Omaaspermaa

Omaansuuhun

Kuinka moni on maistanut omaa spermaa? Olen yrittänyt laueta
itselle naamalle mutta viimehetkellä olen väistänyt ei rohkeus riitä.

24

989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spermalinko45

Anna mennä vaan, tosi kiihottavaa

• Miehel

Ite tykkään nuolla spermat pillusta ja vaimokin pitää siitä kovasti.

• Pillumielesain

Nieletkö...myös vaimosi liemet?.Saako hän monta orgasmia?

• Miehel

On se hyvän mukusta kun on pillu liemet ja spermat sekasin, vaimo huutaa kun orkkuja tulee.

• Silmälasi

Pillusta ja toisinaan runkkaan naamalle. Pane lasit sperma kirvelee silmissä mutta rohkeasti vaan

• Sperma1984

Olen joskus ottanut itseltäni suihin ja niellyt spermat.

• kinkyp

Mä laukeen yleensä vaan kuppiin ja laitan pakkaseen. :D Puhdasta ja voi tosi kiimassa käyttää leikkeihin edelliset.

• boy77

Oon maistanut ihan hyvän makuista

• maistettu on ja neuvona että maista vaan, älä jännitä suotta

• Puhdaskäsi

Nuolen runkkauksen jälkeen kädet on tosi kiihoittavaa. Sperma on hyvää

• Levittäjät

Tässä kaverin kanssa makoillaan ja levitellään toistemme spermoja ja nuoleskelemme vatsaa ja toistemme kyrpiä nautimme spermasta. Yhdessä runkkaaminen on hienoa

• haaveitahaaveita

Alkoi panettaan ja kiihottaan jo ajatus että saisi toisen kanssa tollain olla. Mä haluisin kans tommosen kaverin. Haluisin sen panevan mua kyrvällään peppuuni ja pukevan mut naiseksi ja olla hänen tyttöystävä.

• Sperma1984

Haluaisin myös poikaystävän, joka panisi mua ja ruiskuttaisi spermat syvälle anukseeni.

• päinnaamaavaan

Miten oman sperman maistaminen voi olla rohkeudesta kiinni kun materiaali tulee itsestä ja kun on mielenkiinto ja himo tehdä se? Ymmärrän kyllä et rohkeutta tarvitaan joihinkin tekemisiin mutta nyt on kyse vain omaan itseensä tutustumisesta vaikka ihan yksin omassa huoneessa eikä kukaan näe eikä saa halutessaan koskaan edes tietää.

Itse olen ottanut omat spermat suuhun jo 15v lähtien.Minulle se on luonnollinen osa masturbointia. Nyt pidän vielä enemmän kun tupakanpolton lopettaminen paransi makua huomattavasti.

• Tosion2

Otin juuri sperman naamalle ja suuhun jo vuosia tehnyt niin. Toisinaan videolle jota kiihoittavaa katsoa runkatessa. Kielellä lämmintä hyvää spermaa

• M40bi

Oon maistanu monta kertaa. Niellykin muutaman lastin;)

• Aamupuuroa

Olen maistanut omaa ja kaverin sperman olen imenyt suoraan suuhun aivan erinmakuista tavaraa. Kaverilla makeampaa ja paksumpaa paljon parempaa kuin oma.

• Spermaruikkija

En ole vielä mutta mieli tekis.. helppoahan se olis nuolasta sormista. Rohkeus ei o vielä riittäny. Helpompi olis varmaan maistaa toisen miehen kuin omaa jostain syystä. Pillusta saattais olla matalin kynnys nuolasta omaa lientä.

• KunnonPojat

Oon poika ja runkkaan tässä mun poikaystävää. Kohta spermat lentää mun naamalle.

• Kandeekokea

Laukea vaan rohkeasti päällesi ja naamallesi. Oma sperma maistuu parhaalta ja tuoreena. Alku voi jännittää, mutta kokemus tuo voiton! Kannattaa.

• Aamumälli

Mulla on hieno nainen ei paljon ujostele. Aamulla otti suihin sen jälkeen sylkäisi mulle naamalle ja sanoi siinä sullekkin. Kyllä elämä on hienoa

• Suustapois

Haluan myös tuollaisen naisen. Mun nainen ottaa poskeen ja sylkee vatsalle tai munille takaisin. Ei naamalle varmaan tuntuu hienolta

• Toisenhyvää

Eka kerta siten, että vaimoni otti kerran suihin ja jaski spermani sitten minun suuhuni. Siitä saakka olen tykännyt siitä. Nuolen hänen pilunsa puhtaaksi, kun runkkaan, lasken aina toiseen käteen, mistä nuolen ne tarkkaan pois. Aloin pitämään sperman mausta niin, että kerran serkun kanssa heidän mökillään saunareissulla, sain mahdollisuuden imeä häneltä. Tiesin ennestään hänen olevan Bi-luotoinen ja muutaman oluen jälkeen olikin helppo olla yhdessä. Olemme jatkaneet salaisia tapaamisiamme ja pidämme siitä kovasti.

• 45534345534

Tähän on mahdollista yhdistää semmoinen leikki että kuvittelee olevan nainen joka ottaa miehen spermat suuhun ja naamalle. On helpompaa varsinkin ekalla kerralla kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      88
      7227
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      35
      3373
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1816
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      21
      892
    5. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      891
    6. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      853
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      47
      762
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      719
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      686
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      642
    Aihe