Telegram ryhmä?

Siis jos tekisin telegram ryhmän vaan joillekkin. Kertokaa telegram käyttäjänimii. Annan vinkin, kannattaa vaihtaa nimi johonkin tunnistamattomaan. Kaikki samassa ryhmässä näkee toisen laittaman nimen.

34

13358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää varmaan käydä kyseinen sovellus lataamassa.

• Telegram? Onko se taas joku hip&cool nuorison somesovellus, josta mun kaltanen, vanhanaikanen, ulkopuolinen paska ei tiedä mitään?

• Ei se kai kovin cool oo mutta siinä voi hyvin viestitellä kertomatta numeroa muille.

• Aivan... Voishan sen muuten ladata, mutta senkin käytön lopettaisin varmaan 22. päivä, niin ei välttämättä jaksa niin vähäksi aikaa ladata.

• Vieläkö on mahdollista liittyä? Sähköt lähti ja on vähän tylsää.

• Joo, ei siinä kyllä ketään ole. Taitaa olla ettei kellään täällä suomi 24 ole telegrammia.

• Jokumielenhäiriö kirjoitti:

Joo, ei siinä kyllä ketään ole. Taitaa olla ettei kellään täällä suomi 24 ole telegrammia.

Ryhmän maksimii määrä on 5000 eli aika moni siihen voi liittyä.

Joo, ei siinä kyllä ketään ole. Taitaa olla ettei kellään täällä suomi 24 ole telegrammia.

Aivan sama, kunhan edes sulla olis aikaa jutella. Niin birun tylsää kun ei pääse pelaan.

• EiEsup kirjoitti:

Aivan sama, kunhan edes sulla olis aikaa jutella. Niin birun tylsää kun ei pääse pelaan.

Lataa sitten.

Lataa sitten.

Latasin jo tossaja.

• EiEsup kirjoitti:

Latasin jo tossaja.

Username?

Username?

Ihan sama kun täälläkin.

• Latasin sovelluksen ja käyttäjänimi on Aids.

• Ei löydy. Kirjoititko siihen name kohtaan Aids vai username?

Ei löydy. Kirjoititko siihen name kohtaan Aids vai username?

Oho. Siis nyt se on aids22.

• Montako viestisovellusta teini tarvitsee? Kikki, insta direct, wappi, snäppi, skype (vieläkö joku edes käyttää), hangouts ja nyt vielä joku telegrammi, mitä vielä? Joo en tiedä kaikkia. :D

• Jos lopettaisin itselleni valehtelun, niin määhän en tarvis yhtään. Kummiskaan ketään kenelle puhua ni.

• Kylmis_

Msn mese on paras.

• Minulla vain wappi ja telegram.

• Kylmis_ kirjoitti:

Msn mese on paras.

Eiku telegram.

• En minäkään tiennyt tästä sovelluksesta. Lataaminen kestää pari sekunttia, joten ihan sama. Normaalisti käytän vain whatsappia.

• EiEsup kirjoitti:

Jos lopettaisin itselleni valehtelun, niin määhän en tarvis yhtään. Kummiskaan ketään kenelle puhua ni.

Täällä olisi sinullekin puhekavereita. Onhan ainalin joku jo pyytänytkin.

Elämä on täynnä valintoja nuori mies. Joskus se on ihan itsestä kiinni.

• AIDS kirjoitti:

En minäkään tiennyt tästä sovelluksesta. Lataaminen kestää pari sekunttia, joten ihan sama. Normaalisti käytän vain whatsappia.

Niin minäkin, mutta sielläkään minua ri luokan ryhmään huolita. 1%

• EiEsup kirjoitti:

Niin minäkin, mutta sielläkään minua ri luokan ryhmään huolita. 1%

Vaikka mökötätkin minulle, niin kysyn tätä silti: onko vika sinussa, näissä muissa vai molemmissa?

• Oldie kirjoitti:

Vaikka mökötätkin minulle, niin kysyn tätä silti: onko vika sinussa, näissä muissa vai molemmissa?

Syy saattaa ehkä mahdollisesti olla se, etten mä suostu antaan niille mun puhelinnumeroo.

• EiEsup kirjoitti:

Syy saattaa ehkä mahdollisesti olla se, etten mä suostu antaan niille mun puhelinnumeroo.

* "Syy on mussa, koska mä en suostu antaan niille mun puhelinnumeroo."

Koska et kertonut taustoja sen enempää, niin tuo olisi ollut oikea muoto vastaukseksi kysymykseeni.

• Mikä helvetti on telegram?

Miksei vain voi käyttää irkkiä

• Mikä on irkki?

Mikä on irkki?

An obsolete design, vähän niin kuin minäkin...

• Oldie kirjoitti:

An obsolete design, vähän niin kuin minäkin...

Taidan muuten tuntea sen tekijän.

• Ja ei, irkki EI ole IRC-Galleria..

• yuggis_ kirjoitti:

Ja ei, irkki EI ole IRC-Galleria..

Joo, Internet Relay Chat. Katoin wikipediasta.

• Mutta haluuks joku muu lataa telegrammia ja tulla sinne?

• Anonyymi

https://t.me/epapataudellinenelama hauskat ihmisten epäonnistumiset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      115
      2103
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      86
      1344
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1105
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      149
      921
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      74
      915
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      857
    7. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      780
    8. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      50
      778
    9. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      771
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      719
    Aihe