi00030
      UUSI

Ehkä kaikki negatiiviset kommentit juontavat juurensa menneiltä vuosilta, jolloin oli kyllä aihetta valittamiseen ja kommentointiin. Kohtelu ja rahastus.
      Oy:n johtaja antoi aina kuvan firmasta ja asiakkaat reagoivat tavalla, joka jatkuu, kunnes toisin todetaan.

Monet meistä menettivät silloin ”turhaan” lemmikkimme, siltä ainakin vielä tuntuu. 🥲

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe