Tehkää jotain.

AIDS

Neljä tuntia pitää viellä seisoskella. Tehkää jotain. Avautukaa masennuksesta tai kyselkää kik-seuraa. Mites teidän päivänne on tähän asti mennyt?

10

122

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielä* Miten se aina menee väärin?

• Perkele ku on liukasta

• kopsukkaaa

Haluatko jutella kanssani Skypessä tai Discordissa?

• Muuten voisin, mutta olen ihmisten ilmoilla ja käytän puhelinta.

• aynaar

Voisin avautua masennuksesta, mutta joku muu tekee sen kuitenkin. Mutta kik-seuraa voin kysellä. Kikatkaa aynaar

Pian vaihtuu vuosi. Jees. Ensi vuosi todennäköisesti ei ole niin paska, kuin tämä vuosi. Mitäs kaikkea paskaa tänä vuonna on teille tapahtunut?

• Muista, että aina voi mennä huonommin.

• Harambe kuoli...

• SilentGaze

Mullakaan ei ole ollut kovin hyvä vuosi. Ysin lopussa oli hirveästi stressiä ja hermoromahduksia, ja päättötodistus oli 7,42(olisin halunnut kasin).

Kesäloma meni koneen/tabletin ääressä tai sängyssä maaten. Rupesin myös viiltelemään itseäni kesällä, kun kaikki harmitti niin paljon ja tunsin itseni niin yksinäiseksi ja muutenkin tuntui siltä kuin eläisin vain jossain unessa.

Kun lukio alkoi, olin vähän iloisempi, koska saatoin vihdoin kuluttaa aikaani muuhunkin kuin kotona lusmuiluun. Myös ihmisten näkeminen saa mut tosi iloiseksi vaikka mulla ei kavereita olekaan ja viihdyn paljon yksikseni.

Kuitenkin pitkät koulupäivät kävivät rasittaviksi ja vikoilla tunneilla olin tosi väsynyt. Myös muiden opiskelijoiden seura alkoi tuntua ahdistavalta, kun oon aika erilainen kuin muut enkä puhu koulussa juuri mitään. Olin myös jäänyt koukkuun viiltelyyn, joten aloin tehdä sitä useammin, lähes säännöllisesti (noin 2-3 kertaa viikossa). Mulla oli lähes joka päivä koulun jälkeen tosi masentunut ja väsynyt olo, jonka takia läksyt jäivät tekemättä.

Nyt mulla menee kuitenkin edes vähän paremmin ja mulla on nyt neljän vuoden suunnitelma, joten mulla on nyt paljon kevyempi lukkari. Vielä on kuitenkin aika paljon sellaisia päiviä, kun mulla on huono olla ja tekis mieli vain viillellä. Olen tästä huolimatta saanut vähennettyä viiltelyä ja teen sitä nykyään lähinnä kerran viikossa.

Toivon ensi vuoden olevan mulla paljon parempi, ja mun uudenvuoden lupaus on että yritän panostaa enemmän kouluun ja mennä aikasemmin nukkumaan jotta jaksaisin ja yritän myös lopettaa tän viiltelyn, koska siitä ei pitkän ajan kuluessa seuraisi varmasti mitään hyvää.

Kiitos, jos jaksoitte lukea!

• T.Ketunmakkara

Olin tulossa avautuu paskasta elämästä, mut sit älysin vilkasta alotuksen päivämäärää

• Hyvä päätös!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      91
      1272
    2. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      76
      1035
    3. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      46
      737
    4. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      153
      684
    5. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      646
    6. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      633
    7. Vähän hirvittää

Että pystynkö täyttämään odotuksesi… jos oikeasti tutustutaan.
      Ikävä
      36
      620
    8. Me (n & m)

Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T
      Ikävä
      14
      569
    9. Ihanimmat palstalaiset

kautta aikojen äänestys!
      Sinkut
      77
      556
    10. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      554
    Aihe