Metsästystä Pankakoskella

Vampe

Onkohan ihan luvallista ja ennenkaikkea turvallista ampua harakoita pienoiskiväärillä Ylämäkikadulla olevan kiinteistön pihalla?
Selitykseksi olen saanut tältä mieheltä kun on äänenvaimennin aseessa, niin ei sitä kukaan tiedä.

15

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dggfrgrgg

      Joutaa paskaharakat ampua, vähemmän roskiksia levittelevät!

    • aseet-valtiolle

      Kannattaa kysyä suoraan poliisilta eikä täältä! Kyseessä on ampuma-aserikos ja tuollaiselta holtittomalta räiskijältä otetaan ase valtiolle ja lisäksi tulee sakot kyseisestä rikoksesta.

      • Naapurin käräyttäminen pikkukylällä ei ole tapana, keittipä sitten pontikkaa tai ajoi humalassa autolla. Hirven salakaadosta puhumattakaan. Nähty on.


    • PulpperinhoitajaKk2

      Koskella aina ollaan toisten akatkin nussittu kun ukot löysissä.

    • leikkauslistalla

      Eikä ole sen takia ketään tapettu, vaan annetaan vahingon kiertää, kukin hässii toisten akkoja vuorollaan!

      • wertqwerr

        työttömät harakoita ja variksia tappamaan


    • Liekö legendaa vai totta kun joku oli saanut vihiä ja tullut kesken yövuoron kotiin. Olipa kaatanut kirnuuksen ja antanut pistoolilla kyytiä vieraalle miehelle.

      • tuttua-touhua

        Vaikuttaa hyvinkin pankakoskelaiselta elämänmenolta. Muistan kun 70-luvulla muutamat lähitaloissa asuvat tehtaan nuoret toimihenkilöt kävivät ruokatunneilla IPSYllä joko kotonaan tai jonkun toisen kotona. IPSY=iltapäivän sukupuoliyhdyntä.


      • anna.merkki

        Pahansuopaista kirjoitusta, no mutta tottahan se.


    • olisi.todella.ikävää

      Pankakosken akat ovat kierrätyksessä ja isännillä on pelkona milloin entinen emäntä on kiertänyt täyden kierroksen ja koputtaa ovelle.

    • kaukaakiertäjä

      Kuka Pankakoskelle menee, saa kaiken toivon heittää.

    • Virkki

      Ihan sairasta porukkaa.
      En enää yhtään ihmettele mistä Pankakosken synkkä maine on peräisin.

    • Enzo-Gutzeit

      Ne oli aikoja ne. Lieksassa lähes täystyöllisyys....isältä pojalle gutsettiin töihin.

      • värikäs.elämä

        Pankakoskella on oma lakinsa ollut kautta aikain; vähän niinkuin Lapissakin.


      • elo.huoli

        Näitä pikkuyhteisöjen lakeja tulee tätämenoa lisääntymään kuin sieniä sateella. On se vaan sellaista menoa tuo päätäntätouhu nykymenolla.
        Siis nyt tarkoitan muutakin kuin Pankonkoskea, kautta maan on jo havinat havaittavissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe