Miksi moni Eurajoella on olevinaan konservatiivi, vaikka on keskituloinen. Täällä paljon köyhiä lapsiperheitä, joita kunta ja hyvätuloiset voisivat enemmän auttaa. Itse ainakin olen auttanut. Pakolaisia oltiin auttamassa. Onneksi niitä ei tullut.
lapsiperheet
25
326
Vastaukset
- Näkijänäkijä
Kokoomuksen kiipijöitä riittää joka kylässä. Nähkää asiat kokonaisuutena ja rehellisesti. Jos on hemmetisti lainaa ja hieno auto ja talo, ei se tarkoita sitä et on jotain tai parempi muita. Valhetta kaikki.
- moneymantalks
Juurikin näin. Muutenkin ihmiset aika sisäänpäin lämpeneviä. Sukulaisten kanssa tekemisissä, mutta naapurien kanssa ei juurikaan.
- Lihankasvattaja
Juu tai sitte ollaan toisten kokoomuslaisten kanssa. Vain paras kelpaa;)
- Neuvos
Paljonko moneymantalks tienaa vuodessa? Olisi mukava tietää ;)
- moneymantalks
Ei palkkatuloja oikein yhtään. Muutama kymppitonni.Pääomatuloja hieman alta 100te vuosi. Osinkoja (veroton) n70te vuosi.
- EnUskoSua
Ja toimiala? Haaveissa hyvä elää ;)
- moneymantalks
Osakeyhtiö. Olet kateellinen. Ihan sama mitä uskot. Totta joka sana!
- Neuvos
moneymantalks kirjoitti:
Osakeyhtiö. Olet kateellinen. Ihan sama mitä uskot. Totta joka sana!
Hah, kysyin että mikä toimiala. Vastasit osakeyhtiö :) taitaa sulla poikanen vielä olla työkkärin yrittäjyyskurssi kesken.
Itse voisin elää pelkillä Vuokratuloilla, mutta käyn silti töissä ;) ei mulla ole pienintäkään syytä olla sulle kateellinen. - jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Jäljitin just sun ip-osoitteen.
- moneymantalks
Vastasin vain yhtiömuodon, koska en halua sitä toimialaa paljastaa sen enempää ,ettei vain joku aavista kenestä on kyse. Epäilen, että olet itse työtön.
- Neuvos
moneymantalks kirjoitti:
Vastasin vain yhtiömuodon, koska en halua sitä toimialaa paljastaa sen enempää ,ettei vain joku aavista kenestä on kyse. Epäilen, että olet itse työtön.
Saanko udella, mitä teet minun ip-osoitteellani? Yritätkö pelotella minua jotenkin? Taisi kommenttini satuttaa sinua pahasti. En kyllä ymmärrä miksi sinun pitää esittää rahamiestä? Eivät oikeat rahamiehet rehentele täällä rahoillaan.
En ole työtön ja totta on että voisin elää mukavasti Vuokratuloilla. - moneymantalks
Neuvos kirjoitti:
Saanko udella, mitä teet minun ip-osoitteellani? Yritätkö pelotella minua jotenkin? Taisi kommenttini satuttaa sinua pahasti. En kyllä ymmärrä miksi sinun pitää esittää rahamiestä? Eivät oikeat rahamiehet rehentele täällä rahoillaan.
En ole työtön ja totta on että voisin elää mukavasti Vuokratuloilla.En tee sillä mitään. Kuinka niin? Jaa, toi viesti. Se on joltain muulta kuin minulta. Olet työtön, ei kukaan tervejärkinen työssäkäyvä tänne kirjoittele. Ei tarvi esittää, kun olen rahamies. Sinä esität.
- Neuvos
moneymantalks kirjoitti:
En tee sillä mitään. Kuinka niin? Jaa, toi viesti. Se on joltain muulta kuin minulta. Olet työtön, ei kukaan tervejärkinen työssäkäyvä tänne kirjoittele. Ei tarvi esittää, kun olen rahamies. Sinä esität.
Se on joltain muulta kuin minulta :) Olet melkoinen tarinaseppo. Onnea työnhakuun ensi vuodelle!
MINUN EI TARVITSE ESITTÄÄ! - moneymantalks
Eli olet työtön. Toivottavasti saat pian työpaikan.
- Neuvos
moneymantalks kirjoitti:
Eli olet työtön. Toivottavasti saat pian työpaikan.
En ole ollut päivääkään työtön elämäni aikana. Ymmärrän sinua varmaan harmittaa kun muut menestyvät.
- moneymantalks
Neuvos kirjoitti:
En ole ollut päivääkään työtön elämäni aikana. Ymmärrän sinua varmaan harmittaa kun muut menestyvät.
Olin nuorena muutamia kuukausia. Sen jälkeen en. Olet työtön ja ymmärrän katkeruutesi. Toivottavasti saat työpaikan ja pian.
- Neuvos
moneymantalks kirjoitti:
Olin nuorena muutamia kuukausia. Sen jälkeen en. Olet työtön ja ymmärrän katkeruutesi. Toivottavasti saat työpaikan ja pian.
Antaa olla, toistelet minun sanojani. Eiköhän tammikuussa taas nosteta vuokra-asuntosi vuokraa, kun noin rahoillasi leventelet!
- moneymantalks
Voit toki nostaa vuokraa. Kokoomuslaisten asuntoja on tyhjillään ympäri satakuntaa. Vuokratasot laskevat koko ajan. Ite joutunu laskemaan, ettei kämpät tyhjillään.
- Neuvos
moneymantalks kirjoitti:
Voit toki nostaa vuokraa. Kokoomuslaisten asuntoja on tyhjillään ympäri satakuntaa. Vuokratasot laskevat koko ajan. Ite joutunu laskemaan, ettei kämpät tyhjillään.
Mistä tiedät, että ovat juuri kokoomuslaisten asuntoja? Itse en ole kokoomuslainen. Minä en myöskään ole joutunut laskemaan vuokria.
Paljonko itse maksat vuokraa? Asutko kunnan vuokra-asunnossa? Ettei vaan ketään kokoomuslainen saisi vuokratuloja? - moneymantalks
Mulla on 5 vuokra-asuntoa kalustettuina.
- Neuvos
moneymantalks kirjoitti:
Mulla on 5 vuokra-asuntoa kalustettuina.
Hyvä alku ;)
- Apuseonpienikin
Alkuun palatakseni, niin hienoa on, jos auttaa. Useammat sais osallistua siihen. Auttaa voi ilman isoja rahojakin.
- moneymantalks
Niin saisi. Suomessa paljon suhteellisen hyvätuloistakin porukkaa, jotka eivät auta silti, vaikka hyvin voisivat. Onneksi niitä on, jotka auttaa.
- pieneteurajokilaiset
On tämä Eurajoki palsta aika naurettava. Kehutaan tuloillaan jne. Todellisuudessa kaikki täällä kirjoittelevat ovat haaveissa eläviä elämässä epäonnistuneita surkeita työttömiä tai muita luusereita joiden muijia käy painamassa joku isovehkeinen mamu.
- Kaduillatuulee
Lopetetaan asumistuki. Sehän on vaan tulonsiirto rikkaille. Kyllä laskis vuokrat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184270Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51317Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63745
- 176730
- 30727