On muoviesine jossa liukukansi, pituus 30 cm. Muoviesine (mahd. ABC-muovia) on 50 v kuluessa kutistunut ja vääristynyt niin, ettei kansi liu-u ilman kohtuutonta väkivaltaa urassaan. Ura on noin 2 mm leveä ja siis 30 cm pitkä, toisesta päästä suljettu.
Millä hion uran suoraksi? Saisi olla pitkä ja suora se hiomaväline eikä uran sivut saa kulua, joten kapea viila ei oikein tule kysymykseen. Ellen sitten smirklaa viilasta kahta puolta hammastusta pois, mikä ei tunnu järkevältä.
Hiomanauhan liimaus sopivaan puusuikaleeseen tai viivottimen reunaan ei onnistu. Hiomanauhan reunoja ei saa suoraksi ja milläs sen leikkaatkaan tuhoamatta saksia tms?
Hyviä ehdotuksia saa esittää!
Tuohon otsikkoon oli pakko syöttää turhaa roskaa älyttömän Suoli24 ohjelmavaatimuksen takia joten älä minua ihmettele vaan Suolen ohjelmointia
Hionta _ _ _ _ _ _ _ _
Kaiken.näprääjä
1
210
Vastaukset
- uunotakapero
onhan toki olemassa pienpora/ hiomalaitteita. joilla tuo on lasten leikkiä.. ehk' joku ystäväsi omistaa sellaisen?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652153Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921462Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
- 69970
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j87968Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81870Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11835