Olemme lähdössä ensi kesänä toisen pariskunnan kanssa kiertämään omatoimisesti Islanti ympäri autolla. Onko mitään suosituksia tai kokemuksia mistä olette vuokranneet auton.Tarkoitus on ,että täytyy olla vähintään neliveto,koska emme aio olla koko matkaa 1 tiellä.Matka on tarkoitus kestää kahdeksan päivää ..Loput lomasta vietämme sitten ilman autoa Islannin pääkaupugissa Rekjsvikissa,mistä on suhteellisen kivat yhteydet lähialueeseen tutustumiseen. Matkalla aiomme vietää yöt camingalueella telttaillessa ja jokunen yö mahdollisesti Maaseutuhostellissa.Olisi kiva saada teiltä matkavikkejä mahdollisista säästövinkeistä,,Tuntuu tuo hintataso olevan melko korkea näin suomalaisittain ajateltuna..Mutta kun on Islanti ihmeineen nähtävä..Kiitos jo etukäteen vinkeistä !!
Kokomusta!! Matkailusta islanti..
telttailu
3
122
Vastaukset
- kauttaaltaan-mustaako
Pariskunta kokomustissaan, mikä olikaan kokomustissanne materiaalina
- telttailu
Tullut pieni kirjoitus virhe.. " PITI OLLA KOKEMUSTA" kokomustat kyllä löytyy uimahousuissa !! Kiitos vinkistä kautaaltaan-mustaako ..
- kauttaaltaan-mustaako
Kyllä tuo meni jo asiavirheen puolelle, ei noin väärin voi kirjoittaa, O ja E sijaitsevat näppäimistössä niin erillään ... ei edes näppäilyvirheen tiliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882