Kuinka moni on maistanut omaa spermaa? Olen yrittänyt laueta
itselle naamalle mutta viimehetkellä olen väistänyt ei rohkeus riitä.
Omaaspermaa
24
989
Vastaukset
- spermalinko45
Anna mennä vaan, tosi kiihottavaa
- Miehel
Ite tykkään nuolla spermat pillusta ja vaimokin pitää siitä kovasti.
- Pillumielesain
Nieletkö...myös vaimosi liemet?.Saako hän monta orgasmia?
- Miehel
On se hyvän mukusta kun on pillu liemet ja spermat sekasin, vaimo huutaa kun orkkuja tulee.
- Silmälasi
Pillusta ja toisinaan runkkaan naamalle. Pane lasit sperma kirvelee silmissä mutta rohkeasti vaan
- Sperma1984
Olen joskus ottanut itseltäni suihin ja niellyt spermat.
- kinkyp
Mä laukeen yleensä vaan kuppiin ja laitan pakkaseen. :D Puhdasta ja voi tosi kiimassa käyttää leikkeihin edelliset.
- boy77
Oon maistanut ihan hyvän makuista
maistettu on ja neuvona että maista vaan, älä jännitä suotta
- Puhdaskäsi
Nuolen runkkauksen jälkeen kädet on tosi kiihoittavaa. Sperma on hyvää
- Levittäjät
Tässä kaverin kanssa makoillaan ja levitellään toistemme spermoja ja nuoleskelemme vatsaa ja toistemme kyrpiä nautimme spermasta. Yhdessä runkkaaminen on hienoa
- haaveitahaaveita
Alkoi panettaan ja kiihottaan jo ajatus että saisi toisen kanssa tollain olla. Mä haluisin kans tommosen kaverin. Haluisin sen panevan mua kyrvällään peppuuni ja pukevan mut naiseksi ja olla hänen tyttöystävä.
- Sperma1984
Haluaisin myös poikaystävän, joka panisi mua ja ruiskuttaisi spermat syvälle anukseeni.
- päinnaamaavaan
Miten oman sperman maistaminen voi olla rohkeudesta kiinni kun materiaali tulee itsestä ja kun on mielenkiinto ja himo tehdä se? Ymmärrän kyllä et rohkeutta tarvitaan joihinkin tekemisiin mutta nyt on kyse vain omaan itseensä tutustumisesta vaikka ihan yksin omassa huoneessa eikä kukaan näe eikä saa halutessaan koskaan edes tietää.
Itse olen ottanut omat spermat suuhun jo 15v lähtien.Minulle se on luonnollinen osa masturbointia. Nyt pidän vielä enemmän kun tupakanpolton lopettaminen paransi makua huomattavasti. - Tosion2
Otin juuri sperman naamalle ja suuhun jo vuosia tehnyt niin. Toisinaan videolle jota kiihoittavaa katsoa runkatessa. Kielellä lämmintä hyvää spermaa
- M40bi
Oon maistanu monta kertaa. Niellykin muutaman lastin;)
- Aamupuuroa
Olen maistanut omaa ja kaverin sperman olen imenyt suoraan suuhun aivan erinmakuista tavaraa. Kaverilla makeampaa ja paksumpaa paljon parempaa kuin oma.
- Spermaruikkija
En ole vielä mutta mieli tekis.. helppoahan se olis nuolasta sormista. Rohkeus ei o vielä riittäny. Helpompi olis varmaan maistaa toisen miehen kuin omaa jostain syystä. Pillusta saattais olla matalin kynnys nuolasta omaa lientä.
- KunnonPojat
Oon poika ja runkkaan tässä mun poikaystävää. Kohta spermat lentää mun naamalle.
- Kandeekokea
Laukea vaan rohkeasti päällesi ja naamallesi. Oma sperma maistuu parhaalta ja tuoreena. Alku voi jännittää, mutta kokemus tuo voiton! Kannattaa.
- Aamumälli
Mulla on hieno nainen ei paljon ujostele. Aamulla otti suihin sen jälkeen sylkäisi mulle naamalle ja sanoi siinä sullekkin. Kyllä elämä on hienoa
- Suustapois
Haluan myös tuollaisen naisen. Mun nainen ottaa poskeen ja sylkee vatsalle tai munille takaisin. Ei naamalle varmaan tuntuu hienolta
- Toisenhyvää
Eka kerta siten, että vaimoni otti kerran suihin ja jaski spermani sitten minun suuhuni. Siitä saakka olen tykännyt siitä. Nuolen hänen pilunsa puhtaaksi, kun runkkaan, lasken aina toiseen käteen, mistä nuolen ne tarkkaan pois. Aloin pitämään sperman mausta niin, että kerran serkun kanssa heidän mökillään saunareissulla, sain mahdollisuuden imeä häneltä. Tiesin ennestään hänen olevan Bi-luotoinen ja muutaman oluen jälkeen olikin helppo olla yhdessä. Olemme jatkaneet salaisia tapaamisiamme ja pidämme siitä kovasti.
- 45534345534
Tähän on mahdollista yhdistää semmoinen leikki että kuvittelee olevan nainen joka ottaa miehen spermat suuhun ja naamalle. On helpompaa varsinkin ekalla kerralla kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642