Pilveä joka päivä

mediuser

Pilvenpolttoa siis, ei niinkään pilvessä olemista. Pieniä annoksia polttelen kutakuinkin päivittäin, joista ei varsinaisesti pilveen tule mutta mieli tasaantuu. Puhutaan vähän lajikkeesta riippuen 0,05g - 0,15g annoksista.

On kokonaan (100%) poistanut seuraavat vaivat:

-masennus
-ahdistus
-unettomuus
-lievä ylipaino
-selkäsäryt
-ruokahaluttomuus
-seksihaluttomuus
-päiväväsymys
-aamusäryt
-saamattomus (kämppäkin tulee siivottua)
-sosiaaliset fobiat
-lyhytjännitteisyys
-ärtyneisyys

-ja monta muuta pienempää

Ja yleisesti ottaen maailma vaan tuntuu tuhat kertaa siedettävämmältä paikalta, ruoka maistuu paremmalta, maisemat näyttävät kauniimmalta, musiikistakin suorastaan nauttii. Suornainen ihmelääke näin käytettynä. Kunnolla pilveen harvoin poltan, se olotila tuntuu lähinnä oudolta ja ajatus ei kulje tasaisesti.

23

2280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vierestäseurailija

Tilanteesi on nyt sama, kun alkoholin tissuttelijalla, "velatkin on saatavia".

Mutta katsotaampa tilannetta muutama vuosi eteenpäin.
      THC kertymät aivoissasi ja muuallakin kehossasi alkavat vaikuttamaan, samalla tavalla kun alkoholin tissuttelijalla alkaa alkoholistin merkit näkymään jo myös ulospäin.

• mediuser

Vuosikausia en nauttinut kuin kofeiinia (joskus uutena vuotena pari lasia skumppaa ja muuta ei-humalahakuista juomista harvoin lisäksi).

Ne käytännössä raittiit vuodet alkoivat tuntua aivoissa ja kehossa erittäin negatiivisella tavalla ja näkyi jo selvästi ulonpäin. Kämppä oli kuin kaatopaikka ja suihkuun ei jaksanut mennä eikä vaatteita pestä. Nukkuminen oli sängyssä kieriskelyä, lämpimät ajatukset hirttäytymisestä tuudittivat hiljalleen uneen lukuisien kipujen säestämänä joka yö. Alkoholin humalajuomista kun yrittikin, niin tuli vain äklö olo. Vielä pahempi SSRI-lääkkeestä, ei niitä voinut syödä edes viikkoa, sai ihan selviä myrkytysoireita.

Nyt pitää sekä huushollin että oman habituksen kunnossa ja saa aina joskus jonkin verran keikkatyötäkin. Enää aiempaa huonommaksi ei voi mennä, en sitä aiempaa elämää olisi enää monta vuotta hengissä selvinnyt.

Jos niitä vuosia saa niin paljon lisää ennen kuin "alkaa alkoholistin merkit näkymään" kuin paljon isompia määriä päivittäin käyttävillä lääkekannabiksen käyttäjillä, niin se on runsaasti.

• JukkaRiippinen

Voisitko jouko jo lopultakin kertoa miksi vahvan lääkekannabiksen käyttäjille ei tule mitään ongelmia "kannabisrasvoista" vaikka he käyttävät kannabista jopa useita grammoja päivässä? Eli monisatakertaisesti päihdekäyttäjiin verrattuna.

Päihdekäyttäjäthän käyttävät kannabista paljon vähemmän, eivätkä yleensä myöskään joka päivä. Olet aina jättänyt vastaamatta sinulle esitettyihin kysymyksiin asiasta.

• SuomiNousuun

2 gramman päiväannoksiin pysty kuin satunnaiskäyttäjä, sillä pärjää.
        Pössyttelijällä menee helposti 5 grammaakin, ajatelkaa jos valtio saisi veroja tästäkin.Joka kämppään pieni kasvihuone tai kasvattajat maaseudun autiotaloihin
        ilmaiseksi asumaan ja valtiolle rahaa tuottamaan.
        Työttömyyskorvauksetkin saataisiin poistettua tämän ihmeaineen avulla.

• laskelmoija

Niin, jos ajatellaan että 230 000 työtöntä kukin sosiaaliturvan vastineeksi kasvattaisi halutessaan vaikka kotonaan 1-3 kasvia ja siitä tulisi vähintään 120g 3kk välein, eli 480g vuodessa.

230 000 x 0,48kg tekisi 110 400 kg vuodessa yhteensä.

Jos siitä myytäisiin kaupoissa täysi-ikäisille nykyisellä hinnalla 20e/g ja tuotto menisi lyhentämättömänä työttömyyskorvauksiin, niin se tarkoittaisi 9600€ vuodessa työttömälle vuodessa. Se on enemmän kuin mitä perus-pitkäaikaistyötön tällä hetkellä saa, ansiosidonnaiset sitten erikseen.

Se edellyttäisi ostajia. 5,4 miljoonan väestöstä on aikuisia yli 4 miljoonaa ja mahdollista olisi ajatella, että siitä ainakin 2 miljoonaa ostaisi enemmän tai vähemmän säännöllisesti.

110 400 kiloa jaettuna 2 miljoonalla on noin 50 grammaa. Se on noin 4 grammaa kuukaudessa. Väestöstä on aina yleensä suurkuluttajia 10%, joten voidaan olla varmoja, että 4,3 miljoonasta aikuisesta ainakin kaksi miljoonaa polttaisi ainakin sen vajaan yhden gramman viikossa, menee helposti viikonloppuna, joten kaikki pitäisi mennä helposti kaupaksi eikä piisaakaan. Varsinkaan kun työttömyys on laskussa. Kyllä siitä ihan selvä hyöty olisi.

• kannabis_psykoosi_iskee

"4,3 miljoonasta aikuisesta ainakin kaksi miljoonaa polttaisi"

Kyllä olette sekaisin kuin seinäkellot mutta mitäpä muuta voisi olettaakaan. Suurin osa suomalaisista ei halua laillistaa sekakäyttöä. Muutenkaan savun hegittäminen ei ole nykyisin kovin trendikästä. Useimpien mielestä savua vetävät ihmiset ovat vastenmielisiä ja haisevatkin vielä.

"Työttömyyskorvauksetkin saataisiin poistettua tämän ihmeaineen avulla."

Miksi ei ole poistettu ihmeaine alkoholin laillistumisen myötä? Kyllähän suomalaisille viina maittaa. Eihän viinan valmistaminenkaan ei ole kansalaisten vastuulla vaan on jopa laitonta. Ei viinan valnmistusta annettu aikoinaan kännikalojen hoidettavaksi, eikä kannabiksenkaan kasvattamista jätetä myöskään psykoosissa heiluvalla hampuusille.

• matematiikkaa

Alkoholin ja kannabiksen sekakäyttö on vähemmän haitallista kuin pelkän alkoholin käyttö. Kannabista ei ole pakko polttaa. Sitä voi myös höyrystää ja silloin siitä saa myös enemmän irti. Syödäkkin voi tosin silloin annostelu on vaikeampaa.

Huvikseen olen itsekkin laskeskellut. Jos ajatellaan että 100 000 suomalaista ostaa 10 grammaa kuukaudessa. Sehän on "hurjat" 2,5 g per viikonloppu. Niin se tekee 20 euron grammahinnalla 2 miljoonaa kuukaudessa. Kyllä tuolla summalla työllistää muutamia puutarhureita.

• terveystuote

Kannabis on parasta vaporisoituna ja kannabiksessa ei ole haitallisia aineita kuten tupakassa.

• Yhteiskunta

Millähän vuosituhannella elät ? Mikään muu ei vituta yhtä paljon kun nää yhteiskunnan rattaat täälä pätemässä asiasta mistä ei Oo yhtään mitään tietoa. Vaan siks koska laitonta siihen perustuu ainoastaan tämäkin väite.

• Kuurtamo

Mikken alias Antin kannattaisi kokeilla kuita päihteitä kuin alkoholia. Viinahan selkeästi tekee ihmisestä harhaisen!

• Jorma_Kenkänen

Voisitkos Antti "sairasboogi anapeetus konservatorion opettaja Suomen paras soittaja patologinen valehtelija" Pekkala jo lopultakin laittaa ne linkit Rumpalit.nettiin ja Muusikoiden.nettiin ja niihin keskusteluihin Mikkestä ja Mikken soitosta, joihin olet hyvin usein täällä viitannut? Niihin siis, joissa Mikkelle sinun mukaasi "nauretaan ja häntä pilkataan ja hänet lytätään täysin"? Sellaisista keskusteluista olet usein kertonut, mutta eipä ole vieläkään vaan mitään linkkejä näkynyt, vaikka niitä hyvin usein on jo pyydetty, joten olet selkeästi todellakin vain pelkkä valehtelija. Varmasti olet myös hyvin kateellinen Mikkelle, koska Mikke on mielessäsi usein aamusta iltaan, ja usein myös yöllä kirjoitat palstalle mikke-viestejäsi. Tulihan Mikkestä ammattilaistenkin kehuma soittajavirtuoosi siinä ajassa jonka itse käytit pelkkään valehteluun mm. siitä Suomen parhaasta soittotaidostasi.

Ja eiköhän sitä asiakeskustelua ole täällä yritetty antti sairasboogin kanssa vuosikausia, mutta on huomattu paljon paremmaksi keskustella asiallisesti ammattipalstoilla. Antti Pekkala kun kuitenkin on vain samaa asiaa uudelleen ja uudelleen jankuttava, päihdeongelmainen, ilmeisen alkoholidementoitunut avohoitopotilas, joka ainoastaan täällä uskaltaa pelleillä päivittäin kuin mielipuoli eri nimimerkkiensä takaa.

Ei sairasboogin antista ole koskaan ollut asiakeskusteluun ammattipalstalla, sillä antti ei ole terve. Terve ihminen ei esimerkiksi valehtele ja kieroile koko ajan, eikä leiki jotain Suomen parasta soittajaa, kun ei osaa soittaa kuitenkaan edes symmetristä peruskomppia. Antti on hyvin sairas ja elää jossain keinotodellisuudessa, jossa kehittelee itselleen ominaisuuksia ja taitoja, joita hänelle ei kuitenkaan oikeasti ole. Antti ei siis turhaan ole avohoidossa ja pikkupikku eläkkeelläkin.

Jos haluat asiallista keskustelua, niin alkuun voisit vastata siihen aiemmin esitettyyn kysymykseen siinä Mikkeä vähätellessäsi, kuka toinen soittaja Suomessa kykenee vastaavaan improvisaatioon kuin Mikke? Tai kenestä toisesta on keski-ikäisenä aloittaen ja itseoppien tullut ammattilaistenkin kehuma soittajavirtuoosi, jota myös taiteilijaksikin kutsuttiin - eikä tosiaan syyttä.

Muusikoiden.netissä ei tiedetty parempaa improvisaation soittajaa ainakaan Suomesta, mutta kerrohan sinä, jos olet viisaampi kuin Muusikoiden.netin ammattilaiset. Ja asiallisesti voidaan sanoa, että Mikkeä ovat ammattilaisetkin kehuneet.

Lisäksi, jos asiakeskustelu on nyt kovin mieleesi, voisit pyytää esille lopultakin ne linkit niihin Muusikoiden.netin keskusteluihin, joihin on usein viitattu ja joissa Mikkelle kuulemma "nauretaan ja hänet lytätään täysin". Siinä alkuun hyvät alut asiakeskustelulle. Linkit vain esiin.

Sinulla on antti pekkala edelleen paljon samoja kysymyksiä, joihin on jo moneen kertaan vastattu vuosien aikana, ja joihin nykyisin saat helposti vastaukset Muusikoiden.netissä. Täällä jatkuvaan valehteluusi ja vuosikausia saman asian jankuttamiseesi eri nimimerkkien takaa on jo kyllästytty. Mene ammattipalstalta kysymään kysymyksesi, niin varmasti saat vastaukset, jotka eivät sinua miellytä. Mene siellä kysymään sitten siis kun sinusta joskus kasvaa mies, joka tekee muutakin kuin vain valehtelee aamusta iltaan netissä ja tuhoaa aivojaan alkoholilla, Mikken mahtavuutta yökaudet pohtien.

Olet antti sairasboogi pekkala kyllä ihan seinähullu. Ei tarvitse olla edes mikään mielenterveysalan ammattilainen sen huomatakseen. Olet todella hyvä esimerkki alkoholin vaaroista ihmisen mielenterveydelle. Samaa asiaa jankuttanut täällä yli kymmenen vuotta. Mikkestä ehti muuten siinä ajassa tulla itseoppien yksi maailman parhaista rumpaleista. Eipä ole Suomessa toista vastaavaa improvisaatioon kykenevää soittajaa, ja Mikken kehityshistoria soittajana on myös täysin ainutkertainen tapaus tunnetussa ihmiskunnan- ja musiikin historiassa.

Sääli, että, tenu-antti, et alkoholisoituneena ja mielenterveysongelmaisena raukkiksena ja pelkurina koskaan uskalla mennä ammattipalstalle keskustelemaan Mikkestä ja Mikken kaikkinaisesta mahtavuudesta. Olet täysin seinähullu, antti pekkala. Etkö tajua sitä itse? Hakeudu päihdekuntoutukseen ennen kuin alkoholi tappaa sinut. Aivosihan se on jo selvästi tuhonnut.

• ElämäOnParastaSellaisena

On joo todella vaaraton ja mukava yrtti tuo kannabis. Ihan järjestäen kaikki tuntemani käyttäjät ovat alkaneet flippailemaan ihan urakalla. Ovat nykyään todella etäisiä, vakavia, ärtyneitä ja kuittailevat jatkuvasti ystävilleen milloin mistäkin; sellanen pirullinen virne naamalla pakko huomautella toisten sanavalinnoista sarkastisella äänensävyllä. Omituinen tarve esittää katu-uskottavaa käyttämällä jotain typerää sanastoa, kertoilla päihtymiskokemuksistaan ja eri pilvilajikkeista jne.

Omalla kohdallani homma vaan meni vakavan masennuksen puolelle, maustettuna ahdistuneisuudella ja vainoharhoilla. Lopulta ei voinut enää ottaa pieniäkään savuja kun tuntu siltä, että sekoan lopullisesti ja olo ei mene ikinä ohi. Nyt oon ollu reippaan vuoden polttamatta/höyryttelemättä ja ei tule ikävä tuota paskaa.

Oli kyseessä mikä tahansa päihde, niin ennemmin tai myöhemmin niillä sekoaa nuppi. Dokaaminenkin on nykyään ehdoton ei. Jos juon, niin viikonloppuisin ehkä muutaman keskioluen kavereitten seuraksi. Maksimissaan 12 olutta jaettuna kahdelle päivälle. Ei väkeviä, ei viinejä. Vaan keppanaa, jos sitäkään.

• Joulu.pilvessä

Itse pitkään seuranneena tunnen vain sellaisia kannabiksen päivittäiskäyttäjiä jotka ovat erittäin ihania, se kannabis tekee ihanaksi. He halailevat, ovat "läsnä", ovat todella todella rentoja ja huumorintajuisia.

Itse olen käyttänyt 1,5v kannabista silloin tällöin ja se on itselleni maailman paras juttu. En ole koskaan kehittänyt minkäänlaista päihdeongelmaa, en alkoholin enkä kannabiksen suhteen. Uskon että ongelmia saavat vain omia ongelmiaan päihteisiin pakenevat ja silloin on ihan se ja sama, minkä päihteen kanssa he ongelmiin joutuvat. Toki alkoholi on epämiellyttävämpi ympäristölle, mutta mielen suhteen siis voivat jäädä mihin vaan koukkuun, vaikka uhkapelaamiseen.
        Jos ihminen on terve mielenterveydeltään, ei kannabis eikä alkoholi pahenna elämää vaan tuovat parempaa laatua elämälle.

Eli puhu vain omasta puolestasi, ilmeisesti et ole hallinnut sen enempää kannabiksen kuin alkoholin käyttöäsikään. Ei niitä tarvitse käyttää joka päivä eikä paljon kun hallitsee omaa elämäänsä. Kun hallitsee omaa elämäänsä, osaa myös itse päättää milloin ja minkä verran mitäkin päihdettä käyttää.
        Sopii muistaa että 90% kannabiksen käyttäjistä ei koidu minkäänlaista riippuvuutta ja haittaa kannabiksen käytöstä. Mutta he eivät olekaan tällä palstalla vaan tyytyväisinä kotona.

• 420BlazeItBlaablaa

Hallinnut käyttöäni? Sinähän tuossa hehkutat tuttavistasi, jotka hiisaa päivittäin ja ei mitään muuta kuin rakkautta, haleja ja kaikkea kivaa. Minä en polttanut edes päivittäin ja käyttöannokset ovat olleet 0,1g luokkaa iltaisin. Minä lopetin, koska tuosta aiheutu epätoivottuja haittavaikutuksia. Jos luet vaikka lääkekannabisvalmisteen tuoteselosteita, niin varmaan ymmärtäisit paremmin että kannabis ei ole mikään haitaton päihde. Tän nyt tietää monet asiaan perehtyneet 420-hihhulitkin, mutta joidenkin kaaliin tuota on vain yksinkertaisesti vaikea takoa kun pää on niin pehmentynyt. Tekisi sinullekin ihan hyvää vähän joskus tarkastella asioita kriittiseltä kantiltakin, vaikka kuinka pitäisit hamppua jonain ihmeyrttinä.

En myöskään sanonut, että minulla olisi hallitsematon alkoholiongelma, vaan mulle humalatila aiheuttaa monen päivän morkkiksen ja mielestäni ongelma olisi siinä kohtaa, jos en kykenisi tajuamaan mistä päivien kestävä alakulo johtuu ja ruokitsisin sitä alkoholilla. Tämäkin on sinulle aivan äärimmäisen hankala sisäistää, kun kannabiksen puolustajilla onkin varsin aggressiivinen tapa hyökätä henkilökohtaisella tasolla kun koko elämä pyörii jonkun rikkaruohon ympärillä. Puhun niin kauan yleisellä tasolla, kunnes flippisavupää ottaa asiakseen käydä henkilökohtaisella tasolla kimppuun.

"Sopii muistaa että 90% kannabiksen käyttäjistä ei koidu minkäänlaista riippuvuutta ja haittaa kannabiksen käytöstä. Mutta he eivät olekaan tällä palstalla vaan tyytyväisinä kotona."

:D Vai niin. Ilmeisesti sinä et kuulu heihin sitten.

• Sinpäs
        420BlazeItBlaablaa kirjoitti:

Hallinnut käyttöäni? Sinähän tuossa hehkutat tuttavistasi, jotka hiisaa päivittäin ja ei mitään muuta kuin rakkautta, haleja ja kaikkea kivaa. Minä en polttanut edes päivittäin ja käyttöannokset ovat olleet 0,1g luokkaa iltaisin. Minä lopetin, koska tuosta aiheutu epätoivottuja haittavaikutuksia. Jos luet vaikka lääkekannabisvalmisteen tuoteselosteita, niin varmaan ymmärtäisit paremmin että kannabis ei ole mikään haitaton päihde. Tän nyt tietää monet asiaan perehtyneet 420-hihhulitkin, mutta joidenkin kaaliin tuota on vain yksinkertaisesti vaikea takoa kun pää on niin pehmentynyt. Tekisi sinullekin ihan hyvää vähän joskus tarkastella asioita kriittiseltä kantiltakin, vaikka kuinka pitäisit hamppua jonain ihmeyrttinä.

En myöskään sanonut, että minulla olisi hallitsematon alkoholiongelma, vaan mulle humalatila aiheuttaa monen päivän morkkiksen ja mielestäni ongelma olisi siinä kohtaa, jos en kykenisi tajuamaan mistä päivien kestävä alakulo johtuu ja ruokitsisin sitä alkoholilla. Tämäkin on sinulle aivan äärimmäisen hankala sisäistää, kun kannabiksen puolustajilla onkin varsin aggressiivinen tapa hyökätä henkilökohtaisella tasolla kun koko elämä pyörii jonkun rikkaruohon ympärillä. Puhun niin kauan yleisellä tasolla, kunnes flippisavupää ottaa asiakseen käydä henkilökohtaisella tasolla kimppuun.

"Sopii muistaa että 90% kannabiksen käyttäjistä ei koidu minkäänlaista riippuvuutta ja haittaa kannabiksen käytöstä. Mutta he eivät olekaan tällä palstalla vaan tyytyväisinä kotona."

Olennainen asia kaikille muistettavaksi:

"Valtaosalle kannabiksen käyttäjistä ei aiheudu todettavaa fyysistä tai psyykkistä haittaa edes pitkäaikaiskäytössä. (Lancet 1995)"

• Kenokki

Älä nyt viitsi taas keksiä typeriä satujasi.

• Joulu.pilvessä
        420BlazeItBlaablaa kirjoitti:

En ole missään määrin vastuussa ystävistäni. Tehtäväni on hallita vain omaa elämääni.

Sinä siis kuulut siihen 10% joille kannabis aiheuttaa ongelmia. Minä kuulun siihen 90% joille se ei ole ongelma vaan pelastus.

• Jörö-paska

Minun pitää syödä joka päivä,aamu puuro,päivällinen,iltapala,vettäkin menee 1,5l
      vuorokaudessa.En tiedä mikä minua vaivaa kun saan tyydytyksen ja ihanan olon näistä.Olen yrittänyt lopettaa,mutta tulee aivan sairas olo.Lääkäritkin kehoittaa
      luopumaan syömisestä.Teen töitä täydellä palkalla 17/ h vuorokaudessa,silti ei nälän tunne lähde.Taidan muuttaa vuorokausi rytmini ,teen töitä 6/h,nukun 17/h.
      Valinnoista näyttäisi olevan kysymys. "Jäisi syömiselle vähempi aikaa"
      Pilvenpolto tuo päästö maksuja! Jotka joutuu veroina maksamaan.

• Tupeksittu-yhdyssana

Jörö-paska on ystävällinen ja ostaa sihtileipää. Tähtää sitten paremmin näppäimiin ja kirjoittaa yhdyssanojakin tarkemmin. Lääkäri suosittaa.

• Hirohuti

Voi kyynel.

• Jörö-paska
        Tupeksittu-yhdyssana kirjoitti:

Jörö-paska on ystävällinen ja ostaa sihtileipää. Tähtää sitten paremmin näppäimiin ja kirjoittaa yhdyssanojakin tarkemmin. Lääkäri suosittaa.

Jöröpaska täällä,Huomasitko (Tupeksittu-yhdyssanan )Kiitos olen kokeillut
        Sihtileipää,hiiva ja leipäsuola ei sovi.Suola syövyttää ja hiiva käyttää.
        Hiivasta pilvet palaa.Voi kyynel!..........................
        Kyllä elämä on ihanaa,kun jaksaa töitä tehdä. Työeläke kertyy ihan kivasti.

• Darwinawards

Aattelin, etten ota osaa tähän keskusteluun, kun ne monesti tuntuvat olevan pohjattomia kaivoja, mutta täytyy silti tuoda tähän keskusteluun kannabislajikkeiden vitullinen määrä. Jos verrataan vaikkapa kuningas alkoholiin, niin "there's a time for whiskey and there's a time for wine". Nykypäivänä kun yleinen käsitys tuntuu olevan, että mitä korkeampi THC pitoisuus siinä kukinnossa on, niin sitä "parempaa" se pilvi silloin on. Psykoaktiivisempaa se on toki, muttei se siitä parempaa tee. (Ja miten nyt ylipäätään määritellään parempi.) Niitä kannabinoideja on liuta muitakin thcn lisäks, esim. Cbd, jonka vaikutus on huomattavasti vähempi psykoaktiivinen kuin thcn. Vaikuttaa enempi kehossa, ns. Body high. Kannabishan voi aiheuttaa vaikka minkälaisia epämielyttäviä tiloja käyttäjälleen, ja varsinkin, jos käyttäjä pakenee omasta elämästään jotakin, haluaa vaan "olla sekasin", tai ei muuten vain itse edes tiedä miksi sitä polttaa/höyrystää/syö. Monesti edellämainitut tapaukset pirikauppiaiden ansiosta rupeaa vetään myös kaikkea semmosta, mitä ihmisen ei todellakaan kannattais. Mutta alunperin pointtina tässä oli se, että kannabislajikkeita jalostetaan nykyään siihen suuntaan, että thc pitoisuus olis mahdollisimman suuri ja muiden kannabinoidien vastaavasti mahdollisimman pieni. Ja yleisesti halutaan poltella niitä lajikkeita, kun siemenpankit niitä ylistää aina "parhaimmaksi ja uskomattomammaksi lajikkeeksi vittu ikinä!" siinä missä kaikille ihmisille ei välttämättä sovi viskin juonti, niin ei myöskään kaikille sovi vitullisen thc prosentin omaavn kannabiskukinnon polttelu. Eihän tämän asian puinti täällä suomi24 palstoilla väittelemällä lopu, se on totuus.

• Totta.Turiset

Tuo on kyllä täysin totta. Pyritään saamaan mahdollisimman vahvaa THC pitoisuutta ettei tarvitse ostaa niin paljon ja jumittaa enemmän.
        Se ei ole kuitenkaan niinkään monille se ihanne olla jumissa vaan se kevyempi olisi parempi vaihtoehto.
        Jotkut jopa vain tykkäävät mausta ja suosivat uroskasveja enemmän jossa ei ole juurikaan THC pitoisuutta.
        Ei kaikki halua vahvaa ainetta automaattisesti ja ne aromit voivat olla miellyttävin osa.
        Meitä on tosiaan monenlaisia ja valikointi olisi hyvä olla sen mukainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2453
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2382
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2276
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1864
    Aihe