Oli minun vuoro vahtia Yellow Tambourinea. Se saattoi varsoa koska hyvänsä, ja jonkun olisi oltava silloin paikalla. Siksi minä jäin sinä toukokuisena yönä tallille tallihuoneeseen yöksi. Makasin tallihuoneen sängyllä ja kuuntelin kuinka hevoset kolisteli karsinoissaan. Sillon tällön kävin katsomassa Yellow Tambourinea eli Riinaa, joka seisoi rauhallisesti karsinansa takanurkassa. Kävin katsomassa myös yksityispuolen hevosia että kaikki olisi kunnossa, poniori See My Secret eli Sakke kiersi karsinassaan kehää. Ori oli silminnähden hermostunut. Kävin myös Belindan karsinalla, tamma käveli levottomana karsinassaan. Sillä oli kiima. Taputtelin Belindaa ja palasin Saken karsinalle. Ori heti innostui haistaessaan Belindan käsistäni. Se hörisi ja nuoli käsiäni, tajusin nyt miksi se oli niin levoton. Oripoika tahtoi päästä panemaan. Hymyilin ja mielessäni alkoi kehkeytyä idea.
Soitettuani miehelleni Villelle odottelin tallihuoneessa. Olimme Villen kanssa usein puhuneet ihan vakavasti eläinseksistä. Se kiehtoi meitä molempia, Ville tosin lähinnä tahtoi katsella. Nyt meillä olisi siihen loistava tilaisuus. Ville saapui tallin pihaan ja vei autonsa sivummalle. Sitten hän asteli talliin ja suutelimme heti kun tapasimme. Missä se sulhosi on, Ville naurahti ja katsoi minua. Täällähän se, sanoin ja vedin Villen perässäni Saken karsinalle. Musta poni käveli karsinaa ympäri ja se hädin tuskin näkyi karsinan reunan yli. Menimme karsinaan ja Ville sanoi ponin olevan juuri täydellinen tarkoitukseemme. Otimme ponin naruun ja lähdimme pesubokseille. Napsautimme narujen lukot ponin riimuun molemmin puolin kiinni ja Ville alkoi riisua minua. Ville kaatoi minut alastomana betonilattialle makaamaan. Viileä betoni vasten selkääni annoin kiimani tulla julki. Ville painoi päänsä haaroihini ja nuoli ja sormetti minua. Kastuin hyvin herkästi, niinkuin nytkin. Vaginani tulvi kosteuttaan ja poni hörisi haistaessaan kiimaisen naaraan. Ville hieroi kosteudessani soutaneita sormiaan ponin turpaan ja se lipoi turpaansa pitkällä kielellään.
Kävelin ponin sivulle ja polvistuin. Hyväilin sitä vatsan alta ja kosketin varovasti siitintuppea. Poni hörähti ja rohkaistuin. Hyväilin ponia ja se antoi elimensä tulla ulos tupestaan. Katselin ihaillen pitkää ja paksuhkoa ponin siitintä. Liikuttelin ponin esinahkaa edestakaisin ja näin kuinka sen peniksen päästä valui kirkasta eritettä käsilleni. Ville kuvasi digikameralla vieressämme ja poni hörähteli tyytyväisenä. Ville pyysi minua ottamaan ponin peniksen suuhuni, niin teinkin. Sain ponin peniksen kärjen suuhuni ja aloin imeä ja nuolla sitä. Nuolin elintä koko sen varren mitalta ja tahdoin sen sisääni...
Lue koko tarina täältä:
http://seksitarinat.koeajo.com/elainseksi/hevosen-jattimainen-kulli/
Hevosen jättimäinen kulli
23
14500
Vastaukset
- Ttu_mitä_paskaa
Plagioitu tämäkin tarina
Pidin kovasti. Itse kun sain orin reisieni väliin unohtui kaikki pelot painosta ja kavioista.
- kerropliis
Kuulostaa tosi kiihottavalta, voitko kertoa vielä yksityiskohtia?
kerropliis kirjoitti:
Kuulostaa tosi kiihottavalta, voitko kertoa vielä yksityiskohtia?
Mielelläni, voitko laittaa minulle sähköposti osoitteesi.
Voi tehdä sen vaikka tänne suomi24:ään.- ladyladyyy
Godivan kirjoitti:
Mielelläni, voitko laittaa minulle sähköposti osoitteesi.
Voi tehdä sen vaikka tänne suomi24:ään.Sä oot tosi kiihottava Lady Godivan
- Ttu_mitä_paskaa
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13736458/hevosen-jattimainen-kulli
Plagioitu - poikavantaaa
Kiihottaa ...
- terveisinfaijas
Mutsiis kiihotti
- kovmon
Kummasti se tuntuu eläinseksi aiheena kiinnostavan, vaikkei kovin moni sitä myönnä
- terveisinfaijas
Mutsiis kiinnosti
- aikkuum
Aika kuumottavaa
- terveisinfaijas
Mutsiis kuumotti
- Anonyymi
Onko jossakin oikeasti saatavissa myös loppuosa tähän tarinaan
- Anonyymi
Eläinsexi on kiihottavaa. Mari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poni-orilla on aikamoinen tanko, tuntuu kivalta pillussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poni-orilla on aikamoinen tanko, tuntuu kivalta pillussa.
Me palkitaa Poni-Ori kauroilla kun se astuu meistä jonkun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me palkitaa Poni-Ori kauroilla kun se astuu meistä jonkun.
Onko teitä montakin joita poni pääsee astumaan,?
- Anonyymi
Kokonaan tänne. Linkit ei toimi töissä.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://syntheticwerks.net/H/0oTT 👈
- Anonyymi
Hoidin tytön ponia kun lähti isänsä kanssa mummolaan, Oli lämmin kesä päivä join siideriä jo useaa sellaista olin bikinit päällä poni kulki ja hörähteli sanoin sille haistatko pillun katselin ympärille kostutin sormet housussa ja annoin haistella melkein heti alkoi liikkua hermostuneesti musta kalu laskeutu ja kovettui katsoin on se hurja kalu.
Menin makaamaan patjalle ja alkoi pissattamaan kävelin aitaksen viereen laskin housut ja pissasin poni tuli heti maistoi pissaa ja kalu oli taas kovana.
Lähdin viemään ponia ladon kautta sisään kun kalu ulkona hörisee sattuu vielä joku tulemaan. Ponipysähtyi syömään heiniä puulaatikko oli auki siinä pidetään hankoja ja haravoita Yhtä äkkiä poni hyppäsi selkään nauroin kun kalu tökki bikineihin ja jalkojen välissä pukkasin pois katsoin bikineitä ne oli roiskeissa otin pois ja kopistelin laatikkoa vasten poni hyppäsi uudelleen olin vatsallaan latikkoa päin kirosin sille äl hypi kalu tökki ja sitten meni sisään en päässyt mihinkään valtava musta kalu pani väkisin tunsin kalun kovuuden kiima tulvahti päälle annoin naida spermaa tuli koko ajan rauhottui ja sitten kalu paisui ja sitä tuli poni laskeutu alas mietin olipa rasikaus ja koskettelin pillua nipukka oli kovana ihana tunne hieroin sitä kun poni hyppäsi uudelleen kiihotti kun haki kalullaan pillua kun löysi raiskasi uudelleen nyt rauhallisemmin tuntui ihanalta valtava kalu ja ruiski sisään miten sillä riitti lopussa paisui kipuun asti ja laukesi kuuma suihku tärisytti kivasti.
Kävelin ladossa ilman housuja kuuma tunne pillussa kun menin hakemaan bikineitä poni ajatti minua menin laatikon luo sanoin no pane ja taas ihana pano.
Vein ponin sisään ja menin sisälle koira kulki vierellä sanoin mitä sinä vahtaat tein voileipää koiran kuono painui pyllyyn nauroin sinäkin ja pudotin likaiset housut, loiran kieli tuntui en lipaisulta ihanaltalevitin jalkoja tein leivän ja käännyin nyt nuoli suoraan pillua sanoin nuole ponin spermaa pidin tiskipöydästä kiinni hellä ponin panema pillu oli arka mutta kiihottunut aloin vapista koira katsoi sanoin nuole kulta nuole sain siinä orgasmin tunsin että valun koira nuoli nopeaan.
Kävelin sohvalle ja ajattelin olen hullu join viiniä pullon suusta ja levähdin, kora makasi edessä taputin jalkaa no tule kuono painui suoraan pilluun levitin huulia kieli pääsi syvälle koira nousi minua vasten kaadoin viiniä vähän rinnoille koira nuoli rintoja nännit säkenöi kun kieli lipoi niitä rapsuttelin koiraa koiran karvat kiihotti vedin lähemmmäs kalun karvatupsu kosketteli pillua tunsin kalun kärjen sanoin voi sinua panisitko emäntää siirryin reunalle kalu tökki pillua ja äkkiä se löysi reijaan kalu piteni nopeaan ihana tunne annoin sen panna kunnolla tuntui vaan hyvemmältä koko ajan sen kalu paisui ja paisui ei lähtenyt pois tuntui isommalta kuin ponin pika panot orgasmi läheni painoin koiraa syvemmälle sain valtavan orgasmin paksu patukka oli sisässä välillä se ruutasi siemmeniä olin koko ajan orgasmin partaalla hieroin pillua tunne kasvoi samalla koira laskin kunnolla olin pyörtyä orgasmin tunteesta, Silittelin koiraa ja pikku hiljaa se vetäisi pois kalu oli isompi kuin miehelläni ja valtava pallo juuressa,
Menin vessaan vesikin tuntui liian kovalta olin niin hellänä. Menin makuuhuoneeseen ja nukahdin, ilta oli pitkällä kun heräsin, oli kuin tennispallo olisi pillussa semmoinen olo kiima kasvoi otin kaapista dildon ja laitoi hiljaa surisemaan pillu sykki ihan oikeasti olin hulluna kiimasta menin kontalleen sänkyä vasten tunsin koiran kielen se nuoli kiimaa pois olin jo tulla vedin dildon pois koira hyppäsi heti kun kalu paisui sisässä tulin ensi kerran pissaakin lensi lattialle levitin jalkoja ja nautin puristelin nännejä tunne kasvoi taas huusin peittoa vasten orgasmissa ja koira laski sisään lämintä siemmentä olin niin liukas että koira pääsi pian irti.
Konttasin sänkyyn ja nukuin aamuun.- Anonyymi
Todella kiihottavaa, kiihottavia ovat ne videot joissa poni astuu naista.
- Anonyymi
Kuullostaa ihanalta.
Itse olen haaveillut, että saisin katsella tuollaista😘
M42
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312443- 701163
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja871130Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431125- 44920
- 79914
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?92874- 54851
Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu88788Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill115769