voisko joku kertoo mitä oppiaineita Tylypahkassa on ja niiden opettajat?
Opettajien työt
3
460
Vastaukset
- potter-fani
MUodonmuutokset: Minerva McGarmiva
Liemet: Severus Kalkaros
Loitsut: Professori Lipetit
Taikaeläinten hoito: Rubeus Hagrid ( Harryn ystävä)
suojautuminen pimeyden voimilta: Joka vuosi vaih
tuu ope
lennon opettaja: matami huiski
Yrttitieto: Porofessori Verso
taikuuden historia: Professori Binns
Jästi tieto: en muista
MUinaiset riimut: en muista
tähdi tiede: sintra (en muista suku nimeä)
Ennustus : (kaksi opettajaa) Firenze (kentauri)
ja siblya Punrumio.
Rehtori Albus Dumledore
Vahtimestari: Argus Voro
sairaan hoitaja: matami Pomfry
KIirjaston hoitaja: matami Prilli.. En ainakaan muista enenmpääää... ;D- SiriusMusta
Taikaeläinten hoidon sijainen on muuten Matoisa Lankku...:D Pimeyden voimilta suojautumisen opet sitten tässä:
Ensimmäisenä vuonna: Professori Orave
Toisena vuonna: Professori (Gilderoy) Lochart
Kolmantena vuonna: Professori (Remus) Lupin
Neljäntenä vuonna: Professori vale (Alastor)Villisilmä Vauhkomieli
Viidentenä vuonna: Professori (Dolores) Pimento
Ja Tähtitiedettä opettaa professori Sinistra...
Ennustusta opettaa Sibylla Punurmio ja viidentenä vuonna sitä tuli opettamaan myös kentauri Firenze... Sairaanhoitajana toimii matami Pomfrey.. Huispauksen tuomarina yleensä ja opettaa lentotunteja matami Huiski...:)
Eli tuossa ne mitä potter-fani ei kirjoittanut paitsi korjasin pari...:D - parvati.patil
numerologia : professori Vektor (tai jtn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161