Amurin Sähköpaja on huijausfirma

Höynäytetty

Joku amis tuli katsomaan meidän jääkaappia, kesti 5 minuuttia ja sanoi että oli rikki. Lasku 120 euroa! Voiko näin mielivaltaisesti laskuttaa asiakkaita? Noh, olkaa varuillanne jos harkitsette huoltoa tästä yrityksestä.

9

1429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki.ei.kotona

      Jos et itse tajua niin ihan kohtuu hinta.

    • Rahaa.on.ku.roskaa

      Kyllähän tuollaisella hinnoittelulla tuntipalkoille pääsee

    • metusa

      Ei epäkuntoinen laite katsomalla kummene joten ei kannata pyytää ketään pelkästään katsomaan.

      • höynäytetty

        Niin korjaushan olisi varmaan maksanut uuden huippumallisen jääkaapin hinnan


    • viisas_kysyy_ensin

      Kai kysyit ensin hinta-arviota tuolle katsomiselle?

    • firmaanpettynyt

      Tilasin korjauksen liedelle, jonka uuni oli mennyt epäkuntoon. Meillä oli ostokuitti ja korjaus olisi mennyt takuuseen. Amurin sähköpajan huoltomies ihmetteli vikaa tunnin verran, eikä osannut sanoa mikä osa siinä on rikki. Jostain syystä liedestä oli poistettu tunnistekilpi, kun kone oli ostettu suuren ketjuliikkeen näytteillä olleena laitteena . Siihen perustuen huoltomies sanoi, ettei aio tehdä laitteelle mitään. Käynti maksoi meille 100 euroa, en ymmärrä mistä maksoin kun en saanut sillä rahalla yhtään mitää. Olin tilannut kuitenkin koneelle korjauksen. En saanut korjausarvioo, en mitään !!! En aio enää asioida ko liikkeen kanssa.

      • voi_näpit_palaa

        Liikkeille on annettu ohjeistus olla puuttumatta varasettuun tavaraan.


      • Anonyymi

        Totta kai käynnistä tulee lasku, vaikka korjausta ei tehtäisi. Sinä maksoit tämän ammattihenkilön ajasta ja lisäksi luultavasti kilometrikorvauksia?
        Kustannusarviota on vähän vaikea tehdä etukäteen, kun ei tiedetä missä vika piilee. Jos asiakkaan viesti on tyyliä "mun hella on rikki, tulkaa korjaan" niin siitä on todella vaikea laskea mitään arvioita, kun ei tiedetä edes mikä on hellan merkki.
        Lisäksi suuret liikkeet eivät yleensä poista tunnistekilpiä näytekappaleiltakaan tai jos näin tekisivät, niin eivät niitä myisi eteenpäin. Kannattaa reklamoida sitä tahoa, jolta hellan ostit.

        Mulla ei ole kokemusta tämän mainitun firman tavoista, mutta todella tökeröä tulla anonyymisti huutelemaan, että se on "huijausfirma" vain sen takia, että ovat laskuttaneet työstä. Minä olen vähän samantyyppisissä töissä ja kyllä käynneistä se minimilaskutus on 1 h eli jos käynti kestäisikin vain 5 min niin siitä laskutetaan vähintään 1 tunti ( kmkorvaukset). Tämä ei ole minkään yksittäisen työntekijän keksimä juttu vaan firman yleinen ohjeistus ja se on muuten todella yleinen! En muista koskaan työskennelleeni yrityksessä, jossa jyvitettäisiin laskut minuutilleen käynnin mukaan. Tämänkin tietäisitte jos reklamoisitte saamianne laskuja oikealle taholle sen sijaan, että itkisitte palstoilla.


      • Anonyymi

        ”jostain syystä poistettu tunnistekilpi”

        haisee siltä, että huoltaja joko pölli sen, se puuttui oikeasti ( hyvin outoa), huoltofirma
        halusi keikan itselleen tai
        valmistaja/ liike vältti sillä oman vastuun.

        Yleistyvä petos

        Jos hultokäynti/ arvio naksaa 100 euroa, summa on niin suuri, että se olisi pitänyt ilmoittaa asiakkaalle kysymättä etukäteen.

        voi hlvetin äijät miksi tää sama toistuu vuosikymmenestä toiseen?
        Miksi on niin vaikeaa ilmoittaa hinnoista etukäteen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe