Meinasin tikahtua nauruun

Eivoiottaavakavasti

https://youtu.be/L9ZbJrxloQ8 Naurattaako tämä video sinua? Itselläni ei herännyt minkäänlaista intohimoa, pelkkää komiikkaa koko video ;D

13

266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutärkeämpää

Huumorillahan se on tehty. Ihan kuin miehen tärkein tehtävä olisi olla seksikäs panokone.

• eiedesnaurattanut

Kaveri yrittää sentään. Milli Vanilli oli ensimmäinen reaktio. Lähinnä kai hiuksista tuli mieleen. Kuuntelin n. 15 s. Olen väärä kohderyhmä moiselle.

• Goibl

Ihan sama n.15 sekkaa kuuntelin. Ei jatkoon.

• sdfdf

Oliko sillä alussa virtsaputki täynnä hilsettä, ku vähä sillaan pölähti?

• uuuuhhhihihihiihi

IHANA!!!!!! Nauratti silleen kutkuttavalla tavalla!

• kuoltiinauruutänää

Katottiin tätä ihastuksen kanssa

• HottisOn

Huh :D

• Rakkaaseen

Ei vedä tietenkään vertoja omalle rakkaalle, mutta ohjaa ajatukset ...

• hlblgg

Mikä myötähäpeä! Ei oo mun makuun.

• Kaksoistandardit.
      Miehet kattoo pikkariessa naisia videoissa, se on musikia ja taidetta. Jooo.

Sit joku tekee naisille jotain kateltavaksi, niin voi kiesus mikä myllytys ja kriissi iskee, melkein tarvitaan YK apua?

En tajuu, onks joltakin nyt pois jotain jos naisetkin saavt jotain kateltava?
      Miksi osalla vetää pinnan niin kireele?

Itte oon yli 40 kymppinen ja ihaan naisia kattova mies ja no ei oo se video kyl mun maku ei mitenkää eikä edes lähelle, mut en kyl löydä mitään syytä nyt itkeä siitä.
      Paitsi et no jo. Salille ois asiaa..

• yksM

no suu ei miehellä ollut kyl mitenkään haluttavan näköinen päin vastoin;)
      liian äglöö...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3306
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe