Kuinka voi helposti osoittaa ajattelevansa, että joulu on perseestä?
Mitä kaikkea ikävää joulussa on?
Mihin on helppo paeta joulua?
Keskustelua ihmisille, jotka vihaavat joulua tai vain eivät pidä siitä.
Epäjouluihmisille
10
117
Vastaukset
Rahanvaihtoa sukulaiselta toiselle perintee vuoksi. Iloisen esittämistä vaikka haluaisit olla yksin.
Ilmasta tavaraa ja hyvää ruokaa. Kuka sellasta muka vihaa?
AIDS kirjoitti:
Ongelma on se kun pitää ostaa muille lahjoja, se ei ole ilmaista tavaraa.
Virkkaa/askartele jotku säälittävät jutut jotka näyttää siltä että yritit.
Jehovat ainakin pitävät sitä kusetuksena, tiedä sitten miksi..
- asdfvasd
Jeehhovalaisuus ei oo oikeestaan sen kirstillisempää ku mormonius tai vapaamuuraus. No on vain hyvin ristilliseltä näyttäviä harha-oppeja
asdfvasd kirjoitti:
Jeehhovalaisuus ei oo oikeestaan sen kirstillisempää ku mormonius tai vapaamuuraus. No on vain hyvin ristilliseltä näyttäviä harha-oppeja
Kultteja
Vuoden parasta aikaa olla töissä.
Turha, materiaalinen juhla jonka tarkoitus mukamas on Jeesuksen syntyminen ( joka ei edes syntynyt mitäluultavimmin joulukuussa), mutta melkeinpä kaikille joulussa tärkein on ruoka ja lahjat. Ite pysyttelen kotona piilossa
- yksinäismoralisti
Joulumaa on muutakin kun kinkun käry kurja, Joulumaa on Zeppeliinin joulunavaus nurja, eikä sitä kukaan koskaan selevinpäin kestä, silti vuosi vuoden jälkeen se löytyy edestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152143- 901424
- 421125
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri160977Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74945Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28877Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i51826Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22801Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38790Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56729