olisiko osuutta sillä että toimeentulo tuki siirtyy kela ens vuonna?
Nyt hyvä tykittää karensseja urakalla.
Toisaalta hakeehan tai on heikommin resurssein (huono lähtökohta , ei starttirahaa)
saatavilla nämä keitä eivät halua nähdä. Miten lienee
Työttömyys jatkaa laskuaan Kainuussa
8
210
Vastaukset
- hoppeekaivokseenlopu
Mahtavat päästä eläkeelle tai sitten putkeen köllöttelee, sillä tilastoja kaunistellaan.
Taitaa olla kainuussa olevista henkilöistä jo yli puolet eläkkeellä.
Ei tänne mitää sairaaloita tarvitse laittaa vaa oikeita työpaikkoja vaan.- eiseniinhelppoaole
Kenttä on vapaa , rupeappa vittu tekemään niitä oikeita työpaikkoja !!!
- HAAHAAHAAAHAAAA
Siellä vapisee paltamolainen lapamato, kun saattaakin tulla työkkäristä komennus TÖIHIN!
- kankihommaa
Sairaala remonttia kajaanisa lapio miehhii ja betoni kärrääjiä etsivät..kattokii pitäis
tehrä kuparixta. - käteevekk
sinne vaa ryskäämään, suojatyöpaikkailijat istuu myöhemmin sisällä lämpimässä j a nostaa korkeaa palkkaa ..nauraavat...
- hessen
Työtön on luuseri
- perusteleido
itse tietoinen luuseri olet itse perustele kirjoituksesi
- valhedellaanautosta
Töitä olisi tarjolla mutta ei jaksa lähteä kun saa vähemmän loppujen lopuksi käteen mitä päiväraha..Onneksi voi aina valehdella työkkäriin ettei oo autoa vaikka olisi niin ei tarvii lähteä kauaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773