Veljeni vaimo on lihava ja rakastaa ruokaa. Joudun tätä hänen mättämistään sitten katsomaan samassa pöydässä enkä tiedä kuinka voisin hillitä itseäni huomauttamasta että nyt ehkä voisi riittää. Miten sanoa kauniisti, en kuitenkaan halua että siitä tulee riita joulupöydässä? Sanonko kahden kesken ennen ruokailua että rajoittaisi syömistä?
Joulupöydässä harmia
10
288
Vastaukset
Taettaa olla rolli koko alotus. Mut siltä varalta jottei oo ni riijjan suat aekaseks hyvin isolla tovennäkössyyvvellä huommautatpa veljes vaemon syönnistä millon tahhaa:D:D
- omatbusinekset
Mitä se sulle kuuluu miten muut syövät! Huolehdi omista asioistasi vai oletko hänen huoltajansa?
- Trollipaskalle
Lässyn lässyn, hullulla lääkkeet taas ottamatta. Tuollaisia aloituksia jo pilvin pimein.
- Siitakes
Taitaa jostain Kallajärveltä päin olla?
- probleema
Ei ole trolli. Sen syöminen on ällöä katottavaa. Mussuttaa suu täynnä ruokaa, melkein kuola valuen. Yritä nyt itse nauttia siinä vieressä!
- Tiedetäänkaava
Provo mikä provo joita hullu tehtailee. Kaikki tunnusmerkit täyttyvät. Mussuta vaan niitä lääkkeitäsi.
- Kyllähyytyy
Eikun pistä sille varmuudenvuoksi 3 kiloa laatikoita omalle tarjottimelle, ja siihen sivuun 2 kg kinkkua ja 5dl sinappia. Pahoittele että ei ollut isompia laseja kotikaljalle, ja pistä litran kannu siihen lasin paikalle.
- mummokodissa
Käykäpäs vanhainkodissa, tai palvelutalossa katsomassa kuinka syödään. Virtsa lirisee pöydänjalkaa pitkin, ja välillä otetaan proteesi pois suusta, ja muokataan puhtaaksi! Huuto, ja meteli on kovaa..
- Hullullekyytipoikaa
Et ole sitten ottanut niitä lääkkeitäsi, niin ja laita vaippa niin on mukavampi syödä.
- uiooioioio
Korjaus edelliseen, nuolaistaan puhtaaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175720
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252829- 432631
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452240Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332206Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141588- 381430
- 1701334