Dokumentteja eli todisteita on vaadittu n. 15 vuoden ajan. Jos erimielisyyksien varassa halutaan elää niin tulos on tällainen.
Minulla on hyvä samanmielisyys ja kerronkin sen heti "kaikelle kansalle".
Sanoman nimi on Joulu, jota kohta yhdessä tavoillamme vietetään. Dokumenteiksi riittää iloinen ja hyvä mieli, jota voi sitten korostaa vaikka joulukuusella, kynttilöillä , joulukinkulla ja imelletyllä perunalaatikolla. Joulupukkikin voi muistaa kilttejä lahjoillaan.
Näine ajatuksineni toivotan joulurauhaa kaikille. Vakavampi joulurauhan julistus saadaan aattona Turusta.
Kirjoitan tavallani jotain hiukan runollista.
Taas joulu saapuu ajallaan
ja vietetäänkin tavallaan.
Jostain väännetään jouluilo
määrältään ainakin ilokilo.
Jokaiselle joulumieltä, iloa ja lämmön tuntua!
Ruuneperi
Eroon dokumenteista!
7
211
Vastaukset
- reppuriika
Ihan samaa joulumieltä toivottelen Runemanellekin. Eiköhän tämä joulu saada jälleen kunnialla ohi kestetään ja riemustakaan ei ihan ratketa vaikka hauskaa onkin. Aletaan jo virittäytymään juhlatunnelmaan.
Kiitos samoin! Hiukan kielikorvaani kampesi tuo Ruunemenne, mannet kun ovat tummempia.
Ei tuo jouluiloa haittaa, kunhan mainitsin.
Hyvä aloite oikeaan suuntaan ruune! Lämmin hyvä on mieli lukiessa! 😊
Sinusta voi sanoa: olet ainakin yrittänyt monet kerrat pitää palstaa pystyssä ja oikeilla raiteillaan!
Siitä kiitos ja Hyvän Joulun toivotuksin kaikille palstalaisille!Sitä täytyy yrittää edes vähän osastaan tällaisen pienemmänkin.
Mukana jaksat olla sinäkin kun ihmistä tarvitaan.- Ramoona-
Annettais jo dokumenttien olla
niistä turhaan rasittuu vain polla
ja vaatimusten tulos on nolla.
Ylennetään mieli joulua kohti 🎄
kerran tähti seimen yllä hohti 🌟
paimenet lapsen luokse johti ✨
lampaatkin sinne tulla tohti 🐏
ihmettä ihmissydän pohti. ❤️
Joulumieltä , iloa ja rauhaa
arkeen juhlan kultanauhaa
herkkujenkin taikakauhaa ! - hymynaama.com
https://www.facebook.com/hauskat.fi/photos/a.201850246818689.1073741828.200937893576591/379562865714092/?type=3&theater
Tässä kuva joka kertoo teksteineen paljon, Hyvää Joulua!
toivottavasti avautuu - Anonyymi
Up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693