Nimittäin tuli kirje jossa tämä ilmoitetaan. Oikein prosentin kymmenyksiä...tosin kun katsoin taulukosta niin tuo määrä riittää nostamaan veroprosenttiakin. Joten oikeasti eläkkeen määrä pienenee!!!!
Voi tätä ihanuutta.
Eläkkeen määrä nousee!!!
7
366
Vastaukset
- hölmöläistenpeitto
ja kaiken päälle kulut kirjeistä eli ei tule säästöä yhteiskunnalle
- oonkovoittaja
Mulla nous rapiat neljä euroo, eikä tunnu vielä veroprosentissa.
- verotuksesta
"Oikein prosentin kymmenyksiä...tosin kun katsoin taulukosta niin tuo määrä riittää nostamaan veroprosenttiakin. Joten oikeasti eläkkeen määrä pienenee!!!!"
Suomessa on progressiivinen verotus, eli jokainen lisäeuro tuo kyllä lisää tuloja verotuksen puolesta. Eli jos on ensin tienannut vaikka 1000 euroa ja sitten 1004 euroa, niin korkeampi veroprosentti koskee sitä 4 euron lisää, ei koko summaa. - aijaiajjaj
11 euroa kuussa lisää ja veroprossastakin 0.5 poistui. Olen erittäin tyytyväinen.
- ilmestyskirjanyt
työeläke nyt 63e ,voi veljet!
- oskoks
Aikamoinen summa. Kovasti olet raatanut.
- lihottaajokovasti
mä sain viis euroo lisää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181