Jouluisii biisei... :)

Millainen biisi tuo muassaan joulumielen? Laittakaas linkkei... Mä aloitan Sammy Babitzinin klassikol. On sit sillai snadisti niinku mä ku mullaki toi kärry on miltei hajoamispistees ;)

https://www.youtube.com/watch?v=ZkzUileOWNc

110

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No minä tykkään esim. so this is christmas, john lennon.. Menikö nyt laulun nimi oikein?😊



      • no mitenkäs on noitten kotimaisten perinteisten joululaulujen laita et tuleeko kittien semmosia kuunneltua? jäbällä ku on noi peltorit liki koko päivän päässä niin sieltä tulee kyllä sitte laidasta laitaan kaiken sorttista.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        no mitenkäs on noitten kotimaisten perinteisten joululaulujen laita et tuleeko kittien semmosia kuunneltua? jäbällä ku on noi peltorit liki koko päivän päässä niin sieltä tulee kyllä sitte laidasta laitaan kaiken sorttista.. :)

        No esim. kotikotona iskä aina soitti joulun aikaan juice leskisen sika laulun..😄


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No esim. kotikotona iskä aina soitti joulun aikaan juice leskisen sika laulun..😄

        Siis mua oksettaa pelkkä ajatuskin, että mun pitäisi syödä Jouluna viatonta pientä possua, jolla on ollut taivaansiniset silmät ja tuuheat ripset ja joka on söpönä ja vaaleanpunaisena luottanut tulevaisuuteen... 🐷💕🐖


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mua oksettaa pelkkä ajatuskin, että mun pitäisi syödä Jouluna viatonta pientä possua, jolla on ollut taivaansiniset silmät ja tuuheat ripset ja joka on söpönä ja vaaleanpunaisena luottanut tulevaisuuteen... 🐷💕🐖

        No en minä itse edes tykkä ja syö kinkkua, syön kalkkunaa jouluna.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No esim. kotikotona iskä aina soitti joulun aikaan juice leskisen sika laulun..😄

        No siinä on kieltämättä nappiin osunut sanoitus:)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        No siinä on kieltämättä nappiin osunut sanoitus:)

        Onhan se hauska..😊 Siskoni, nauraa aina jouluna tuolle laululle tikahtuakseen..😄


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Onhan se hauska..😊 Siskoni, nauraa aina jouluna tuolle laululle tikahtuakseen..😄

        Mikähän on joulun ensisijainen lahjatoive, mitä pukin kontista odotetaan? Sama kysymys Arielille jos saisi yhden sanan viimein irtoamaan;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No en minä itse edes tykkä ja syö kinkkua, syön kalkkunaa jouluna.

        Kuulkaas ny mimmit... Ku hampaat uppoo sellaiseen mehevään kinkkuun nii ai et ku on herkkuu. Mä en kyl hokaa tuollaista nirsoiluu ja hitto soikoon jotain porsaan tulevaisuudensuunnitelmii... :O


      • artagnan kirjoitti:

        Kuulkaas ny mimmit... Ku hampaat uppoo sellaiseen mehevään kinkkuun nii ai et ku on herkkuu. Mä en kyl hokaa tuollaista nirsoiluu ja hitto soikoon jotain porsaan tulevaisuudensuunnitelmii... :O

        Sori... Minä en vain tykkää kinkun mausta..😣


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Mikähän on joulun ensisijainen lahjatoive, mitä pukin kontista odotetaan? Sama kysymys Arielille jos saisi yhden sanan viimein irtoamaan;)

        Hyvä kirja!😊 Tykkään lukea tosi paljon..😊


      • artagnan kirjoitti:

        Kuulkaas ny mimmit... Ku hampaat uppoo sellaiseen mehevään kinkkuun nii ai et ku on herkkuu. Mä en kyl hokaa tuollaista nirsoiluu ja hitto soikoon jotain porsaan tulevaisuudensuunnitelmii... :O

        Niin mutta mieti, että saatat syödä äiti- ja isäpossun ainoan lapsen sun kaamean ahneuden takia... 😭💦



      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Mun ykköslahjatoive näkyy linkissä :)) Siis multa menisi oikeasti taju, jos saisin sen Joulupukilta... Mun kiltteys on ainakin ollut niin huipputasoa, ettei vielä ikinä ennen mun elämässä :)) Pidätkö muuten Kittie koruista, entä mun henkinen valmentaja?

        http://www.torkkelijewellery.fi/collections/all/products/morganiittisormus-timanteilla-keltakulta

        Kaunis sormus, onko se vihkimäsormukseksi tarkoitettu? Minä esim. tykkään kamee sormuksesta..😊 kyllä minä joskus koruja käytän, tykkään hopeakoruista ja sininen on lempivärini.. Niin, ja väsään itsekin koruja myyn niitä joskus..😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Kaunis sormus, onko se vihkimäsormukseksi tarkoitettu? Minä esim. tykkään kamee sormuksesta..😊 kyllä minä joskus koruja käytän, tykkään hopeakoruista ja sininen on lempivärini.. Niin, ja väsään itsekin koruja myyn niitä joskus..😊

        No ei todellakaan :)) Mua ei huvita luopua mun vapaudesta, IKINÄ... Haluaisin vain ihailla sitä mun sormessa, hahaha :)) 😍💕 Millaisia koruja muuten teet? Ja millaisista materiaaleista? Mullakin on yksi akvamariiniriipus, joka on ollut joskus mun äidin. Siis siinä on vaaleansininen kivi :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        No ei todellakaan :)) Mua ei huvita luopua mun vapaudesta, IKINÄ... Haluaisin vain ihailla sitä mun sormessa, hahaha :)) 😍💕 Millaisia koruja muuten teet? Ja millaisista materiaaleista? Mullakin on yksi akvamariiniriipus, joka on ollut joskus mun äidin. Siis siinä on vaaleansininen kivi :))

        Okei, etkö halua koskaan naimisiin? Tuo akvamariiniriipus kuulostaa hienolta.😊 Minä teen kaulakoruja, rannekoruja, korvakoruja ja sormuksia.. Materiaalina menee esim.. metalli, muovi, puu, vahahelmet ym..?


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Hyvä kirja!😊 Tykkään lukea tosi paljon..😊

        No hyvä kirja on kyllä verraton lahja:) Oletko jännityksen ystäviä?



      • artagnan kirjoitti:

        Kuulkaas ny mimmit... Ku hampaat uppoo sellaiseen mehevään kinkkuun nii ai et ku on herkkuu. Mä en kyl hokaa tuollaista nirsoiluu ja hitto soikoon jotain porsaan tulevaisuudensuunnitelmii... :O

        tytöt taitaapi olla vähä ulalla et mistä jäävät paitsi.. ;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Hyvä kirja!😊 Tykkään lukea tosi paljon..😊

        viihtiskö tunnustaa et jäbällä ei oo ees kirjastokorttia.. ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Niin mutta mieti, että saatat syödä äiti- ja isäpossun ainoan lapsen sun kaamean ahneuden takia... 😭💦

        Katos ku se on lihanhimoo murusein ;) Mä muutoin tiedän sit varmuudel et sun kalkkunas hautoi just munii pesässään ku sille tehtiin niks naks... Tiätsä? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Katos ku se on lihanhimoo murusein ;) Mä muutoin tiedän sit varmuudel et sun kalkkunas hautoi just munii pesässään ku sille tehtiin niks naks... Tiätsä? ;)

        Hahaa ;)) Haista kakka kakkiainen... Mun kalkkuna oli perheetön nuori sinkkumies ja oikeasti se hautoi VAIN omia muniaan ;))


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Okei, etkö halua koskaan naimisiin? Tuo akvamariiniriipus kuulostaa hienolta.😊 Minä teen kaulakoruja, rannekoruja, korvakoruja ja sormuksia.. Materiaalina menee esim.. metalli, muovi, puu, vahahelmet ym..?

        No en :(( Siis koska jäbä väitti mulle, että sitten mun pitää siivota, tiskata ja laittaa ruokaa aamusta iltaan... Niin ja pestä pyykkiä :(( Eikä mua sellainen elämä huvita ollenkaan. Olisi todella superhienoa osata tehdä omia koruja, mutta mulla ei taida olla oikein taipumuksia siihen...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaa ;)) Haista kakka kakkiainen... Mun kalkkuna oli perheetön nuori sinkkumies ja oikeasti se hautoi VAIN omia muniaan ;))

        Ai sä meinaat et se paiskaa sit yläfemmaa ku päätyy sun somaan masuus... ;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Kaunis sormus, onko se vihkimäsormukseksi tarkoitettu? Minä esim. tykkään kamee sormuksesta..😊 kyllä minä joskus koruja käytän, tykkään hopeakoruista ja sininen on lempivärini.. Niin, ja väsään itsekin koruja myyn niitä joskus..😊

        No tytsi on kuin harakka kiiltävän perään.. ;-D


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Mun ykköslahjatoive näkyy linkissä :)) Siis multa menisi oikeasti taju, jos saisin sen Joulupukilta... Mun kiltteys on ainakin ollut niin huipputasoa, ettei vielä ikinä ennen mun elämässä :)) Pidätkö muuten Kittie koruista, entä mun henkinen valmentaja?

        http://www.torkkelijewellery.fi/collections/all/products/morganiittisormus-timanteilla-keltakulta

        Onhan noi korut nättejä. Mulla kyllä lojuu suurin osa koruista korurasiassa käyttämättömänä, ku ovat vähän semmosia ettei sovellu arkikoruiks :{


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        No hyvä kirja on kyllä verraton lahja:) Oletko jännityksen ystäviä?

        No luen kaikenlaista.. Jännitys, oikeita rikostarinoita, historiaa, draama.. Minulla on aina joku kirja menossa..😃


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        No en :(( Siis koska jäbä väitti mulle, että sitten mun pitää siivota, tiskata ja laittaa ruokaa aamusta iltaan... Niin ja pestä pyykkiä :(( Eikä mua sellainen elämä huvita ollenkaan. Olisi todella superhienoa osata tehdä omia koruja, mutta mulla ei taida olla oikein taipumuksia siihen...

        No ei minun mies käske minua hoitamaan kotia, teen sen ihan omasta halusta.😊 Tiedä vaikka mielesi muuttuu iän mukaan, haluat naimisiin?😊


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onhan noi korut nättejä. Mulla kyllä lojuu suurin osa koruista korurasiassa käyttämättömänä, ku ovat vähän semmosia ettei sovellu arkikoruiks :{

        Minkälaisia koruja?


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Minkälaisia koruja?

        No ne on sellasia kivellisiä..en muista ees niitä mitä ne on, ku ovat olleet jo kauan. Mun aarre on setti missä on korvakorut punertavilla kivillä ja samaa sit tuo kaulakoru. :) Mulla on monta korua mitä en ole käyttäny ollenkaan.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ne on sellasia kivellisiä..en muista ees niitä mitä ne on, ku ovat olleet jo kauan. Mun aarre on setti missä on korvakorut punertavilla kivillä ja samaa sit tuo kaulakoru. :) Mulla on monta korua mitä en ole käyttäny ollenkaan.

        Okei, varmaan nättejä. Laita nyt joulun kunniaksi koruja päälle.😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Okei, varmaan nättejä. Laita nyt joulun kunniaksi koruja päälle.😊

        No enpä taida laittaa..:8 En viitti väkertää niitte kans. :) Mä pidän ennemmi pilipalikoruja, nii ei haittaa vaikka menis hukkaanki. Mulla on tippunu joskus koruja ja se harmittaa vietävästi :(


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        No en :(( Siis koska jäbä väitti mulle, että sitten mun pitää siivota, tiskata ja laittaa ruokaa aamusta iltaan... Niin ja pestä pyykkiä :(( Eikä mua sellainen elämä huvita ollenkaan. Olisi todella superhienoa osata tehdä omia koruja, mutta mulla ei taida olla oikein taipumuksia siihen...

        no ku jäbällä on vaan tämmönen vaatimattoman olonen huusholli et kyllä typykkä kulta tään hoitaisit.. ;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No ei minun mies käske minua hoitamaan kotia, teen sen ihan omasta halusta.😊 Tiedä vaikka mielesi muuttuu iän mukaan, haluat naimisiin?😊

        no eipä tommosta typykän sorttista hennois laittaa tekehen kotitöitä. kait ne olis sitte vaan ihte tehtävä.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        no eipä tommosta typykän sorttista hennois laittaa tekehen kotitöitä. kait ne olis sitte vaan ihte tehtävä.. :)

        No älkää nyt liikaa paapotko, se ei tee hyvää.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No älkää nyt liikaa paapotko, se ei tee hyvää.

        No oikeasti meillä käy siivooja kahden viikon välein... Mun on pakko jo oikaista, ettei kukaan kuvittele, että joudun jynssätä lattioita mun sormet verillä :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ne on sellasia kivellisiä..en muista ees niitä mitä ne on, ku ovat olleet jo kauan. Mun aarre on setti missä on korvakorut punertavilla kivillä ja samaa sit tuo kaulakoru. :) Mulla on monta korua mitä en ole käyttäny ollenkaan.

        Hmmm... Ehkä ne ovat rubiineja? Siis sehän on punainen kivi...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hmmm... Ehkä ne ovat rubiineja? Siis sehän on punainen kivi...

        Saattaa ollakki :) Mulla on sormuski missä on punaisia kiviä. Sekin lojuu siellä. Eräs kultaseppä sanoi, että kivellisiä koruja ei ole kovin hyvä usein antaa kastua, ku kivet irtoo. No minähä en ala ottamaa koko ajan pois. :)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        No oikeasti meillä käy siivooja kahden viikon välein... Mun on pakko jo oikaista, ettei kukaan kuvittele, että joudun jynssätä lattioita mun sormet verillä :))

        Oho! Mikäs siinä, jos on varaa pitää siivooja. Minua ei kodin hoitaminen haittaa, kun on aikaa, hyvä vaan kun on tekemistä.😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No luen kaikenlaista.. Jännitys, oikeita rikostarinoita, historiaa, draama.. Minulla on aina joku kirja menossa..😃

        Onkos Charles Dickensin Joulutarina/Joululaulu tuttu? Erinomaisesti tähän aikaan sopivaa luettavaa, semmoinen mukaansa tempaava teos:)


    • Hmmm... Jos Joulupukin bestis tulisi meille aattona ihan VAHINGOSSA jakamaan lahjoja, mun valinta olisi EHDOTTOMASTI Jingle Bell Rock :)) Siis koska sen tahdissa olisi NIIN superihanaa tanssia (✪‿✪ ✿)♫♪♪

      https://www.youtube.com/watch?v=My0Bq_o9tSA

      • No mä heittäisin siksi aikaa skittan sivuun et pääsis sillai snadisti taivutteleen... ;)


      • hyvä_neuvo

        Annappas likka rauha vanhemmalle miehelle.


      • jouluista_melankoliaa

        Noin nätillä nuorella naisella lienee vientiä? Kunpahan minäkin löytäisin vielä onnen elämääni.


      • oliski parasta olla semmoset lyhyen sorttiset helmat jos typykkä kulta suostuisit pyörähtelemään jäbän käsivarsilla.. ;)




      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        No way ;)) It should be like this, hahaha... Oikeasti ;))

        https://bookesther.files.wordpress.com/2016/02/war-peace-2.jpg?w=682

        ei taitais tämmösestä korstosta salonki kelpoista saada. jospa sitte semmonen typykän suudelma auttais ku jäbä vähä semmosta ounaileepi et sillä saattais olla jonkin sorttista tehokkuutta.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        ei taitais tämmösestä korstosta salonki kelpoista saada. jospa sitte semmonen typykän suudelma auttais ku jäbä vähä semmosta ounaileepi et sillä saattais olla jonkin sorttista tehokkuutta.. ;)

        Sulle mun rakas jäbä... 👄👅💋


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Sulle mun rakas jäbä... 👄👅💋

        nytpä tais jäbä mennä sitte heikotuksesta sanattomaks ku huulilla tuntuupi mukavasti kostealta ;) myydään kuuleppa typykkä rakas lisää mehtikköä jos ei maitotili riitä timantti sormuksen ostoon.. <3


      • temmirauta kirjoitti:

        nytpä tais jäbä mennä sitte heikotuksesta sanattomaks ku huulilla tuntuupi mukavasti kostealta ;) myydään kuuleppa typykkä rakas lisää mehtikköä jos ei maitotili riitä timantti sormuksen ostoon.. <3

        Älkää nyt liikaa paapotko, se ei tee hyvää.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Älkää nyt liikaa paapotko, se ei tee hyvää.

        Sori, tämä kommentti meni väärään paikkaan....


    • V-M.Loiri
    • Perinteinen 'Enkeli taivaan lausui näin'. Siihen liittyi lapsuus- ja nuoruusmuistoissa joululoman alku, todistusten jako ja vapaus. Linkkiä en näin tuttuun laita. :)

      • jouluista_melankoliaa

        Numerolla 21 virsikirjassa 1970-luvulla, tiedä miten nykyään. Ei ole tullut katsottua.


    • Hyvä on myös, feed the world, band aid..😊


      • Joo!!😊


      • Ja väitit mulle silloin mokoma kakkiainen, ettei SE muka ole tytölle sopiva laulu :((



      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ja väitit mulle silloin mokoma kakkiainen, ettei SE muka ole tytölle sopiva laulu :((

        Rumii sanoi muru... ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ja väitit mulle silloin mokoma kakkiainen, ettei SE muka ole tytölle sopiva laulu :((

        no semmosella heleän olosella tytön äänellä ei se kyllä sitte ookkaan.. ;)


    • mahtipontista_

      Jussi Björlingin O helga natt.

    • Mulle kelpaa kaikki perinteiset joululaulut.

      Itekki yllätyin siitä kuinka kovasti nautin tuon 'raskasta joulua' porukan sovituksista...

      • Saas nähdä sit et nauttiiko pukki ku hänelle laulellaan tuhmii kirkkain silmin... Paree olla kyl tuttu pukki.


      • artagnan kirjoitti:

        Saas nähdä sit et nauttiiko pukki ku hänelle laulellaan tuhmii kirkkain silmin... Paree olla kyl tuttu pukki.

        Sanon tietenkin jokaisen ruman sanan kohdalla "piip" senkin tyhmeliini... 😠


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Sanon tietenkin jokaisen ruman sanan kohdalla "piip" senkin tyhmeliini... 😠

        No ne onki sit äkkii opeteltu... ;)


    • random_takapiru
    • Mä toivotan sit omalta osaltain hyvää jouluu jokaisel oli se sit ton kinkun tai kalkkunan merkeis... ;)

      • Sitä samaa sulle Artsi. Joulu tietysti kinkun kanssa ja musaksi käy kaikensorttiset joulumusat :)


      • Hyvät joulut sinullekin!😊


    • Meitsikin ottaa kurssin kohti herkuista notkuvaa joulupöytää seuraavaksi elikkä Merry Christmas vaan kaikille :-) Meitsin biisivalinta on tää lyhyt pätkä sitten johtuen erinäisistä kerroista murjaanien kuninkaana.. ;-D

      https://www.youtube.com/watch?v=6z1THoWJQjo

      • Butsille kans jouluntoivotukset :)


      • Hyvää joulua!😊


    • Meitsin 'salarakkaalle' sellainen jouluinen muisku vielä.. ;-D

      • Kiitos ja hys hys..!😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Kiitos ja hys hys..!😊

        Oho..vähän aikaa oon pois, niin Kittie on täällä sillä aikaa heittäyny vallan mahottomaks..en olis ikinä uskonu ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oho..vähän aikaa oon pois, niin Kittie on täällä sillä aikaa heittäyny vallan mahottomaks..en olis ikinä uskonu ;)

        Enhän minä mitään...😆


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Enhän minä mitään...😆

        :))) Juu et..;) Kunhan livertelet muuten vaan ;)


      • No hiukkasen meitsi kirmaili Chihusen perässä.. 💃🏃 ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No hiukkasen meitsi kirmaili Chihusen perässä.. 💃🏃 ;-D

        Saikko kiinni? ;) Ainaski Kittie kehrää niin tyytyväisenä..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Saikko kiinni? ;) Ainaski Kittie kehrää niin tyytyväisenä..;))

        No miksen kehräisi..😉


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No miksen kehräisi..😉

        Nyt on kyllä joku vieny Kittien nimmarin :))) Vai mitä ihmettä on tapahtunu ;)) No kehrää vaan..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt on kyllä joku vieny Kittien nimmarin :))) Vai mitä ihmettä on tapahtunu ;)) No kehrää vaan..;))

        No tällaista viatonta juttua vaan..😉


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No tällaista viatonta juttua vaan..😉

        Uskotaan ;))


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No tällaista viatonta juttua vaan..😉

        butsi on tommonen naisten naurattaja et kannattaapi vähä kumminki varoa ;) ku viime talvenaki tais olla yhen kosteamman illan jälkeen typyt hällä molemmissa kainaloissa.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        butsi on tommonen naisten naurattaja et kannattaapi vähä kumminki varoa ;) ku viime talvenaki tais olla yhen kosteamman illan jälkeen typyt hällä molemmissa kainaloissa.. ;)

        No enköhän osaa pitää butsin aloillaan..?😉


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No enköhän osaa pitää butsin aloillaan..?😉

        Hahaha :)) Voin lainata sulle lapiota... 😅 No joo, Butch on oikeasti toooooooooosi söpö :)) Mulla on taatelikakku uunissa parhaillaan. Oletko muuten koskaan leiponut sellaista? Se on siis ihan superherkullinen...


      • tinttu-liina
        KittieChi-81 kirjoitti:

        No enköhän osaa pitää butsin aloillaan..?😉

        Pidä kovassa kurissa toi Butsi, ku tahtoo olla pikkasen tollane hyppyheikki ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        butsi on tommonen naisten naurattaja et kannattaapi vähä kumminki varoa ;) ku viime talvenaki tais olla yhen kosteamman illan jälkeen typyt hällä molemmissa kainaloissa.. ;)

        Sissus!! :0 Kestävä poika tuo Butsi ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha :)) Voin lainata sulle lapiota... 😅 No joo, Butch on oikeasti toooooooooosi söpö :)) Mulla on taatelikakku uunissa parhaillaan. Oletko muuten koskaan leiponut sellaista? Se on siis ihan superherkullinen...

        Okei, ajattelin kaulinta, mutta kyllä se lapiokin käy...😄


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha :)) Voin lainata sulle lapiota... 😅 No joo, Butch on oikeasti toooooooooosi söpö :)) Mulla on taatelikakku uunissa parhaillaan. Oletko muuten koskaan leiponut sellaista? Se on siis ihan superherkullinen...

        En itse pidä taatelikakusta, mutta kyllä niitä tuli tehtyä koulussa leipomolinjalla.


      • Mukavaa Joulua myös sulle Ariel ja kisulillesi :)


      • Kiitti!😊 Hyvää joulua!😊


      • Kiva pätkä. Semmoinen nostalginen:) Hyvää joulua Sinulle Cinderella:)


      • uskollinen_ihailijasi

        Iloista joulua kaunokainen ja silmieni ilo ♡


      • Kiireisen työpäivän keskeltä väliaikatietona että aika kilttejä ootte vakkarit olleet kun katselin noita lahjakasojanne...:)

        Hyvä te ja myös minä kun oon teitä kurissa pitänyt varoituksineni;)


      • Ariel

        Mä illan vietin runoa tehden,
        jos kääntäisimme nyt uuden lehden.
        Onnekkain poitsu mä olen tämän maan,
        kun sut mä vaan hymyilemään saan.
        Mä ihastunut olen suhun sen mä myönnän,
        mutta tunteeni mä salaan ja syrjään työnnän.
        Sä kaunotar olen tyystin lumonnut mut,
        kunpa vastaamaan mä saisin sut.
        Jos mä vielä sut jossain sattumalta nään,
        aion rohkaistua ja sanoa tään:
        Mä olen se poitsu joka sua altaalla moikkasi ja ihaili kaukaa.
        Nyt ujouteni vihdoin väistyä ja raueta saa.


      • Tykkäsitkö vai oliko semmoinen pohjanoteeraus?:(


      • sivusta_seurannut
        yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Tykkäsitkö vai oliko semmoinen pohjanoteeraus?:(

        Älä pilaa poika jouluasi, maailma on naisia täynnä. Tavallisten tyttöjen kanssa perheet perustetaan, kasvatetaan lapset, eletään arkea.


      • sivusta_seurannut kirjoitti:

        Älä pilaa poika jouluasi, maailma on naisia täynnä. Tavallisten tyttöjen kanssa perheet perustetaan, kasvatetaan lapset, eletään arkea.

        Kiitti kommentista, jota en aio noudattaa:)


    • RessuNro5
      • Ressuvitoselle myös hyvää joulua. :)


      • Hyvää joulua!😊


    • aaton_hiljentymiseen
    • kaikkein-paras

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      285
      2499
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1731
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      107
      1557
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1489
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      41
      1212
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      56
      1046
    7. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      57
      1021
    8. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      891
    9. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      39
      854
    10. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      846
    Aihe