Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Norwegian cabincrew rekry 2017

Lentämään

Hei! Tein uuden keskustelun norwegian 2017 rekryistä :)
Ketään muita tulossa tammikuun rekrypäivään/päiviin?

30

1224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emolainem

      Mä hain, muttei oo kuulunut mtn.
      Millos se on?

    • Tammikuun puolivälissä. Toivottavasti saat kutsun :)

    • Mitämitä1111

      Mitä onks uus rekry norskille?!!!

    • Lola1234

      Täällä yksi tulossa kans norwegianin rekryihin tammikuussa. Osaatteko sanoa mitä kaikkea sinne täytyy ottaa mukaan? En ihan päässyt selville mitä kaikkea sen kirjeen mukaan pitää ottaa mukaan

      • Rikosrekisteriotteet Suomesta ja jos oot asunut viimesen 5 vuoden aikana ulkomailla niin sieltä myös. Sit jos sulla on aukkoja työhistoriassa niin selityskirje yli 4 vkoa kestäville aukoille todistajan allekirjoitettuna. Kaikki työtodistukset, opiskelijatodistukset jne ja kaks suosittelijaa yhteystietoineen. Myös se niitten lähettämä paperi täytettynä :)
        Tsemppiä ja nähdään rekryssä! :)


    • Michik

      Onko kukaan teistä kuullut vielä mitään norwegianilta? Itse laitoin viikko sitten hakemusta ja tein testit mitkä olisi voinut mennä vähän paremminkin.. Mietin vaan että jos kesäksi on työ tarjolla niin olisi se tietty kiva tietää vähän etukäteen että pääseekö sinne haastatteluihin edes yms.. :D

    • T11111

      Heip!

      Tääkin tulossa rekryyn tammikuussa. Noista rikosrekkareista, miten oli siis jos on asunut ulkomailla mutta alle 6kk putkeen, niin eihän silloin tarvinnut olla ulkomailta tuota otetta? Vai olenko ymmärtänyt väärin. Jos asia näin siis on, niin onko kellään kokemusta kuinka helposti noita otteita saa muiden maiden poliisilaitoksilta?

      Kiitos jos täällä joku osaisi auttaa:)'

      Nähdään tammikuussa!

      • H123459

        Ymmärsin niin, että vaan jos asunut yli 6kk ulkomailla?

        Tilasin vaan Suomesta sen rikosrekisteriotteen ja tuli onneksi tosi nopeesti!


    • Epätoivoiskee

      Mä oon jo ihan masentunut, kun ei ole kutsua rekrypäivään kuulunut :/ ei kyllä hylkyviestiäkään ole tullut, mutta jos moni on jo saanut kutsun niin alkaa tuntumaan epätodennäköiseltä, että kutsuja lähettelisivät näin eritahtiin.

      Mutta hirmuisesti onnea kaikille rekrypäivään pääseville! :) ehkä minäkin joskus pääsen...

    • Lento123

      Moikka! Elä masennu! Minäkin sain kutsun puolen vuoden odottelun jälkeen :)

    • Michik

      EIKÄ! Mulle tuli tänään sähköpostiin kutsu assesment dayhin! Onko ketään muu saanut? On tässä vielä 2 viikkoa aikaa. Nyt todistuksia koipioimaan. En kestä, kaveri on töissä norwegianilla ja kehu yritystä niitten hyvän työsopimuksen takia! iiik!

    • jklhh

      Minäkin sain kutsun!
      Onko mitään tietoa minkälainen ryhmätehtävä?

    • Michik

      Kuulemma jotain ryhmissä keskustelua. Sen jälkeen vielä yksilö haastis. On kuulemma sekä enkuks että suomeks(?!). Mut hassu kun mulle ei edes soitettu, sähköpostiin tuli vaan viestiä että tervetuloa

    • Lentoon123

      Onko henkilökohtainen haastattelu mahdollista käydä myös suomeksi?! Minä käsitin, että koko haastattelu on englanniksi.

      • Ssoe

        Enkuksi se on. Haastattelijat eivät olleet suomalaisia


      • Ssoe

        Jos osaat ruotsis tai norjaa niin myös niillä kielillä haastis onnistuu. Muuten enkuksi


      • Lentoon123
        Ssoe kirjoitti:

        Enkuksi se on. Haastattelijat eivät olleet suomalaisia

        Mites minkälaisia kysymyksiä? Yleisiä työhaastattelukysymyksiä vai paneutuuko he jokaisen haastateltavan hakemukseen tarkemmin ja kyselevät kaikenlaista juuri omaan hakemukseen liittyen?


      • Ssoe
        Lentoon123 kirjoitti:

        Mites minkälaisia kysymyksiä? Yleisiä työhaastattelukysymyksiä vai paneutuuko he jokaisen haastateltavan hakemukseen tarkemmin ja kyselevät kaikenlaista juuri omaan hakemukseen liittyen?

        En tässä nyt liikaa avaa, mutta päivän aikana on siis yleinen yhteinen osio kaikille norskista. Sitten ryhmähaastattelu jonka jälkeen yksilöt. Yleisiä juttuja ja tapauskohtaisia yksityiskohtia. Luonne merkkaa eli selkeästi katsovat persoonaasi ja tekevät päätökset tämän perusteella! Tsemppiä kaikille, toivottavasti näen teitä kurssilla ja myöhemmin duunissa


    • seonmenox

      Ovatko kaikki haastatteluun menevät saaneet kirjallisen kutsun? Mulle soitettiin Ruotsista, soittaja puhui ruotsia ja sain kutsun haastatteluun, mutta en ole saanut mitään kirjettä tai sähköpostia. Laitan heille kyllä sähköpostia kun vähän epäilyttää tämä...

      • Mulle kans soitettiin ekana mut sitten sain sen kutsun sähköpostiin :) kato sun roskaposti, koska siellä on paljon infoa mitä pitää ottaa mukaan sinne rekryyn!


      • seonmenox

        Joo, huomasin onneksi sunnuntaina että olinkin saanut myös sähköpostia, olin vaan luullut sitä joksikin roskapostiksi, kun siinä viestissä ei ollut aihetta. :) Nyt vaan toivon että rikosrekisteriote ehtii tulla ajoissa... Tarvitseeko lääkärintodistus myös hankkia? Ymmärsin, että vain jos se on jo valmiina.


      • Norw
        seonmenox kirjoitti:

        Joo, huomasin onneksi sunnuntaina että olinkin saanut myös sähköpostia, olin vaan luullut sitä joksikin roskapostiksi, kun siinä viestissä ei ollut aihetta. :) Nyt vaan toivon että rikosrekisteriote ehtii tulla ajoissa... Tarvitseeko lääkärintodistus myös hankkia? Ymmärsin, että vain jos se on jo valmiina.

        Joo luulisin et ne lääkäripaprut pitää hommata vasta siinä vaiheessa kun on kurssipaikan ottanut vastaan :)


    • feelingblue

      Tietääkö kukaan mikä norskilla korvaus vapaapäivän myymisestä?

      • feelingred

        15% peruspalkasta


    • lissabb

      Onko kukaan hakenut vuodenvaihteen jälkeen? Onko kuulunut mitään?

      • lissabb

        Ja millainen työkokemus ja kielitaito teillä jotka pääsitte haastikseen asti?


      • Loplopå

        itse olen opparia vaille BBA, eli tutkinto englanniksi. Olen myös työskennellyt kaksi talvea ulkomailla snorklausoppaana. Aikaisempaa työkokemusta löytyy asiakaspalvelusta eri aloilta, esimiehenä toimimisesta ja kehitystehtävistä. Tsemppiä hakuprosessiin 😊


      • Emoksi2017

        Itse hain vuodenvaihteen jälkeen ja sain todella nopealla aikataululla kutsun kurssille...


    • Celiaa

      Edelleen näyttää olevan haku avoinna, onko niitä kursseja tulossa enemmänkin, kuin helmikuun ja huhtikuun? Joko on hyväksytyille tullut lisäinfoa koulutuksesta?

    • Kurssilletulossa

      Osaako kukaan kertoa mitä kurssi sisältää ja kuinka helposti sieltä voi tipahtaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe