Suur-Keuruussa 15.12.2016 olleen tiedon mukaan Keuruun uimahallin kävijämäärä väheni tammikuusta 2016 elokuuhun mennessä 1500:lla viime vuoden vastaavaan aikaan verrattuna. Kuka tietää, mistä tämä vähennys johtui?
Paljonkohan kävijämäärä väheni vuoden 2015 elokuusta sinne tammikuuhun 2016 mennessä?
Uimahallin kävijämäärä
21
880
Vastaukset
- KameratVäärissäKäsissä
Luulis sinun sen tietävän
Vinkki: SPR ja Annala....... - sammakkko
Yksinkertaisesti - matuinvaasion jälkeen sinne ei ole voinut enää mennä.
Sääli sinänsä, kallis laitos. - ihmeellinenonnykymeno
"paskempi juttu" voi sanoa ja ihmetellä lukuja ja sen syitä
- Surullista
Meille oli tulossa Turusta kaksi lapsiperhettä joululomaa viettämään. Eilen soittivat minulle, otetaanko perheelle uimapuvut mukaan, koska Keuruulla on mahtava uimahalli. Sanoin heille, ettei tarvitse ottaa. He tuntuivat ymmärtävän tämän viestin, mitä se tarkoittaa.
- Rutkut
Otan osaa että asutte Turussa.
- UiMarit
Surullista kirjoitti:
Meille oli tulossa Turusta kaksi lapsiperhettä joululomaa viettämään. Eilen soittivat minulle, otetaanko perheelle uimapuvut mukaan, koska Keuruulla on mahtava uimahalli. Sanoin heille, ettei tarvitse ottaa. He tuntuivat ymmärtävän tämän viestin, mitä se tarkoittaa.
Vie vieraasi Peurunkaan!
- tyhmämatuttaja
pahska killuu ja vesi käy
hashat lähtee uintiveteen - suomijopaskottu
HULLU SUOMI ANTAAN TERRORISOITUA
Armeija turvasi joulurauhan julistamisen tänään Turussa.
24.12.2016 tp 0 Comment armeija kaduilla, Joulurauha
Ilmassa pörräävä helikopteri ja risteyksiin asettuneet armeijan rekat kuuluvat 2000-luvulla joulurauhan julistamisen rekvisiittaan Turussa. Järjestelyillä kerrottiin estettävän ajoneuvojen päätyminen ihmisjoukkoon esm. vahingossa.
Turku on julistanut joulurauhaa 1300-luvulta alkaen, useimmiten ilman virka-apua armeijalta. Tälläkin kerralla joulurauhan julistaminen onnistui välikohtauksitta. di-gold
Asiasta kirjoitti Ilta Sanomat 24.12.2016.
Jaa tämä:
http://www.nykysuomi.com/index.php/2016/12/24/armeija-turvasi-joulurauhan-julistamisen-tanaan-turussa/- Anonyymi
Mitäs tällä nyt oli tekemistä Keuruun uimahallin käynti määrissä?
- voisituonvirallisestikki
eksootinen juttu se äänekosken vesijohtoverkoissakin oli! suomessa ennennäkemätön
loismatonen! linnutko niitä levittää? vai?- AllahAmeba
Kyllä loiset toisensa tuntee. Loisen sisällä tulee lisää loisia ja niistä sikiää lisää loisia. Loisivat sitten kaikki keskenään. Tulevaisuus on taattu.
Mun mielestä suvakin on parhaita! - Anonyymi
Ja tiedän sarkasmin. Tuo on silti säälittävää.
- Mattre
Eiku rasistit
- Anonyymi
Mitäpä kävijämäärät nyt ovat?
- Anonyymi
No mitäpä itseään vihaavalta munattomalta lammaskansalta voisi odottaa.. H. Risti
- Anonyymi
Joku ahkera käviä ajaa mitsulla sinne kun Euroopan omistaja.
- Anonyymi
Kunnon kyylää. Tee ittes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon kyylää. Tee ittes
Se taidat olla sinä kun puolustat holtitonta ajoa. Ihan tiedoksi herra hyvä, nopeusrajoitukset koskevat parkki alueella kaikkia, samoin vilkun käyttö. Ruutuun kannattaa opetella peruuttamaan, näin on helpompi lähteä ja näkyvyys on parempi jalankulkioihin.
- Anonyymi
Ei ole mitsu vaan wolski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se taidat olla sinä kun puolustat holtitonta ajoa. Ihan tiedoksi herra hyvä, nopeusrajoitukset koskevat parkki alueella kaikkia, samoin vilkun käyttö. Ruutuun kannattaa opetella peruuttamaan, näin on helpompi lähteä ja näkyvyys on parempi jalankulkioihin.
Miksi juuri kutsuit minua?! Alistavalla prononimilla 'herra'. Moikka. Raastuvassa tavataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi juuri kutsuit minua?! Alistavalla prononimilla 'herra'. Moikka. Raastuvassa tavataan.
Hoitakaa keskenäiset nokittelunne jollakin muilla kanavailla .Tai keskenänne. Ikävää luettavaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?44699