Lopussa. Olit välinpitämätön jätit saatana. Mä jätän nyt sinut iänkaikkisesti.
Kuinka se muuttukaan katkeruudeksi
8
435
Vastaukset
- etsinäkään
Mä jätin ihan muista syistä kuin katkeruudesta. Enkä ollut väliinpitämätön vaan juuri päinvastoin. Eikä haittaa vaikka jättäsit iänkaikkisesti. Taisin ehtiä ensin ja vaikka en niin päämäärä täysin sama.
- Anonyymi
Tuo sun lause on hieman ristiriitainen, ettet ollu välinpitämätön, mut kuitenki "ei haittaa, vaikka jättäisit iänkaikkisesti ja taisin ehtiä ensin" viittaat ihan just siihen välinpitämättömyyteen. Tuli vaan mieleen.
- VoiHerranTähenNäitä
Jaa? No, jos se olias helpottaa, ihan vapaasti vaan :'D
- htguhjuiui
"Välinpitämättömän" eteen tulee pilkku, sitten tulee välilyönti. Ja.. Se on "iankaikkinen", ilman ä-kirjainta. Urpo.
- Anonyymi
⬆️⬆️
- Anonyymi
Pileet kohta
- Anonyymi
Sormusten vaihto edessä
- Anonyymi
Kuinka kauan oot näillä sivuilla ollut? 20v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454890- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371588
- 1481337