Onko tiedossa sipilän,soinin,orpon,berner, osoite

ikävääuuttavuottaSoinil

"Kiitospostikortteja" voisi alkaa väsäilemään aikansa kuluksi, niihin muutama rivi motoristin toivotuksia uudelle vuodelle, siinä tekemistä muillekin, eikä väliä vaikka niitä olisi postilaatikko täynnä vuoden jokaisena päivänä. Pitäisi vaan kotiosoitteet jostakin onkia esiin, naapurit tekemään ilmiantoja ja kaikki lähettelemään onnentoivotuksia.

4

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutustelija1

      Vaaleissa ainakin kannattaa muistaa nämäkin hölmöilyt, lisäksi adressiin nimiä ja joku kokoontuminen arkadianmäelle olisi paikallaan.

      Nyt vain pitää oieasti tehdä kaikki voitava asian eteen.

      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

      Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

    • HondaKurkonLetkujenkka
      • Jutustelija1

        Aloittaja tarkoitti että lähetettäisiin kotiin sitä postia heille, mutta mielestäni nuo minun ehdotukseni ovat järkevämpiä ja ne voisikin hyvin toteuttaa.

        Mutta toki kannattaa perusteltuja argumentteja laittaa menemään tuonne työpaikalle.


      • 1234567898765432345678

        Sähköpostilla on turha lähettää viestejä päättäjille, huomiota et saa asiallesi, liian helppo deletoida, taviskin jättää suurimman osan viesteistä avaamatta, kansanedustajat varmasti 99,5%.

        Avoin postikortti koskettaa, se on tuhottava omin käsin, silti postinkantaja ja lajittelija on sen lukaissut, perhe on sen nähnyt. Korttia ei voi ohittaa, se vituttaa, jos siinä on ikävää palautetta.

        Adressit ja kokoontuminen ei osu henkilökohtaisesti, niille on helppo naureskella, mutta pääasia, että painetta saadaan aikaiseksi, mikään yksittäinen teko ei ratkaise, mitä henkilöön osuvammin, enemmän ja kovemmin, sen parempi.
        Motoristeja on niin paljon ja jos jokainen tekee jotakin, veroa haluavien elämästä ei tule kivaa. Saavatpahan itse osansa valita.
        Turpaan lyömisiäkin tullaan todennäköisesti näkemään, kun liiviporukoille tipahtelee verolappuja ja sen jälkeen Soini, tai Sipilä yms. sattuu kävelemään vastaan, siinä voi silmälasit mennä säröille. Mielenkiintoinen ja hauska vuosi asian tiimoilta joka tapauksessa alkamassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe