Kaverini on homofobinen

Scooterboy

Kaverini sanoi että merimiehet ovat homoja, mitä tehtä?

8

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hacko

Kaikki täällä ovat homofobeja. yuggis, AIDS ja esup ainakin

• nimimerkk111

Ai vitsin kertominen on homofobista?

• Etkö muka itse ole? Faggot.

• Aika laimeeta... Skarppaa nyt vähän ennen kuin aikasi on täysi.

• Oldie kirjoitti:

Aika laimeeta... Skarppaa nyt vähän ennen kuin aikasi on täysi.

Uusien ja omaperäisten aloitusten puutteessa pinttyneimmänkin kiusaajan kekseliäisyys laantuu.

• EiEsup kirjoitti:

Uusien ja omaperäisten aloitusten puutteessa pinttyneimmänkin kiusaajan kekseliäisyys laantuu.

Rahtunen itsekriittisyyttä onkin silloin tällöin paikallaan.

• Sun kaveris on sit varmaan merimies. Ja sä kans. Ja se vihjaa sulle, että se pitää susta.

• Muistelen kun 17 kesäsenä joku homomies yritti lähestyä, eikä kovin kohteliaasti. Olin sillon 170 cm ja jtain 70 kilo ainakin. Treenikassi olalla justiinsa salista tulin.
      No ekaks meinaasin lyödä, sit näin sen pelastuneen naaman, sit muistin että ei saa lyödä, sit kävi jo onnetonta raukka sääliksi.
      Eka refleski nuorena oli siis aika raju ja torjuvainen kun se seksuaalikasvatus oli 80 luvulla yhteensä 2 tuntia koulussa biologian luokalla.
      Parempi opetus oli valmentajalta. Kerran kesällä urheiluileirilla astuivat 16 vuotiaat tyttö ja poika käsi kädessa huoneesta ulos ku joukkuellinen 13 vuotiaita valmentajan perässä oltiin menossa aamupalalle. "Osa aikuisten elämä" oli valmentajan kommenti. Se suhtautumien oli parempi valmennus ku se muu "biologia" munasoluista ym.
      43 vuotiaana on toleranssit pikaksen avartunu ja no ainut mikä aiheuttais jonkun reaktion ois epäkohteliaisuus.
      Yhteenveto. Et jos kaveri ei tykkää siinä iässä homoista, no ei sit oo häneen juttu. Ikää kun tulee lisää niin ehkä toleranssit avartuu, ehkä ei. Kaikkien ei pitääkään tykätä kaikesta, jokaiselle oma. Se sit eri juttu jos nimittely tai kiusanteko alkais, se ois, epäkohteliaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      115
      2103
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      86
      1344
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1105
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      149
      921
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      74
      915
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      857
    7. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      780
    8. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      50
      778
    9. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      771
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      719
    Aihe