Asun rivitaloalueella ja en oikein keksi hyvää paikkaa missä ampua ettei poliiseja näkyis(olen 17vuotta) muilla samanlaisia ongelmia?
Mikä olisi hyvä paikka ampua?
1
141
Vastaukset
- OikeaAsenneSinulla
Näin amatöörinä ampuminen tarvitsee avaran tilan ja taulun. Taustalla tulisi olla pehmeä mäki ettei luoti kimpoa mihinkään jos ampuu ohi.
Kun varmistaa turvallisuuden ympärillä ja ottaa kimmokkeet huomioon niin en näe mitään pahaa harjoittelussa. Kun olet 17 niin kohta on armeija edessä ja kultaisesta ampumamerkistä saa vapaapäiviä niin se olisi vain hyvä asia. Muista myös kuntoilla yleensäkin koska siitäkin saa extra vapaapäiviä.
Joku pellonreuna voisi olla ok paikka missä ei muita ihmisiä liiku.
Kannattaa kuitenkin ottaa lisää selvyyttä ammattilaisilta koska itse en tuota harrasta. (löytyy kultainen ampumamitalli armeijasta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927