Asun rivitaloalueella ja en oikein keksi hyvää paikkaa missä ampua ettei poliiseja näkyis(olen 17vuotta) muilla samanlaisia ongelmia?
Mikä olisi hyvä paikka ampua?
1
134
Vastaukset
- OikeaAsenneSinulla
Näin amatöörinä ampuminen tarvitsee avaran tilan ja taulun. Taustalla tulisi olla pehmeä mäki ettei luoti kimpoa mihinkään jos ampuu ohi.
Kun varmistaa turvallisuuden ympärillä ja ottaa kimmokkeet huomioon niin en näe mitään pahaa harjoittelussa. Kun olet 17 niin kohta on armeija edessä ja kultaisesta ampumamerkistä saa vapaapäiviä niin se olisi vain hyvä asia. Muista myös kuntoilla yleensäkin koska siitäkin saa extra vapaapäiviä.
Joku pellonreuna voisi olla ok paikka missä ei muita ihmisiä liiku.
Kannattaa kuitenkin ottaa lisää selvyyttä ammattilaisilta koska itse en tuota harrasta. (löytyy kultainen ampumamitalli armeijasta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770