keuruun kapunginjohtaja lähtee pakoon

hannuhietikk

keuruun rikoksiin syyllistynyt kaupunginjohtaja [email protected] lähtee karkuun, haen hänen paikkaansa

palkkavaatimukseni on 2000 euroa verotonta nettoa kuussa ja hyvä kalustettu omakotitalo ilman vuokraa rauhallisella alueella. Lisäksi haluan 7 % provision sellaisista hankkeista , joilla tuon keuruulle uutta rahaa

nimeni on hannu oskari hietikko, syntynyt kauhajoella 1.11.1951

äiti juutalainen, isä suomalainen

valmistunut helsingin taideteollisesta korkeakoulusta ja mainoshoitaja MAT koulusta

työskennellyt hyvällä menestyksellä useiden suomalaisten vientiyhtiöiden vientimainonnan suunnittelijana useassa helsinkiläisissä mainostoimistoissa mm nokialle. Eräs asiakkaamme porvoolainen www.ensto.com pyysi minua palvelukseensa johtajatason palkalla ja olin siellä 6 vuotta. Ensto kansainvälistyi kovaa vauhtia ja ulkopuoliset konsultit sekä omistaja ensio miettinen kehuivat että minulla on aika paljon sen kanssa tekemista

jouduin lahtemaan ulkomaille valtapoliittisista syista kun firman omistaja tykkäsi minusta vähän liikaa. Hän myös opetti minulle olohuoneessaan lähes joka toinen iltapaiva tietamaan kaiken minka han tietaa liikkeen johdosta taiteista kirjallisuudesta ja psykologiasta

jos minut valitaan keuruun kaupunginjohtajaksi, johdan sitä kuin yritysta unohtamatta sitä että kunnalla on velvollisuus huolehtia kaikista vähäisimmistäkin jäsenistaan. Tyopaikkoja keuruulle jarjestan suuria maaria, miten se selviää kun luette kotisivuni sekä sen mitä olen sanonut suomi 24 palstalla keuruu

erityinen peruste tähän hakemukseen on se että keuruun kirkkoherra [email protected] on sanonut olevansa ajattelutavaltaan sama kuin hietikko, hermes mäisen nopea. Hän on myös vastaanottanut kaikki syntini ja ne on luelteltu cd äänitteessä joka on poliisilla asianajaja kuukalla ja kiviselän kievarin helluntaisilla.

Harvasta johto tehtäviin pyrkivästä tiedetään näin paljon ja lisäksi annan medialle luvan JULKAISTA kaikki. Syntien tunnustaminen avoimesti ihmisten edessä oli hyvä tapa alkuseurakunnan aikoihin. Suosittelen tätä muillekkin. Alkakaa haukkua julkisesti itseänne, ei sotapakolaisia. Heille joita on keuruulla , järjestän töitä ja siirron sub trooppiseen islamilaiseen etelä marokkoon . Vaimoni on arabiaa englantia ja ranskaa puhua sunni rättipää, erittäin taitava neuvottelija, joka valmentaa keuruun kaikki mamut uuteen maahan , jossa heitä ei vihata eikä mulkoilla. Hietikon johtama keuruu ei ota yhtäkään mamua alueelleen . Jos petän sanani, saatte ampua minut

jos joku muu kuin herra kirkkoherra kannattaa minua

ilmaiskaa se vaimoni fb palstalla sofia hietikko agadir

minulle voi soittaa ja tehdä kysymyksiä , mutta asiattomien huutelujen torjumiseksi, kaikki puhelut menee nauhalle ja poliisin tietoon

kirjeeni keuruulaisille ja kaikille suomalaisille www.unianova.eu/keltainenvallankumous.htm

hannu oskari Hietikko 20.12.2016
keuruulta karkoitettu pakolainen
tarfaya west sahara

0

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
        Maailman menoa
        188
        5101
      2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
        Kokkola
        14
        1761
      3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
        Maailman menoa
        63
        1626
      4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
        Ikävä
        127
        1507
      5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
        Tv-sarjat
        10
        1477
      6. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
        Maailman menoa
        50
        1167
      7. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
        Lappajärvi
        96
        1084
      8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
        Maailman menoa
        307
        980
      9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
        Maailman menoa
        195
        941
      10. Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!

Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö
        Suomalaiset julkkikset
        7
        830
      Aihe