Itse uskon että aina sillöin tällöin suhteessa osottaa missä on keittiö. Joskus naiset saattavat mennä sen keittiön ulkopuollella niin sitte vaan vyöllä pari kertaa niin tietää paikkansa. Olis lisä kysymys mitä käytätte naisten lyömiseen.
Saako naista lyödä?
36
564
Vastaukset
Pistä tämä keskustelu tonne feminismi-palstalle, huhhuh.
- eqwfceqwr
Ovatko Tapanainen tai Jormanainen mielestäsi kovin feministisiä sukunimiä? Pitäisikö ne muuttaa muotoon Tapamies ja Vittunainen?
Nyt kopsaudat ittesi koivuhakolla niinkauan päähän kunnes tajuat että EI SAA LYÖDÄ. Se on väkivaltaa ja hyväksikäyttöä. Jos semmoisilla tavoilla pitää parisuhdessa jottain säätää niin siinä joko mennään pikemmiten konsultaatioon ammattilaisten puheille, tai tutustutaan oikein kunnolla bdsm maailmaan.
Se viimeinen perustuu aikuisten ihmisten keskkeellä tehtyihiin sopimuksiin. Jos vaimo tykkää alistua, mikäs siinä, sä ja hän eläätte sen ulos ja siinä se.
Sattumavarainen lyöminen... Joku päättyy sairaalaan ja joku linnaan siinä. Kannattaa muistaa että naisen lyöminen yms väkivaltaa on varmin tapaa saada huonoa tuuria. Sattumavaraiset hirvikolarit, sähköpalot, kalleiden laitteiden rikkoontuminen käsittömättöamalla tavalla... Kuulostako tutulle? On hyviin vähän asioita millä saat huonon tuurin niin noopeesti ja pysyvästi tarttumaan kun naissukupuolen huono kohtelu.Nyt kopsaudat ittesi koivuhakolla niinkauan päähän kunnes tajuat että ALOITUS ON VITSI. Kuinka tyhmä pitää olla että ottaa sen tosissaan? Sua ainakin saa, ja pitäis, lyödä. Vitun idiootti.
Ei. Ketään ei saa lyödä kuin vain itsepuolustustarkoituksessa.
Itse aioin sanoa "Kaikkia saa lyödä, mutta toki vain itsepuolustukseksi."
Nyt jäin miettimään, kertooko tämä käytännössä saman asian ilmaiseminen hieman eri tavalla jotain ajatusmaailmoistamme....Kyllä musta silmä naiselle pitäis olla kuule kansa koulu aikaan oli ilmiselvää että naista lyötiin tänään nämä perinteet eivät toimi. Onneksi pidän perinteitä tärkeänä niin vaimo saa sen mustan silmän aina viikonloppuna.
- sdfdf
eikös tämä ole eräs perinteinen kiinalainen kurinpitotoimi? http://clearharmony.net/a_images/2013/08/2013-08-08-2005-7-15-nanmusi-01_smaller.jpg
jokutyyppi19 kirjoitti:
Itse aioin sanoa "Kaikkia saa lyödä, mutta toki vain itsepuolustukseksi."
Nyt jäin miettimään, kertooko tämä käytännössä saman asian ilmaiseminen hieman eri tavalla jotain ajatusmaailmoistamme....Toivottavasti ei.
- Hella_ja_avokämmen
Jo isä opetti että ei nyrkillä, vaan avokämmenellä. Ja kädessä ei saa olla sormuksia eikä muutakaan terävää.
Kyllä kurinpalautus on aina joskus paikallaan.
Älkää ruokkiko trollia.
- munatanasa
Lyön naista vain jos se lupaa lyödä takaisin...uuuh
No ei saa lyödä
Mikä siinä ongelmana joskus vaan pitää tulta tulta vastaan taistella jos nainen lyön niin että lätisee.
Muijalyöjä kirjoitti:
Mikä siinä ongelmana joskus vaan pitää tulta tulta vastaan taistella jos nainen lyön niin että lätisee.
Tasa-arvon vuoksi naista saa lyödä samalla tavalla kuin miestä, ihan sama mitä feministit lässyttävät. Mutta, saako sitten ketään lyödä? Itsepuolustukseksi ainakin.
Suomalainen oikeuskäytäntö. Jos oot ikinä harrastanut mitä tahansa kamppailulaija, ja lähetät puukolla päälle käyvän hyökkajaan paljain käsin sairaalaan, niin syyte hätavarjelun ylittämisesta naksahtaa. Tarkoittaa pahimillaan ovoit olla jopa maksumies, koska sun pitäis suhtauttaa voiman käyttö paremmin, kunnoot treenannu. 10 vuotta vanha keissi espoosta. Lopputulosta end tiiä mut syytte nostetiin.
Nyt semmoinen idiootti joka menee lyömaan naista, pitäis pistää jäähylle linnaan puoleks vodeks ilman pitempää ihmettelyä. 80 kilonen mies kun mies pystyy ihan vahingossakin saaman toisen ihmisen hengilta, pahimmillaan yhdellä iskulla. Sen takia kaikki iskut päähän luokitellaan erittäin vaarallisiksi, mahdollisesti hengenvaa
rallisiksi. Siitä tekee jokainen omat johtopäätökset.- alien.m1
Ja sa oot kuinka monta vuotta harrastanu, et motoorinen liikunta koirdinaatio ja tasapaino ovat harjoteltu reflekti tasolle? Sulla on kyky vaistomaisesti ennakoida toisen osapuolen liikerada, huomioida etäisyys ja lyöda sopivasti? Et tuntuis, mutta taju pysyis tallella, ei kriittisiin vaarapisteisiin, kohde ei menettää tasapainoa eikä putoaa takaraivolla kaapinkulmaan mikä aiheuttaa hengenlähdon siinä ja heti?
Ja pskanmarjat. Yksikään harrastaja ei ikinä mee ketään potkaisee puoliks potkaisee ihan niin vain, koska tietää, että ilman suojija siinä on niin iso riski vahingolle mistävoi jäädä pysyvät vammat. Elämän ja kuoleman väli on senteista kiinni. Pahin siinä on se, et ihmiset eivät tiedä, kuinka pienestä se on kiinni.
Parin sentin liike vasen oikea tai syvyys suunassa, painopisteen vieminen toiselle jalalle, ja pieni läpäys on knock out aivotärähdys.
Mitä yleisin on vammautuminen tai kuolema ei suoraan iskun, vaan iskun jälkeisen putoamisen tuloksena, ja justiinsa takaraivo kaapin nurkaan, tuolin nappiin, mihin tahansa terävään kulmaan. Ja siinä on kysymys sentista sitten. Ei oo leikin asia.
Eli koivupölkyllä koputat ittensa päähän kunnes tajuat että ketään ei SAA lyödä hyvin tai kurituksen vuoksi.
Vaan ja ainoastaan kaikkien muiden keinojen loppuessa, ittensa tai muiden puolustamiseksi. Kirkkaasti mielessä pitäen, että sun saatapi olla tarpeellista todistaa se jotenki esitutkinnadsa tai oikeudessa. Tämäkö on jotenki hauskaa?!
Siis oikeesti. Jos in taipumuksia niin sovitkaa asia keskenään, pehmustetut käsiraudat ja 50 shades of grey emännän kanssa, on parempi vaihtoehto.
Lyömisen tulos voi olla että yksi on sairaalassa ja toinen linnassa.
Ei SAA lyödä.Hyvä lyöntiasento, astut samalla eteenpäin, koko kehon voima mukana lyönnissä, kova lyönti nenän kohdalle, luu painuu aivoihin...
Teen tämän epäröimättä, jos joku tulee vittuilemaan. Poikkeuksena minua paljon isompi vastus.Mutta on nainen aika horo jos ei ota lyöntejä vastaan ja ala itkemään. Siitä tietää että ei ole vaimo materiaalia. Nuorille jos olette suhteessa niin lyö toista pari kertaa että sattuu hyvä mekanismi kun sitten on kettiössä ja lapsia hoitamassa. ps. You got pranked
Muijalyöjä kirjoitti:
Mutta on nainen aika horo jos ei ota lyöntejä vastaan ja ala itkemään. Siitä tietää että ei ole vaimo materiaalia. Nuorille jos olette suhteessa niin lyö toista pari kertaa että sattuu hyvä mekanismi kun sitten on kettiössä ja lapsia hoitamassa. ps. You got pranked
Se on yksi lyönti jompaankumpaan suuntaan ja tappelu on ohi. Näin nuorten kesken. Yleensä tosin se päätyy sellaiseksi homopainiksi.
AIDS kirjoitti:
Se on yksi lyönti jompaankumpaan suuntaan ja tappelu on ohi. Näin nuorten kesken. Yleensä tosin se päätyy sellaiseksi homopainiksi.
Isäs aina sun kaa homo paini. Joka yö sun paikat olivat kireet homoilusta
Muijalyöjä kirjoitti:
Isäs aina sun kaa homo paini. Joka yö sun paikat olivat kireet homoilusta
Asiallinen keskustelu taitaa olla ohi. Joskus lapsena tosin harrastin painia. Voisitko vinosilmä opetella Suomea?
Arvaan oot läski femnisti nainen tai cuck mies ikä 28-35 suhteet mennyt huonosti ja et löydä ketään niin täällä yrität white knightaa jonkun tää on vitsi en lyö naisia. Tykkään naisista ja tein tän vitsinä koska tää paikka on kuolemas ja täyn aikuisia jotka ovat luusereita tai haluavat suhteen. En ole mikään seksi pommi mutta saan naisia yli mun ulkönäyn. koska oon herrasmies avaan ovia ja oon kiltti naisille enkä oo helari tai mullku jonka elämän maali on saada nainen raskaaksi ja tekemään tyhmän virheen ennen kuin joutuu mennä amikseen. Päätän keskustelun gb
AIDS kirjoitti:
Asiallinen keskustelu taitaa olla ohi. Joskus lapsena tosin harrastin painia. Voisitko vinosilmä opetella Suomea?
mikä suomi kilei onhelma olön syätynöt suomös
AIDS kirjoitti:
Jaa peräkammarin poika ei taida naisia olla. Saan ihan hirveesti, mutta oon herrasmies kun eräät.
Muijalyöjä kirjoitti:
Arvaan oot läski femnisti nainen tai cuck mies ikä 28-35 suhteet mennyt huonosti ja et löydä ketään niin täällä yrität white knightaa jonkun tää on vitsi en lyö naisia. Tykkään naisista ja tein tän vitsinä koska tää paikka on kuolemas ja täyn aikuisia jotka ovat luusereita tai haluavat suhteen. En ole mikään seksi pommi mutta saan naisia yli mun ulkönäyn. koska oon herrasmies avaan ovia ja oon kiltti naisille enkä oo helari tai mullku jonka elämän maali on saada nainen raskaaksi ja tekemään tyhmän virheen ennen kuin joutuu mennä amikseen. Päätän keskustelun gb
Älä nyt hermostu. :D
Aika saatanan ironisia sinun tekstisi. No, en nyt aloita riitaa. Hyvähän se on olla herrasmies, eikä ärsyttävä asiaton nykyjonne. Olen asiasta samaa mieltä, miksi alat minulle väittämään?Muijalyöjä kirjoitti:
Jaa peräkammarin poika ei taida naisia olla. Saan ihan hirveesti, mutta oon herrasmies kun eräät.
Onko sinulla jonkinlainen persoonallisuushäiriö vai mikä sinua vaivaa?
AIDS kirjoitti:
Älä nyt hermostu. :D
Aika saatanan ironisia sinun tekstisi. No, en nyt aloita riitaa. Hyvähän se on olla herrasmies, eikä ärsyttävä asiaton nykyjonne. Olen asiasta samaa mieltä, miksi alat minulle väittämään?Sori oon ex jutalainen, aina kun jonkun voi viedä oikeuteen niin geenini aktivoituu. Muuten sivu kysymyksenä ootko tyttö vai poika sanon tyttö kuka poika käyttää hymiöö.
Muijalyöjä kirjoitti:
Sori oon ex jutalainen, aina kun jonkun voi viedä oikeuteen niin geenini aktivoituu. Muuten sivu kysymyksenä ootko tyttö vai poika sanon tyttö kuka poika käyttää hymiöö.
No kun naurua ei voi oikein muuten ilmaista, kirjoittamalla se näyttää aika vammaiselta,
AIDS kirjoitti:
No kun naurua ei voi oikein muuten ilmaista, kirjoittamalla se näyttää aika vammaiselta,
😂 tässä tää kertoo että, onko Ruotsalainen vai nainen. Sun kirjoitus on jotenkin feminiini oot nainen tai kaapissa en tiedä kumpi. No nopalla arvon. Mulla on vaan seksuallista frustaatiota. En suhteeseen mee tässä iässä eli 16
Muijalyöjä kirjoitti:
😂 tässä tää kertoo että, onko Ruotsalainen vai nainen. Sun kirjoitus on jotenkin feminiini oot nainen tai kaapissa en tiedä kumpi. No nopalla arvon. Mulla on vaan seksuallista frustaatiota. En suhteeseen mee tässä iässä eli 16
Eeeei nyt ihan. Ei sitä näin lyhyessä ajassa ketään pysty arvioimaan.
- Mohammed_Hussen
AIDS kirjoitti:
Meidä klutuurissa saa löydä nainen jos ei hohtaa veevlooisuus. Vanhan vaimo ei huvä luoda.
- YLIKESULEIKISTESIVARIPAS
HETI KU SODA ON PÄÄL NI SIT SAA JOS YLIKESSU ANTAA LUVAN HOHOHOHO
EI KAI VITSI HÄHÄ. KUKA USKOI. T. SUOMEE MEIL EI OSATA KU VITTUILLA JA ETSIÄ TURPAA ANNETTAVAKS KIITOS MORO (MILLO TUUT HAKETETTAVAKS MEIJÄ PASKAMAJAA) (TUU HETI NI EI TARVI KATELA ENEMPÄ T. OMAKOHTASI KOKEMUKSIA SUAMALAISET EI PIDÄ MONNEISTA EI MANNEISTA EI MISTÄÄ. KOHTA ON KUUSIMAAILMANSODA OVELA. ÄLÄ TARTU NAABURIN MÄNDYY TAI SEN MUIJAKI RUPEE AHDISTELEE SUA SIT VIIM. TORILA. HAHA. TAI EHKÄ ANTTILASSA!11
HERRA YLIPRESIDENTTI. TÄMÄ VIESTI ON TOTTA. MUTTA.. NYT ON NIIN ETTÄ.. TULOPOL. LINJA ON ETTÄ TULI PERSEEN ALLA. RÄKÄPÄÄ. ON. HYV. TYÖT. TURV. HAK. KOSKA. AMK. EI OLE. OLEMAS. VITSII!1 MIKÄ! - Kylmis_
Perheväkivalta on rikoslaissa rangaistava teko ja piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944151- 262268
- 2002126
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1011942PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3911732- 1431329
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001249Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815