En tunne ketään kuka olisi käynyt hiustensiirrossa ylipäätään missään, joten haluaisin vähän kysellä asiasta joltakin vaikka sähköpostin välityksellä. Itse olen ajatellut mennä Turkkiin, mutta en vielä tiedä minne, joten löytyiskö täältä ketään siellä käynyttä, joka mielellään jakaisi kokemuksia vaikka sähköpostitse tms??
Turkissa käyneiltä konsultaatiota
11
239
Vastaukset
- Hmn
Käy Ankarassa Civaksella. Homma hoituu.
- kiitoratapää
Oot itse käynyt? Paljon otit siirteitä?
- Hmn
Kävin, ja 2900 siirrettä, 9000 hiusta. Hyvältä näyttää. Meni lähes 2
vuotta ennenkuin kaikki siirteet lähtivät kasvamaan. - kiitoratapää
Vakavan harkinnan paikka toi Civas. Mites sellainen asia, että pystyykö siirteiden jälkeen pitämään päätä täysin höylällä ajellun kaljuna, vai näkyykö nämä siirrepisteet/rupiarvet ikuisesti?
- Hmn
Onko tuossa järkeä ottaa siirteet ja ajaa höylällä ?
Eivät näy. Päänahka punoittaa jonkun viikon,
arvet häviävät viikossa. - kiitoratapää
Ajattelin että jos jostain syystä vituiks menis..
- Hmn
Ei mene. Muutaman päivän varot nuppiasi ja siirteitä.
- Hmn
Vielä se jäi sanomatta, että siirteet lähtevät kasvamaan pois putoamisen
( muutama päivä ) jälkeen 3-4 kuukauden kuluttua.
Meikäläisellä osa lähtikin silloin, suurin osa noin vuoden jälkeen,
lopullinen tilanne oli nähtävissä noin 2 vuoden jälkeen. - kiitoratapää
Kiitos kun jaksat vastailla. Eli kun nämä uudet siirteet tippuu pois ja lähtee kasvamaan noin 4kk-1v kuluttua, niin pystyn sen ajan vielä ajelemaan päätä ettei nämä vahingoitu eikä pahemmin näitä istutusarpiakaan näy siirtoalueella?. Oon vaan sellasessa ammatissa että hatulla en voi peitellä päätä, enkä tykkää spede-lookistakaan en sitten yhtään..
- kiitoratapää
Ja siis tottakai sivuilta voi ajella mut tarkotan että ois se hyvä pitää huolta päästä muutenkin ettei näy hius tai tupsu siellä toinen täällä.
- Hmn
Kun arvet ovat parantuneet viimeistään viikon kuluttua voit raakata miten
haluat. Se punoitus kestää jonkun viikon.
https://www.baldtruthtalk.com/forums/16-Hair-Transplant-Results-By-IAHRS-Recommended-Surgeons
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906